krisciel
Legacy Member
Vimes zei:Ik ben alvast heel enthousiast, vooral als je vergelijkt met 1.0 !
Denk dat het een leuke niche game wordt voor FF fans, FFXI veteranen, etc (mezelf dus ook). Als P2P MMO zeker niks voor de grote massa (denk trouwens dat die tijden voorbij zijn waar 1 MMO alle doelgroepen kan aanspreken).
en voor een beta phase 1 vind ik het echt wel de max
. Heb spijtig genoeg nog geen dungeon kunnen doen ben nog maar level 12. De graphics zijn ook zeer mooi ook al zijn ze een beetje achteruitgegaan (wat volledig nodig was wegens lagg). Genoeg methodes om je levels te halen lijkt me (quests, leve's, fate's, dungeons,..). Ben ook zeer benieuwd om bij phase 2 de controller te proberen.
).
En anders sowieso phase 3 hé.
