Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
chellesan zei:ze hebben 2 maand vertraging met de release maar ze willen nu niet rushen zoals bij versie 1, het zal dus maart of april zijn
Ohm zei:Crafting hetzelfde gebleven? De leves ook?
Nothing to do here...



Ohm zei:Om de 10 levels, geen idee of het al veranderd is.
Ohm zei:Crafting:
Ohm zei:De rest van het spel vond ik wel goed. De lore, het verhaal, de muziek, de classes. De combat was iets minder, voelde nogal stroef aan, maar zou een heel pak verbeterd zijn. Ook de stabiliteit vond ik minder. High-end systeem en moest alles op low zetten voor een iets of wat deftige FPS![]()
Dazzled zei:Dit was ook constant de uitleg na de release van het spel paar jaar geleden, toen ze inzagen dat er het 1 en ander niet goed was.
We zijn bezig met het te verhelpen maar willen het niet rushen, paar maand later wa niemand nog geinterresseerd.
En wij maar als schaapjes geloven wat ze ze vertelden want we waren gek van de franchise.
Nu moet je gek zijn der nog in te geloven in 2.0!


Ohm zei:Wordt AAR een gloednieuwe game, die je moet kopen in de winkel, of komt deze in de vorm van een grote update via de retail versie van FFXIV?
Ik ga afwachten wat het zegt eenmaal AAR uit is. Moest er enorm veel verbeterd zijn tegenover de vorige versie dan wil ik het nog een kans geven. Hopelijk geven ze een maandje gratis (voor de ex-subs terug te lokken) en kan ik het eens gronding testen. Wie weet bevalt het mij deze keer wel
Afwachten maar. Van mij mogen ze rustig hun tijd gebruiken![]()
devilution.be zei:De combat lijkt weer zo enorm statisch en beetje saai te zijn
Weet iemand of dat zo is doorheen heel het spel of omdat het hier gaat om low level of simpele encounters?
FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn - Limit Break Trailer - YouTubedevilution.be zei:Ik blijf de combat heel erg statisch vinden, maar mss is dat ook de bedoeling en is het fout om steeds te vergelijken met andere meer dynamische combat systemen. Uiteindelijk draait het bij FF meer om tactiek dan actie.
Wss is deze game wel veel leuker als je met een vast team van mensen kan spelen. Solo zou ik er precies niet aan beginnen.

sele zei:en hoe is deze final fantasy opt moment?waard om is te testen?
Jack zei:zeker waard, maar de alpha loopt ten einde eind december.
in Januari beginnen de inschrijvingen voor de beta.
Meer details:
FINAL FANTASY XIV, The Beta Test Roadmap and Beyond
,maar kijk er al naar uit 