Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SusieQ

Legacy Member
Skooter zei:
Eurgh, shit ik moet een paper schrijven dit weekend. Misschien kan ik toch 's avonds een paar uurtjes spelen.

Ik heb hem vannacht om 2u41 ontvangen, en hij zat in mijn gewone inbox ^^.

k thnx... kan u btw wel aanraden on NU te downen als je vanavond wilt spelen want ik lees op de forums dat het heeeeeel traag gaat :s (ps3 downloads zijn al niet gekent voor hun snelheid maar deze zou extra traag gaan) :s

Vimes

Legacy Member
Gisteren aan 5.9MB/s gedownload (PC) wat max van mn connectie is... Mss nu al trager, weet'k niet.

SusieQ

Legacy Member
Vimes zei:
Gisteren aan 5.9MB/s gedownload (PC) wat max van mn connectie is... Mss nu al trager, weet'k niet.

Tis de Ps3 versie die traag is, zoals ik al zei ;) (skooter heeft ps3 code)

De pc versie heeft gedownend aan het max van mijn telenet verbinding, bijna 7Mb/s

SusieQ

Legacy Member
Wat me nu wel subiet opvalt, en dat vind ik minder, is dat er nu totaal geen voice acting meer in het spel zit? :s

Bij de vorige beta's zat er hier en daar nog iets in, maar nu is het maar raar om naar de char intro te zien, overweldigend te worden door de mooie graphics en sfeer, (en blijkbaar per class is die intro op de rijdende wagon ietsje anders ) en dan weer met de voetjes op de grond te komen als de tekst komt en je zit te focussen op het gemute lipsyncen :(

Vimes

Legacy Member
was bij vorige beta's ook nie denk ik zenne

je moet zelf de voice acting luidop doen hé, beetje inleven :p

zit Limsa er al in btw ?

SusieQ

Legacy Member
Vimes zei:
was bij vorige beta's ook nie denk ik zenne

je moet zelf de voice acting luidop doen hé, beetje inleven :p

zit Limsa er al in btw ?

Bij de vorige beta's waren er stukjes die wel voice acting hadden, maar heb net gelezen in ingame chat dat de final versie wel de voice acting zou hebben.

diknmuis

Legacy Member
moest er iemand zn betakey echt nie nodig hebben .... kwil die gerust overnemen

Exorcister

Legacy Member
betakey voor welke periode? wil die ook wel overnemen als er nog mensen zijn die hun betakey niet zullen gebruiken :)

SusieQ

Legacy Member
En net als het leuk word en je denkt er zijn geen problemen gaan de servers offline... :s

Alez zullen dan maar beetje gaan riften he :)

Jack

Legacy Member
servers zijn idd redelijk instabiel momenteel. Ik denk dat ze de toestroom niet verwacht hadden.

Tracker

Legacy Member
ik ben hem nu aant testen op de ps3, kmoet zeggen... ziet er wreed uit al. Kzit wel nog int begin, ben benieuwd hoe het gaat spelen want ik ga hem zowiezo halen

SusieQ

Legacy Member
Jack zei:
servers zijn idd redelijk instabiel momenteel. Ik denk dat ze de toestroom niet verwacht hadden.

Huh? Waar ik zat zat er geen kat en ik had een stabiele 18ms heel de morgen! (Moogle EU)

En toestroom? Tis nog altijd closed beta hoor, er zijn niet zoveel extra invites buitengegaan als ik forums check voor deze phase? :s

chellesan

Legacy Member
ga naar de FFXIV site en daar is een banner met beta testers
wow zoveel server errors, goed dat je u character layout kunt saven moet je hem ni steeds opnieuw maken voor elke server te proberen

Jack

Legacy Member
Ja, op het forum staat er dat ze problemen hebben in hun Japans datacenter. Gezien de authenticatie servers ook daar staan kan het ff duren tegen dat we weer deftig kunnen inloggen.

Mensen die al ingelogd zijn op een EU/NA server kunnen blijven verder spelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan