Archief - GTA V Verwachtingen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

w3bb3r

Legacy Member
dan toch een manier gevonden om die websense te ontwijken ^^


Zanduco River :love: zalig dat onbewoond gebied
Vespucci Canals is precies van vice city

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Ik ga deze prachtgame morgen gaan pre-orderen bij Freerecorshop maar 'k heb nog nooit een spel gepreordered, dus kan je eigenlijk gewoon langsgaan in de winkel en dat daar doen, of MOET je via de website pre-orderen ?

spourop

Legacy Member
Ik ga me zowiso een huisje aanschaffen in vinewood hills :drool:

Romeo Carpaccio zei:
Ik ga deze prachtgame morgen gaan pre-orderen bij Freerecorshop maar 'k heb nog nooit een spel gepreordered, dus kan je eigenlijk gewoon langsgaan in de winkel en dat daar doen, of MOET je via de website pre-orderen ?

Bij freerecordshop kan je normaal in de winkel preorderen, maar je moet vooraf betalen, of een voorshot betalen, bij gamemania niet, dus dan ben je neit verplicht het te kopen.

Digishine

Legacy Member
Ik heb het spel gewoon al gepreorderd op 3 verschillende plaatsen. Vorige keer met gta iv had ik special edition gereserveerd en hebben zie die schoon verkocht aan iemand anders op launch. Was om kapot van te ragen.

1. Winkeltje in wallonie die altijd voor release datum verkoopt.
2. Coolblue
3. Amazon UK + priority sending :D

kakature

Legacy Member
Jah, ik denk dat ik in naam van iedereen spreek als ik zeg: geef de fucking naam van dat fucking winkeltje in fucking Wallonië :angry:




:unsure:

moeder_theresa

Legacy Member
In preorder nooit en heb altijd mijn spellen op dag 1.

Grtz

Royal Belgium

Legacy Member
Wie pre-ordert hem? :D

Ik speel amper games, maar zo een pareltjes kan ik moeilijk laten liggen :love:

Philharmoniker

Legacy Member
moeder_theresa zei:
In preorder nooit en heb altijd mijn spellen op dag 1.

Grtz

naar waar rijde fij tegenwoordig nu MVC dicht is? vutser in koersel ?

w3bb3r

Legacy Member
heb ook nog nooit een game gepreorder, maar deze ga ik alvast wel preorderen!
waarschijnlijk terug een middernachtopening zeker? de vriendin moet dan maar voor eens op de pc bezig zijn ipv tv kijken :p

fANAT1C

Legacy Member
CL4P-TP zei:
Alleen wel klote dat er onderaan die pic met "Release Spring 2013" geen PC icoontje bij staat... Daarvoor alleen al zou ik een PS3 durven kopen.
"Rockstar heeft laten weten dat Grand Theft Auto V in de lente van 2013 in de winkels zal liggen. Het spel is aangekondigd voor de Xbox 360 en PlayStation 3, maar zal waarschijnlijk later ook voor de pc uitkomen. De spelontwikkelaar laat verder niets los over de vijfde GTA-game."

(bron: tweakers.net)

JasonC

Legacy Member
Joris. zei:
"Rockstar heeft laten weten dat Grand Theft Auto V in de lente van 2013 in de winkels zal liggen. Het spel is aangekondigd voor de Xbox 360 en PlayStation 3, maar zal waarschijnlijk later ook voor de pc uitkomen. De spelontwikkelaar laat verder niets los over de vijfde GTA-game."

(bron: tweakers.net)

103.jpg


EDIT: Waarom werkt die IMG-tag niet?
Kzie de knop om die tag in te voegen ook nimeer staan..? :s

fANAT1C

Legacy Member
Y-Ssin zei:
103.jpg


EDIT: Waarom werkt die IMG-tag niet?
Kzie de knop om die tag in te voegen ook nimeer staan..? :s
het gaat hem niet om de aankondiging van de release date, het gaat hem erom waarom PC niet bij de vernoemde platforms stond.

kakature

Legacy Member
Waar precies? Voor GTA IV ooit eens besteld bij een obscuur winkeltje in de buurt. Toen ik daar om 10u stond op de releasedag hadden ze het niet binnen. Dat wil ik dus niet meer meemaken :p

starspike

Legacy Member
fabulous233 zei:
Het pc-publiek is veel volwassener dan je denkt (en terecht, welke zelf-respecterende volwassene speelt console?).

obvious troll is obvious.

Karre

Legacy Member
kakature zei:
Waar precies? Voor GTA IV ooit eens besteld bij een obscuur winkeltje in de buurt. Toen ik daar om 10u stond op de releasedag hadden ze het niet binnen. Dat wil ik dus niet meer meemaken :p

Voor spellen die ik onmiddellijk wil zoals gewoonlijk bij Game Mania :). Meestal heb je het dan zelfs een dag op voorhand.

Dinsdagland

Legacy Member
Karre zei:
Voor spellen die ik onmiddellijk wil zoals gewoonlijk bij Game Mania :). Meestal heb je het dan zelfs een dag op voorhand.

De laatste tijd zijn ze daar wel strikt bij GM en lopen ze achter op MM en Saturn e.d.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan