Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rubenowns

Legacy Member
Nice heb ook een key! Alleen kut dat alles zo onduidelijk is hoe je de client enzo download :) Ok heb het gevonden na een beetje zoekwerk maar zo mag het toch niet lopen imo.

devilution.be

Legacy Member
Eigenlijk is het heel goed hoe ze het aanpakken.

Het is en blijft een beta test - zelfs closed beta. Het is dan toch de bedoeling om feedback te geven.

Hierdoor heb je meteen de stap gezet naar de forums. Uiteraard zullen er nog vele het downloaden en zien als een demo. Als ik beta speel probeer ik toch steeds zoveel mogelijk feedback te geven indien ik een bug tegenkom :-)

Vimes

Legacy Member
Servers zijn up vanaf 11u (vr wie al thuis zou zitten)

Het duurt tot zondag 11u, denk ik.

SusieQ

Legacy Member
Ik zit er al in en de ps3 controller werkt feilloos als je hem installed zoals beschreven op de forums ;)

sele

Legacy Member
alee het staat op laptop vanavond en morgen eens testen op hotel,hopenlijk geen lag,kan je eigenlijk als het spel uit is kopen op pc en ook op ps3 spelen?

edit:heb vandaag 2 keys in men spam box gekregen,wat ik me zeer raar lijkt :)

?therapy?

Legacy Member
Deze ochtend al wat getest en het heeft een positieve indruk nagelaten.
Maar verder kunnen we het hier niet beschrijven natuurlijk. :p

skypulse

Legacy Member
De hele dag door wat zitten spelen, speelt lekker! Ben niet zo voor mmo-rpg's maar dit bevalt me nochtans wel :D

SusieQ

Legacy Member
Uurke of 7 online geweest, en inderdaad, veel positiever dan toen het de eerste keer retail ging :) Op alle gebied.

aageon - DC

Legacy Member
Ook een beta key ontvangen. Inderdaad speelt veel beter dan zijn voorganger.

Bedankt 9lives :applause:

SusieQ

Legacy Member
aageon - DC zei:
Ook een beta key ontvangen. Inderdaad speelt veel beter dan zijn voorganger.

Bedankt 9lives :applause:
neko.jpg

full screen

Opgelet posten van screens is tegen de nda en er is een echte heksenjacht bezig op dit feit op de officiele forums sinds gisteravond...

GeneralUrsus

Legacy Member
Ik krijg altijd een appcrash als ik het spel wil starten... :/ Tijdens het downloaden gaf hij twee keer aan dat de server niet meer reageerde, download moeten sluiten en daarna ging hij gewoon verder met downloaden.
Iemand een idee hoe dit zou komen?
b3e680648b7beaf6c626569a0bc8cc51.png

Piekatsjoe

Legacy Member
SusieQ zei:
Opgelet posten van screens is tegen de nda en er is een echte heksenjacht bezig op dit feit op de officiele forums sinds gisteravond...

Idd, zijn al mensen gebanned geweest voor soortgelijke screenshotd

SusieQ

Legacy Member
GeneralUrsus zei:
Ik krijg altijd een appcrash als ik het spel wil starten... :/ Tijdens het downloaden gaf hij twee keer aan dat de server niet meer reageerde, download moeten sluiten en daarna ging hij gewoon verder met downloaden.
Iemand een idee hoe dit zou komen?
b3e680648b7beaf6c626569a0bc8cc51.png

Met alle respect, maar niemand hier gaat je daar een zinnig antwoord kunnen op geven, hetgeen jij voorhebt is een standaard windows crash scherm.

Beginnen met al uw hardware op te noemen + alle drivers zou al "iets" verder helpen ;)

Hier is alvast een benchmark, als die bagger loopt of je errors krijgt, dan heb je hardware en/of software die niet sterk genoeg of up to date is.
FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Official Benchmark - EXPLORATION

Om een richtlijn te geven, ik kan alles op maximum draaien op resolutie 1980x1080 zonder enig probleem op een I7 met 12 gig ram en een ati 5870.
De score van die benchmark geeft me dan +-5200punten

Maar stel u vraag toch op de beta forums, die dienen daarvoor he, tis een BETA TEST geen demo of zo. ;)
Hier gaat iedereen toch zijn eigen mening geven, daar zijn die kerels bezig met hun spel en gaan ze u gerichter kunnen helpen.

sele

Legacy Member
Is er eigenlijk al ee idee van wnn de game retail gaat?
Ik heb 3 mails met telkens een key in, als iemand de key wil gebruiken dat nog geen heeft of iemand kent dat 1 wilt laat maar weten.
De mails zijn wel in het frans :S.en de vorige was in engels dus dat vind ik raar
..

Piekatsjoe

Legacy Member
sele zei:
Is er eigenlijk al ee idee van wnn de game retail gaat?
Ik heb 3 mails met telkens een key in, als iemand de key wil gebruiken dat nog geen heeft of iemand kent dat 1 wilt laat maar weten.
De mails zijn wel in het frans :S.en de vorige was in engels dus dat vind ik raar
..

Deze zomer ergens afaik. Phase 2 gaat nu 2-3 weken duren met 2 weken debuggen, idem voor phase 3 en dan is't open béta.

krisciel

Legacy Member
we zitten al in de 2de week van phase 2 nu en het maximum zijn 3 weekends dus waarschijnlijk is er volgend weekend de laatse test. Phase 3 ben ik vooral benieuwd naar omdat je dan een echte mening kan vormen. Kan ik wat op men 1.0 char spelen!

oclog

Legacy Member
sele zei:
Is er eigenlijk al ee idee van wnn de game retail gaat?
Ik heb 3 mails met telkens een key in, als iemand de key wil gebruiken dat nog geen heeft of iemand kent dat 1 wilt laat maar weten.
De mails zijn wel in het frans :S.en de vorige was in engels dus dat vind ik raar
..

zou wel graag een key hebben moest je er nog een hebben!

Piekatsjoe

Legacy Member
krisciel zei:
we zitten al in de 2de week van phase 2 nu en het maximum zijn 3 weekends dus waarschijnlijk is er volgend weekend de laatse test. Phase 3 ben ik vooral benieuwd naar omdat je dan een echte mening kan vormen. Kan ik wat op men 1.0 char spelen!

Is toch het eerste weekend van phase 2? Dus nog 2 weekends te gaan?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan