Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

syndrom

Legacy Member
krisciel zei:
we zitten al in de 2de week van phase 2 nu en het maximum zijn 3 weekends dus waarschijnlijk is er volgend weekend de laatse test. Phase 3 ben ik vooral benieuwd naar omdat je dan een echte mening kan vormen. Kan ik wat op men 1.0 char spelen!

blijft het met weekends werken eigenlijk?

krisciel

Legacy Member
syndrom zei:
blijft het met weekends werken eigenlijk?

ik heb gelezen op de forums dat ze vermoedelijk met phase 3 meer dan alleen weekends doen en phase 4 zou 24/7 zijn maar nog niets is officieel gezegt daarover.

Goldrusher

Legacy Member
Classes
----------------------------------------

Archer

sb60MkB.jpg


W1iXGv6.jpg


ig3uDgD.jpg



Gladiator

hnOsO6h.jpg


A5jmwjq.jpg


mKOTkJL.jpg



Lancer

oRd6OQP.jpg


2M89aPe.jpg


0Cib44Y.jpg

SusieQ

Legacy Member
Binnen paar uurkes is weer zover he!

Maar niet voor mij... work work.... :(

Fredvdp

Legacy Member
Is A Realm Reborn een grote verbetering tegenover het origineel? Ik zit zelf in de beta, maar kan het moeilijk vergelijken omdat ik het origineel niet gespeeld heb.

Vimes

Legacy Member
Ja. Nieuwe engine, nieuwe UI... Bekijk maar op youtube filmpjes van FFXIV 1.0

SusieQ

Legacy Member
Heeft er iemand een mail gehad dat er dit weekend weer een fase is? De vorige weken kreeg ik een mail dat er vanaf vrijdag kan gespeeld worden maar deze week niet :s

krisciel

Legacy Member
SusieQ zei:
Heeft er iemand een mail gehad dat er dit weekend weer een fase is? De vorige weken kreeg ik een mail dat er vanaf vrijdag kan gespeeld worden maar deze week niet :s

Daar zou ik niet van wakker liggen die Mails hebben ze pas recent gedaan bij phase 2 om wss meer volk op de servers te krijgen. Bij phase 1 en alpha hebben ze nooit zo'n mails gestuurd. Dit weekend is het terug testen of je nu een mail hebt gekregen of niet, als je een beta invite hebt doe je alle phases mee. dit zou de laatste phase 2 test moeten zijn begin het wat beu te geraken :p gogo phase 3.

ExDeath

Legacy Member
Ja op het beta forum staat in het groot en vet dat de fase 2 verdergaat nu vrijdag om 9 uur.

Jack

Legacy Member
Volgende fase gaat door begin Juni... maar gaat gelukkig een pak meer content hebben. Simultaan gaat ook de PS3 beta van start.

SusieQ

Legacy Member
Jack zei:
Volgende fase gaat door begin Juni... maar gaat gelukkig een pak meer content hebben. Simultaan gaat ook de PS3 beta van start.

Aha, komt dat eens goed uit, ik zit heel de maand juni thuis, woot! :)

krisciel

Legacy Member
nog mensen hier die het wachten beu zijn :p? Binnenkort nieuwe live letter waarin ze hopelijk datum phase 3 zeggen, hopelijk is de start van phase 3 vlak na de live letter.. Endan daarna een heleboel nieuwe info bij E3.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan