Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

diknmuis

Legacy Member
ja, kweet wel, kheb da nu ook al eens gedaan met pc games, maar telkens een hele rimram voor mij ook kabels te versteken, etc.
kheb nooit veel tijd door het vele craften irl :D , het gemak bij mij door ps3 versie is dat ik toch vlug eens een half uurtje on kan komen en toch wat kan uitrusten

nu eens andere startgebieden begonnen en toch wel gridiania die er slechts uitziet vind ik

st0ry

Legacy Member
Ik heb een code maar kan niet registeren.
Code registration currently unavailable.
Daarmee graak ik ook niet op de beta forums.

iemand enig idee wanneer die opgelost word ?

SusieQ

Legacy Member
diknmuis zei:
ja, kweet wel, kheb da nu ook al eens gedaan met pc games, maar telkens een hele rimram voor mij ook kabels te versteken, etc.
kheb nooit veel tijd door het vele craften irl :D , het gemak bij mij door ps3 versie is dat ik toch vlug eens een half uurtje on kan komen en toch wat kan uitrusten

nu eens andere startgebieden begonnen en toch wel gridiania die er slechts uitziet vind ik

Idd das bij mij ook de reden dat ik hem op console ging kopen, pc staat ook niet in de ruimte van de tv en veel te veel gedoe met de boel te verslepen. En denk niet dat een hdmi kabel van meterke of 20 (als dat al bestaat) een goed idee zou zijn :D

En op pc moet ik hem sowieso niet meer kopen want ik ben nog 1.0 user en we moeten het spel of course niet nog eens kopen op pc van de mannen van square.

Dus zal pc worden en als het spel me nog boeit tegen december-januari zal het via ps4 zijn :)

diknmuis

Legacy Member
kga stoppen, 2 dagen enorm veel gespeeld, zeer leuk met dat class/job systeem
met de open beta er ook proberen af te blijven anders ben ik het beu tegen de release :D

btw zou ge u verschillende platforms kunnen koppelen aan een acc???
neem nu ik koop het voor ps3 en pc of later voor ps4 en ik speel met mn zelfde chars dus crossplatform en betaal één sub om zowel pc en/of ps3(4) te spelen??
heb in iedere geval al mn ps3 SE acc moeten linken aan mn gewoen SE acc, kreeg dan ook een cijfer bij mn ps3 SE acc geplaatst

EDIT: dit zou dus moeten lukken

SusieQ

Legacy Member
diknmuis zei:
kga stoppen, 2 dagen enorm veel gespeeld, zeer leuk met dat class/job systeem
met de open beta er ook proberen af te blijven anders ben ik het beu tegen de release :D

btw zou ge u verschillende platforms kunnen koppelen aan een acc???
neem nu ik koop het voor ps3 en pc of later voor ps4 en ik speel met mn zelfde chars dus crossplatform en betaal één sub om zowel pc en/of ps3(4) te spelen??
heb in iedere geval al mn ps3 SE acc moeten linken aan mn gewoen SE acc, kreeg dan ook een cijfer bij mn ps3 SE acc geplaatst

EDIT: dit zou dus moeten lukken

Ja bij mij is dat al zo, ik kan van zowel mijn ps3 als mijn pc op dezelfde account.
Dus 1 betalende sub.

rico

Legacy Member
iemand op server odin die wa instances wil runnen? add me (nick Johnny Rico)

Exorcister

Legacy Member
Dus eigelijk kunde dan beter de pc-versie kopen? en de ps3-versie gwn gratis downloaden omda ge al sub hebt? Of begrijp ik het nu verkeerd? :)

Evolµtion

Legacy Member
st0ry zei:
Ik heb een code maar kan niet registeren.
Code registration currently unavailable.
Daarmee graak ik ook niet op de beta forums.

iemand enig idee wanneer die opgelost word ?

naar u account gaan en u services activeren en dan inloggen met uw Square enix nickname niet met email om toegang te krijgen tot het forum.
maar je zal nu toch moeten wachten tot de beta terug online is dat zal normaal wel vrijdag zijn om effectief te kunnen spelen maar je kan wel al de client downloaden via het forum.

JoeriNator

Legacy Member
Ik wil dit spel nog wel eens opnieuw proberen. (Had het origineel bugged ding lang geleden al eens gespeeld). Als iemand mij kan helpen met ergens een beta code, geef mij een PM'ke aub. :)

SusieQ

Legacy Member
Exorcister zei:
Dus eigelijk kunde dan beter de pc-versie kopen? en de ps3-versie gwn gratis downloaden omda ge al sub hebt? Of begrijp ik het nu verkeerd? :)

Neen je moet een geregistreerde gamekey hebben van beide platformen.
Dus ja je gaat ze beide moeten kopen tenzij je 1.0 user bent.

Maar natuurlijk betaal je geen 2x sub maand aangezien het over 1 dezelfde account gaat.

Piekatsjoe

Legacy Member
Ik weet het nog niet, ben de OB aan't afwachten. Zal dan wel zien hoe het vlot en hoe ik er mij mee amuseer.

daboy

Legacy Member
Net een beta code ontvangen via ign, snel het spel installeren! :D
de benchmark gaf 6628 aan met alles op het maximum dus dat lijkt me wel ok? Tips voor volledige beginnelingen in deze wereld van FF?

SusieQ

Legacy Member
daboy zei:
Net een beta code ontvangen via ign, snel het spel installeren! :D
de benchmark gaf 6628 aan met alles op het maximum dus dat lijkt me wel ok? Tips voor volledige beginnelingen in deze wereld van FF?

Ge moet u nie haasten, beta is voorlopig nog steeds enkel in de vroege weekends. Vrijdagmorgen 11am onze tijd tot zondagmorgen 11am onze tijd. :D

djFexx

Legacy Member
Heb deze nog gespeeld toen hij net uit was, gezien de staat waarin het spel zich toen bevond redelijk snel opzij geschoven echter heb ik de originele disc hier wel nog liggen. Zijn er veel dingen gewijzigd, los van het speelbaar maken van het spel?

Flumbooze

Legacy Member
Ik heb het origineel niet gespeeld maar vermaak me wel met deze. Probeer de open beta zou ik zeggen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan