Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Xperia zei:naar waar rijde fij tegenwoordig nu MVC dicht is? vutser in koersel ?
Dinsdagland zei:De laatste tijd zijn ze daar wel strikt bij GM en lopen ze achter op MM en Saturn e.d.

w3bb3r zei:pre-orderd in de gamemania![]()

ChasingRabbits zei:En gij komt dat hier met trots zeggen? Game mania?
Zitten altijd achter op de grotere winkels en duurt mega lang eer ze reageren als een andere winkel de street date verbreekt. Kijk maar naar FIFA13. Ook zijn ze belachelijk duur. En pre-orderen, komaan gast, die grote winkels hebben er gigantisch veel, je gaat er altijd wel ergens één vinden aan een betere prijs.
En met trots??
Y-Ssin zei:
ChasingRabbits zei:Negatieve ervaring? Niet echt, gewoon common sense.
- Game mania is de duurste van allemaal
- Andere winkels verkopen 99% van de tijd de spellen eerder
- De klanten service is niet beter dan ergens anders
Die eerste 2 zijn al redenen waarom je daar niet moet komen. Ik ken echt geen enkele reden waarom iemand nog maar een euro uitgeeft in game mania, behalve voor een inruil actie zoals bij FIFA13. Maar games aan de volle prijs daar kopen is gewoon dom.



ChasingRabbits zei:Negatieve ervaring? Niet echt, gewoon common sense.
- Game mania is de duurste van allemaal
- Andere winkels verkopen 99% van de tijd de spellen eerder
- De klanten service is niet beter dan ergens anders
Die eerste 2 zijn al redenen waarom je daar niet moet komen. Ik ken echt geen enkele reden waarom iemand nog maar een euro uitgeeft in game mania, behalve voor een inruil actie zoals bij FIFA13. Maar games aan de volle prijs daar kopen is gewoon dom.
starspike zei:Ik koop mijn games op twee manieren: of online of in Game Mania. Het eerste doe ik enkel voor games die niet spiksplinter nieuw zijn, maar ook nog niet te oud om goedkoop tweedehands te vinden in GM. En het tweede doe ik gewoon omdat ik het "leuk" vind om gewoon een game op de dag zelf te kunnen kopen, zonder dat ik naar Hasselt moet rijden voor de Media Markt ofzo, met bijhorend parkeer en wandelgeprul en dit dan ook nog eens in een dedicated videogame store. Dat het daar duurder is, weet mijn kleine teen ook. Maar voor die paar keer boeit me dat niet gezien de ervaring (ondertussen lekker rondneuzen in een ECHTE gamestore en niet een mega multimedia winkel, praatje slaan met de kerel achter de toog, paar boekjes bekijken, ...) en de "makkelijkheid".
En ja, zoiets is nu eenmaal subjectief. Vind jij het dom om naar GM te gaan, uw zaak. Ga dan niet. Maar mensen die redenen hebben om wel te gaan, laat je ook gewoon gaan, zonder zinloze verwijten van uw kant. Dat is pas "niet dom".



Therapy zei:Ik ga wachten met preorderen tot er meer geweten is over een collectors edition.

Therapy zei:Ik ga wachten met preorderen tot er meer geweten is over een collectors edition.
w3bb3r zei:Hier in Ieper heb ik geen slechte ervaring met Gamemania
in tegendeel zelfs, vriendelijke mensen altijd.
heb soms zelfs es een dag voor de release mijn spelleke gehad hier.
't is niet omdat de gamemania in uw buurt altijd achterloopt dat de rest van België dit ook voor heeft
en voor die 5euro meer heb ik het er wel voor over om het daar te kopen.
In de freerecordshop moet ik eerst 5minuten wandelen voor ik er ben. bij de GM kan ik de auto voor de deur plaatsen en heb ik nog zo'n poster erbij. Naar een Saturn of dergelijke gaan is voor mij niet weggelegd want dan moet ik in totaal 75kilometers gaan rijden voor een spelleke..
Online bestellen doe ik niet. Hier ben IK dan slechte ervaring mee dat het altijd trager komt dan voorzien..
en ik zeg het met trots: IK heb het gepre-orderd in de Gamemania![]()