SusieQ
Legacy Member
Jack zei:Ja, op het forum staat er dat ze problemen hebben in hun Japans datacenter. Gezien de authenticatie servers ook daar staan kan het ff duren tegen dat we weer deftig kunnen inloggen.
Mensen die al ingelogd zijn op een EU/NA server kunnen blijven verder spelen.
Zat er net weer 10 min op en server valt weer weg




