Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Romeo Carpaccio zei:Ik ga deze prachtgame morgen gaan pre-orderen bij Freerecorshop maar 'k heb nog nooit een spel gepreordered, dus kan je eigenlijk gewoon langsgaan in de winkel en dat daar doen, of MOET je via de website pre-orderen ?

moeder_theresa zei:In preorder nooit en heb altijd mijn spellen op dag 1.
Grtz
"Rockstar heeft laten weten dat Grand Theft Auto V in de lente van 2013 in de winkels zal liggen. Het spel is aangekondigd voor de Xbox 360 en PlayStation 3, maar zal waarschijnlijk later ook voor de pc uitkomen. De spelontwikkelaar laat verder niets los over de vijfde GTA-game."CL4P-TP zei:Alleen wel klote dat er onderaan die pic met "Release Spring 2013" geen PC icoontje bij staat... Daarvoor alleen al zou ik een PS3 durven kopen.
Joris. zei:"Rockstar heeft laten weten dat Grand Theft Auto V in de lente van 2013 in de winkels zal liggen. Het spel is aangekondigd voor de Xbox 360 en PlayStation 3, maar zal waarschijnlijk later ook voor de pc uitkomen. De spelontwikkelaar laat verder niets los over de vijfde GTA-game."
(bron: tweakers.net)

Werkt niet op alle subfora.Y-Ssin zei:![]()
EDIT: Waarom werkt die IMG-tag niet?
Kzie de knop om die tag in te voegen ook nimeer staan..?![]()
het gaat hem niet om de aankondiging van de release date, het gaat hem erom waarom PC niet bij de vernoemde platforms stond.Y-Ssin zei:![]()
EDIT: Waarom werkt die IMG-tag niet?
Kzie de knop om die tag in te voegen ook nimeer staan..?![]()
fabulous233 zei:Het pc-publiek is veel volwassener dan je denkt (en terecht, welke zelf-respecterende volwassene speelt console?).
kakature zei:Waar precies? Voor GTA IV ooit eens besteld bij een obscuur winkeltje in de buurt. Toen ik daar om 10u stond op de releasedag hadden ze het niet binnen. Dat wil ik dus niet meer meemaken![]()
. Meestal heb je het dan zelfs een dag op voorhand.Karre zei:Voor spellen die ik onmiddellijk wil zoals gewoonlijk bij Game Mania. Meestal heb je het dan zelfs een dag op voorhand.