Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

chellesan

Legacy Member
ben echt benieuwd naar de nieuwe gameplay beelden, hopelijk hebben ze veel geleerd naar hun eerste mislukking

Goldrusher

Legacy Member
[youtube]bxJt3UOBhU8[/youtube]

En heel wat nieuwe screens: Screenshots - XIV Wiki

zV1nz.jpg

chellesan

Legacy Member
ik weet dat deze thread egr oud is maar ik denk wat er nu gebeurd in FFXIV is wel een reden om te bumpen, het spel gaat namelijk zijn laatste week van bestaan in en events in het spel maken dat ook duidelijk, zo worden de steden constant aangevallen door horde overlevlde monsters en is de lucht heel de tijd vol met bliksem en de maan is super rood en klaar om neer te vallen op het land, het is dus zowat het einde van de wereld.
op deze stream kun je trouwens het volgen tot het einde over een week CriticalChocolate ben benieuwd hoe het zal eindigen dit vind ik ook interessant trouwens om te volgen omdat er ni veel games zijn die zoiets doen als FFXIV

H34dM4st3r

Legacy Member
dus wordt het offline gehaald en gerereleased als FF14 2.0 of hoe zit het nu eigenlijk?

chellesan

Legacy Member
ja na een week zal de maan inslagen of zo en gaan de servers offline en dan begint versie 2.0 al zijn er ook geruchten dat er een server openblijft waar mensen kunnen voort rondlopen in de verwoeste wereld maar er zullen geen updates meer zijn dan

Dazzled

Legacy Member
chellesan zei:
ben benieuwd hoe het zal eindigen dit vind ik ook interessant trouwens om te volgen omdat er ni veel games zijn die zoiets doen als FFXIV

lol, er zijn inderdaad niet veel games die hun playerbase sinds beta tot maanden in retail een rad voor de ogen houden, inkomsten vergaren aan subscripties en er niets mee te doen, dan hun ontwikkelings team integraal op straat zetten, free to play maken na paar maanden en dan aankondigen dat ze met iets totaal nieuws komen.

En ja ik was ook een "believer" die zich na maanden beta vol overgave in retail heeft gesmeten... maar nu krijgen ze daar nooit nog een euro van den dezen, 2.0 3.0 of 100.0 :)

Vimes

Legacy Member
chellesan zei:
ja na een week zal de maan inslagen of zo en gaan de servers offline en dan begint versie 2.0 al zijn er ook geruchten dat er een server openblijft waar mensen kunnen voort rondlopen in de verwoeste wereld maar er zullen geen updates meer zijn dan

Kverstond er al nie veel van, nu nog minder ;)

ARR komt in 2013 toch, en vanaf 11 nov. tot release van ARR sluiten de servers?

Vimes

Legacy Member
Heb 't wel niet meer installed... heb wel nog m'n DVD en zo. Wat houdt de event juist in? Gaan er nog SnR'ers zijn? :)

new vid:

[youtube]AQb_t5zkfoY[/youtube]

chellesan

Legacy Member
geen idee heb het ook gepost op het forum van sword and roses, we zullen wel zien

Jack

Legacy Member
ik heb mij opgegeven voor de Alpha versie van 2.0, hopelijk wordt ik gekozen. Specs van mijn nieuwe desktop zijn niet mals, dus ik zou het spel op zijn minst op full settings moeten kunnen draaien.

Ik ga het blijven spelen, het ziet er zeer beloftevol uit. Ik ben nu al legacy character.
Hopelijk doen ze terug een actie om lagere subscription fees als je XI en XIV tegelijk hebt, want er komt binnekort weer een expansion van XI.

chellesan

Legacy Member
ze hebben 2 maand vertraging met de release maar ze willen nu niet rushen zoals bij versie 1, het zal dus maart of april zijn

Goldrusher

Legacy Member
[youtube]asqskpLYwrI[/youtube]


Current schedule is:

Late November - Worldwide PC Alpha Invites start heading out.
Late January/Early February - PC Beta begins
A few weeks later - PS3 Beta begins
Mid 2013 - Simultaneous PC/PS3 retail release.

Jack

Legacy Member
wie speelt er de Alpha versie hier?

Ikzelf ben het aan het spelen, en ik moet zeggen het ziet er heel goed uit. Echt fun om te spelen, gestroomlijnde level ervaring, weinig grind nodig. De goede dingen uit de originele XIV zijn gebleven (armoury system, leves, crafting system), maar de slechte kanten zijn weggewerkt.

Grafisch ziet het er ook echt prachtig uit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan