Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mopster zei:We zitten met een groep op Rabanastre, ik ben bijna iedere avond online, dus je kan me een tell (/tell Moppie Ilya <bericht>) sturen, dan invite ik je in onze Linkshell. Altijd leuker in groep te spelen.
URL van onze Linkshell : Swords and Roses Final Fantasy XI en XIV Linkshell

Bruno001 zei:Is het nu al speelbaar of nog altijd crap?![]()
Bamboebahr zei:tnx,zal ik doen zodra de patches enzo hier binnen zijn![]()
Ohm zei:Ik heb het spel en iets van een 30u gespeeld en het zegt mij absoluut niks. Je doet niks anders dan craften, craften en nog eens craften. ... FFXIV was mijn eerste en laatste mmorpg dat ik ooit gespeeld heb.
Ohm zei:FFXIV was mijn eerste en laatste mmorpg dat ik ooit gespeeld heb.
tb-303 zei:Ge geeft wel dat oordeel na de grootste flater te hebben gespeeld in de mmo wereld!
Bamboebahr zei:tbh,er zijn er VEEL ergere dan FFXIV ooit geweest is -_-

tb-303 zei:Noem ze dan eens he ipv random comment te geven![]()

Bruno001 zei:Heb de beta gespeeld en die was echt slecht.
Ben benieuwd of ze het ooit nog goed krijgen..
Bamboebahr zei:APB is er niet meer, Aion zie ik ook niet echt meer veel rond en er zijn er wss nog, maar het kan me niet genoeg schelen om het echt op te zoeken. FFXIV krijgt gewoon te veel schijt te verduren die het totaal niet verdient. Ik ga het niet proberen goed te praten want het had echt wel duidelijke fouten maar ik krijg het schijt van al die "ik haat het omdat dat nu in is" bullshit -_- (niet op jou bedoeld btw)
Nuja,ik heb deze topic heropend om iemand te zoeken die zo vriendelijk was om mij het spel te leren kennen, bij deze is dat gebeurd en verder ga ik niet meer in op de discussie of het goed of slecht is, eerst eens volledig proberen![]()
van alle GROTE kleppers (moest dat er misschien bijzetten in mijn eerste reply)

BubbaKush zei:EN niemand die tegenspreekt dat het nu al beter is, maar voor een game waar zoveel van verwacht werd kan je toch niet zeggen dat het geen flater was, de ps3 release zit al bijna een jaar achter en het game is nog altijd gratis maar de bedoeling dat het betalend word, meestal gaat het omgekeerd
Nu ja "als" het echt beter word en "indien" de ps3 versie nog gereleased word geef ik het misschien nog een kans op mijn ps3, maar geloof er niet in.

Toch niet op Trabia dan >_> zo leeg als wat, en de meeste zijn nog afk ook. "redelijk actief" is wel het beste wat je XIV zou kunnen noemen... als je je roze bril opzet