Archief - GTA V Verwachtingen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Koonut

Legacy Member
ma da's zo discriminerend hé, oudjes zijn ok, ma als ge dan eens kijkt in die hyperrealistische omgeving, vind ge geen kinderen :(

kakature

Legacy Member
Ik wil zo'n irritante toddler toch ook eens graag ne goeie mot verkopen eigenlijk :unsure:

CL4P-TP

Legacy Member
Tis aangekondigd! Spring 2013. Te preorderen vanaf 5 november op X360 & PS3. PC volgt wss als port een (half) jaar later.

Fk it, ik ga mij een PS3 kopen.

daboy

Legacy Member
nu nog denken op welke console te pre-orderen, xbox of playstation!?!:oink:

fabulous233

Legacy Member
Als ze het zo gaan spelen zullen ze geen cent van mij zien. Hun pc fans in de koude laten staan en dan nog verwachten dat we het kopen als ze het ooit uitbrengen? Voor wat hoort wat. Een console versie koop ik evenmin. (heb zelf geen console)

kakature

Legacy Member
Jonges toch, het is nu al 10 jaar dat GTA niet eerst op PC komt en toch blijven jullie verrast en boos reageren. Deal with it, het zal nu niet meer veranderen. Ja, ik vind het ook spijtig, maar whatever.

Flumbooze

Legacy Member
kakature zei:
Jonges toch, het is nu al 10 jaar dat GTA niet eerst op PC komt en toch blijven jullie verrast en boos reageren. Deal with it, het zal nu niet meer veranderen. Ja, ik vind het ook spijtig, maar whatever.

Heh, inderdaad.


Elk jaar dat gezever... Onverwacht he?

JasonC

Legacy Member
De enige GTA die ik ooit op de pc speelde was SA omdat mn ps2 net kapot was en ik vond het echt ni leuk om te spelen met zo'n onhandig muis en toetsenbord. Op console (lees: ps3) is vééél plezanter! ;)

Anoniem04

Legacy Member
Ik vond het niet leuk om SA met controller te spelen. Personal preference, how does it work?

Scifo

Legacy Member
Mijn ervaring van GTA4 op console: "wilt op band schieten van een voorbijrijdende wagen" auto-aim mikt naar een ventje.. FUUUUUUUUUUUU :D

Nuja zal deze ook wel op console aanschaffen :) hoewel dat ik me op pc 10x beter zou amuseren, maja het zij nu zo..

Nighty

Legacy Member
Kben nu genen ouden peet (23, ofwel? :p) maar kherinner me nog alle GTA releases. Toen die uitkwamen bellen me men maten van hey waar zit ge al hebde dit en dat al gezien enz enz. Tot de moeder met de telefoonrekening kwam afgelopen. Hoe ik naar de OPM uitkeek om die te verslinden over alle nieuwe features van de stad, de autos...

Hoe ik de lokale winkel hier stalkte voor de release en op de releasedag zelf met slippende wielen de fiets tegen de winkel gooide om geen tijd te verliezen.

Al die uren in GTA. Part of my youth zkr.

Nu tisdat sinds GTA 4 wel veel minder, had die ook niet direct en oke heb hem uitgespeeld. Maar heb er meer dan een jaar over gedaan. Gewoon halverwege eens in de kast beland.

Toch elke keer er een GTA nieuwtje verschijnt wordt ik weer, of nog meer, kinds of geïnteresseerd. Tof :)

Nu hebk wel het gedacht dat deze op de PS4 moest uitkomen. I dunno ma imo zou het spel veel meer tot Zen recht komen. Kheb overlaatst weer beginnen spelen op de PlayStation na een pc periode, ik was echt geschrokken van de graphics. Dacht dat er iets niet klopte aan men instellingen, maar niets was minder waar.

Geen gfx hoer maar gewoon.. nieuwe tijden nieuwe normen, niet?

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

FurtiveDuck

Legacy Member
Ik wacht wel weer op de pc-versie. Speelt gewoon leuker. Hopelijk dit keer wel weer een deftige port. Enig nadeel met dat wachten is dat deel van de verrassing weg is. Teveel beeldmateriaal online om niet eens snel een kijkje te nemen. Weet nog goed dat ik bij het opstarten van GTA IV al redelijk goed m'n weg wist in de stad.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan