Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jack

Legacy Member
zeker dat het scholar is?

Arcanist / Summoner is normaal de nieuwe job.

Jack

Legacy Member
zeker dat het scholar is?

Arcanist / Summoner is normaal de nieuwe job.

Apathy

Legacy Member
SusieQ zei:
Ongeloofelijk dat mensen daar nog over vallen, heb je al eens stilgestaan aan wat je allemaal 13 euro/maand uitgeeft en waar je geen 30 dagen plezier aan hebt?

Kijk, ga ik mee akkoord, hebben mensen echt liever pay2win dan..?

BuYcKi

Legacy Member
[video=youtube;_963lxIItOM]http://www.youtube.com/watch?v=_963lxIItOM[/video]

SusieQ

Legacy Member
Zijn er 9livers die zich geregistreerd hebben voor de beta op PS3 en hun mail/code gekregen hebben?
Ik zit al in de pc beta sinds maanden geleden en ben al geregistreerd voor ps3 ook MET die code van mijn Final fantasy XIII, en toch geen invite voor ps3 gehad. (beta ps3 start samen met volgende fase pc binnen 12 minuten).

Op de officiele beta forums is er ook heel wat rond te doen momenteel dat velen een code verwachten maar niet kregen.
(heb het vooral op de mensen die hun code met GEGARANDEERDE beta acces hebben gebruikt van bij hun ff xiii aankoop op ps3)

Net nieuwe pc beta opgestart en WAAAAAAWW @ nieuwe intro movie :D

Skooter

Legacy Member
Ik heb een code gekregen voor de PS3-beta, maar ik heb niets gebruikt van gegarandeerde access zover ik mij herinner. T is de eerste keer dat ik een beta doe, hoe lang loopt zoiets gemiddeld?

Shotterke

Legacy Member
Is er iemand die de install file van de beta kan doorsturen naar mij? Ik krijg enkel database errors wanneer ik naar het tester forum wil gaan om de installer te downloaden.

Edit: Nevermind ik heb een directe link naar het bestand gevonden. :p

SusieQ

Legacy Member
Skooter zei:
Ik heb een code gekregen voor de PS3-beta, maar ik heb niets gebruikt van gegarandeerde access zover ik mij herinner. T is de eerste keer dat ik een beta doe, hoe lang loopt zoiets gemiddeld?

Beta is enkel weekend, vanaf 9 uur deze morgen tot maandag morgen 9 uur, daarna zal er nog eens een open beta zijn en eind augustus al release.

Mag ik eens vragen wanneer (dag en uur email) je je code gekregen hebt en of ie toevallig in je spamm box teracht kwam of mooi tss je normale mails?

Skooter

Legacy Member
SusieQ zei:
Beta is enkel weekend, vanaf 9 uur deze morgen tot maandag morgen 9 uur, daarna zal er nog eens een open beta zijn en eind augustus al release.

Mag ik eens vragen wanneer (dag en uur email) je je code gekregen hebt en of ie toevallig in je spamm box teracht kwam of mooi tss je normale mails?
Eurgh, shit ik moet een paper schrijven dit weekend. Misschien kan ik toch 's avonds een paar uurtjes spelen.

Ik heb hem vannacht om 2u41 ontvangen, en hij zat in mijn gewone inbox ^^.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan