Vimes
Legacy Member
Pro Tip: Final Fantasy XIV Status
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chronic zei:guys, heb key, waar kan ik deze downe? vind geen link...

aageon - DC zei:Ook een beta key ontvangen. Inderdaad speelt veel beter dan zijn voorganger.
Bedankt 9lives :applause:
![]()
full screen
SusieQ zei:Opgelet posten van screens is tegen de nda en er is een echte heksenjacht bezig op dit feit op de officiele forums sinds gisteravond...
GeneralUrsus zei:Ik krijg altijd een appcrash als ik het spel wil starten... :/ Tijdens het downloaden gaf hij twee keer aan dat de server niet meer reageerde, download moeten sluiten en daarna ging hij gewoon verder met downloaden.
Iemand een idee hoe dit zou komen?
![]()


sele zei:Is er eigenlijk al ee idee van wnn de game retail gaat?
Ik heb 3 mails met telkens een key in, als iemand de key wil gebruiken dat nog geen heeft of iemand kent dat 1 wilt laat maar weten.
De mails zijn wel in het frans.en de vorige was in engels dus dat vind ik raar
..
sele zei:Is er eigenlijk al ee idee van wnn de game retail gaat?
Ik heb 3 mails met telkens een key in, als iemand de key wil gebruiken dat nog geen heeft of iemand kent dat 1 wilt laat maar weten.
De mails zijn wel in het frans.en de vorige was in engels dus dat vind ik raar
..
krisciel zei:we zitten al in de 2de week van phase 2 nu en het maximum zijn 3 weekends dus waarschijnlijk is er volgend weekend de laatse test. Phase 3 ben ik vooral benieuwd naar omdat je dan een echte mening kan vormen. Kan ik wat op men 1.0 char spelen!