Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SusieQ

Legacy Member
Jack zei:
Ja, op het forum staat er dat ze problemen hebben in hun Japans datacenter. Gezien de authenticatie servers ook daar staan kan het ff duren tegen dat we weer deftig kunnen inloggen.

Mensen die al ingelogd zijn op een EU/NA server kunnen blijven verder spelen.

Zat er net weer 10 min op en server valt weer weg :(

Jornax

Legacy Member
chellesan zei:
ga naar de FFXIV site en daar is een banner met beta testers
wow zoveel server errors, goed dat je u character layout kunt saven moet je hem ni steeds opnieuw maken voor elke server te proberen

Hmm, blijkbaar had ik me ooit al eens ingeschreven want de site zegt dat ze al een inzending van m'n e-mailadres hebben ontvangen, ik zal te laat zijn geweest of heb gewoon ongeluk :p

PaxtonBE

Legacy Member
Wie een Beta key wildt pm me, kwou dit op de Pc testen maar heb een Ps3 beta key gehad dus bij deze pass ik.

Mathy

Legacy Member
welke world (server) zitten jullie? momenteel 1 aangemaakt in ceberus (eu)

Smokingnoob

Legacy Member
atm aant installen en ik begin hopelijk straks nog :) nog geen idee over server of zoiets..

Skooter

Legacy Member
K heb toch een paar uurtjes gespeeld daarnet, en ik heb mij best geamuseerd. Ik zal er waarschijnlijk wel nog een beetje tijd in steken dit weekend. Misschien dat ik tijdens de open beta (of andere fases?) meer tijd heb om mij er echt in te verdiepen (t zou mijn eerste mmorpg zijn) maar ik overweeg wel om het te kopen.

(krijg je dan een mail als de open beta/volgende fase begint? of moet ik deze thread gewoon in de gaten houden)

chellesan

Legacy Member
na het uitproberen denk ik toch dat ik voor de pc versie ga, graphics zijn daar echt superieur en geen loading times ook, maar die UI voor playstation is wel knap gedaan

Jack

Legacy Member
Als je in Phase 3 zit, ben je automatisch in Phase 4. Ik weet niet of je een mail zal krijgen, maar je kan ook gewoon de beta forums van SE in de gaten houden.

Spel wordt midden-eind augustus gereleased, dus phase 4 zal ook niet te lang meer op zich laten wachten.

Skooter

Legacy Member
Hmhm, voor mij zien ze er wel ok uit. De PC-versie is voor mij geen optie, dus de keuze is gemakkelijk gemaakt XD. (PS4-versie zal wel beter zijn waarschijnlijk, maar tegen dat ik een PS4 gekocht heb....)

BuYcKi

Legacy Member
Heb hier nog een beta key voor iemand, PM maar.
;)

Liefst toch een actief iemand hier..

EDIT; Beta code is weg!

Shotterke

Legacy Member
27/08 release was het toch?

Ik heb gisteren wat gespeeld tot lvl 10 en ik amuseer mij wel. Prachtige gebieden en steden en die Hunting Log is wel nog fun. De combat is wat te traag vind ik maar dat is waarschijnlijk iets wat je gewoon moet worden en de quests zijn niet echt origineel maar ik ga voorlopig toch mijn preorder laten staan.

ThibaultDC

Legacy Member
Aan diegenen die de Beta aan het spelen zijn: hoe zit dat juist met de besturing / het beheren van al je spells enzo? Ik kan mij nu eens niet inbeelden hoe een MMORPG concreet in z'n werk gaat op een console.

Shotterke

Legacy Member
ThibaultDC zei:
Aan diegenen die de Beta aan het spelen zijn: hoe zit dat juist met de besturing / het beheren van al je spells enzo? Ik kan mij nu eens niet inbeelden hoe een MMORPG concreet in z'n werk gaat op een console.

[video=youtube;3H90I39KdCU]http://www.youtube.com/watch?v=3H90I39KdCU[/video]

SusieQ

Legacy Member
Ik speel op pc met de controller ui, want de ps3 controller werkt perfect mits de juiste drivers op pc.

En ik vind die controller ui heel handig om op je gemakje achteruit te liggen gamen.

MAAR voor alle instellingen, inventory, traits en ability screens, map grondig bekijken met in en uit zoomen etc etc gebruik ik toch mijn keyboard omdat dat veel vlotter werkt.

Dus voor het combat en craft gedeelte vind ik het ideaal, voor alle andere functies liever keyboard.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan