Archief - GTA V Verwachtingen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kennaah

Legacy Member
kakature zei:
Verdomme, dat betekent nog 12 uur wachten waarschijnlijk. Het is nu pas 4u45 in US Central Time en er staat dat ze launchen 'ergens in de namiddag' :(

Kweet niet. 18 uur onze tijd is wanneer de cover onthuld wordt. Das 11am central time. Namiddag is nog zo'n 4-5 uurtjes. Dus zeker voor 00.00uur vanacht.

Ze zullen waarschijnlijk wel niet te lang wachten met deze issue hoor. Denk dat het wat langer zal duren door de stormloop dat er gaat komen en ze zich willen voorbereiden.

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Andrew reiner heeft de cover getweet, maar zijn link ligt ook 'plat'

Digishine

Legacy Member
http://i.imgur.com/c93Zr.jpg

The long wait is over at last. With the December issue, Grand Theft Auto V fans can pore over every detail we could get about Rockstar Games' highly anticipated sequel. Over the course of 18 pages (our biggest cover story yet!), we introduce the three main protagonists, discuss the groundbreaking way you use them, and explore the reimagined Los Santos – the biggest open world Rockstar has created to date. The massive feature also divulges and dissects many more aspects of the game fans won't want to miss.

In addition to our GTA V blowout, Joe Juba interviews Will Wright and others to tell the oral history of Maxis (celebrating its 25th anniversary this year), and takes the new SimCity for a spin. We also devote six pages to exploring the islands of Far Cry 3, discuss the impact of Cliff Bleszinksi leaving Epic Games, and share our top gift picks in the 2012 holiday buying guide. Check out the full covers below:



Print subscribers should start receiving the issue in the next two weeks, but why wait that long? Digital subscribers can access the PC/Mac, iPad, or Android editions around 2pm Central Time. To find out the exact time when the issue is accessible, check back for updates on this post or follow us on Twitter. In the meantime, update your apps!

Not a digital subscriber yet? Convert your print subscription here or start a new subscription here. You can also purchase individual issues or subscribe via the appropriate apps. If you prefer a physical copy of the magazine, contact [email protected].

Click the banner below to follow our month of online coverage, which will feature additional Grand Theft Auto V media and information.

Je speelt dus met 3 ! :D

Flumbooze

Legacy Member
Tstaat erop :)

Als iemand het ni kan zien zal'k probere een screen te pakke.

playforfun91

Legacy Member
Bwaja, ik vind het wel tof. Het geeft meer mogelijkheden. Anders hield je ofwel van het personage ofwel niet, nu ga de ene toffer vinden dan de andere. Ik denk dat dat wel een mooie verhaallijn kan gaan vormen ^^

sluysen

Legacy Member
playforfun91 zei:
Bwaja, ik vind het wel tof. Het geeft meer mogelijkheden. Anders hield je ofwel van het personage ofwel niet, nu ga de ene toffer vinden dan de andere. Ik denk dat dat wel een mooie verhaallijn kan gaan vormen ^^

Zoiets is toch niet echt nieuw meer?

Bv de laatste (2) Medal of Honor's wissel je ook af en toe eens tussen personage's, en er zullen wel nog games zijn.

Nu hoop ik maar dat het geen 3 personage's zijn die dicht bij elkaar liggen. Bv liever een good guy, een bad guy en dan nog iemand dan bv 2 uit dezelfde gang ofzo

playforfun91

Legacy Member
sluysen zei:
Zoiets is toch niet echt nieuw meer?

Bv de laatste (2) Medal of Honor's wissel je ook af en toe eens tussen personage's, en er zullen wel nog games zijn.

Nu hoop ik maar dat het geen 3 personage's zijn die dicht bij elkaar liggen. Bv liever een good guy, een bad guy en dan nog iemand dan bv 2 uit dezelfde gang ofzo

Waarom zou het nieuw moeten zijn? Als ze er zo een beter verhaal mee kunnen maken op die manier, is het gewoon beter. Ik zeg toch nergens dat het uniek of innovatief is?

kakature

Legacy Member
Not sure wat ik ervan moet vinden, maar Rockstar kennende zal het wel in orde zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan