Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Evolµtion zei:iemand nog een key?ad:


SusieQ zei:Beta is maar tot maandagmorgen, dus geniet vandaag beetje van mooie weer en morgen is de pijn over!
En veel kans dat je in de volgende (laatste) phase zit als je ingeschreven bent![]()
SusieQ zei:Beta is maar tot maandagmorgen, dus geniet vandaag beetje van mooie weer en morgen is de pijn over!
En veel kans dat je in de volgende (laatste) phase zit als je ingeschreven bent![]()
Inco zei:Ik heb nog 2 ps3 beta-codes, PM mij als je één wilt![]()
URL zei:Als ik het goed begrijp gaat dit weekend weer een beta van start - tot zondagavond?
Of hoe gaat dit precies in zn werk?
Toevalling nog iemand een code over?![]()
SusieQ zei:Maar kom, nog 4 weekjes en het is open beta (phase 4) en die is eigenlijk al de eigenlijke release voor mensen die gaan subben want ze wipen geen chars na open beta van de mensen die erna subben.![]()