Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben net begonnen kon hele tijd niet en tot mijn verbazing daarnet welURL zei:Niemand de beta aan het spelen dit weekend? Enig idee tot hoelang die nog duurt?


Next test schedule:
July 10, 2013 (Wednesday), 2:00 a.m. to July 15 (Monday), 2:00 a.m. (PDT)
July 10, 2013 (Wednesday), 9:00 a.m. to July 15 (Monday), 9:00 a.m. (GMT)
Beta test phase 3 will conclude on Monday, July 15th.
Character Data From Beta Test Phase 3
All character data will be deleted at the end of beta test phase 3. Although character data from Version 1.0 will also be deleted, data from the final save on October 31, 2012 will be transferred again at the beginning of beta test phase 4.
The Beta Test Phase 3 Client
The client for beta test phase 3 cannot be used for beta test phase 4 or official service. Please delete the client at the end of this beta test phase.
Character Appearance Data
Character appearance data saved during beta test phase 3 can be used when creating a character during beta test phase 4 and official service. Those who wish to use their appearance data should not delete the following folder:
Windows
My Documents -> My Games -> FINAL FANTASY XIV - A Realm Reborn (Beta Version)
PlayStation®3
(From "XMB") Game → Saved Data Utility (PS3TM)
* Save data cannot be used after phase 4, and can safely be deleted.
Those who do not intend to use character appearance data from beta test phase 3 may delete this folder. However, windows users should please note this folder also contains screenshots. Please move any screenshots you wish to save to a separate location before deleting this folder.
Linking Square Enix Accounts to Sony Entertainment Network Accounts
Square Enix accounts linked to Sony Entertainment Network accounts during beta test phase 3 will be unlinked at the end of testing.
Beta Test Phase 4
Details on the beta test phase 4 schedule, testing scope, and client will be announced at a later time.
jammer is al gebruikt,tis weer ne pipo dat niet eens bedankt zegt hier als em de key gebruikt...Evolµtion zei:RBWE G55D 3AAJ 8P95 LJL4
voor wie nog geen key heeft.
st0ry zei:ligt het aan mij of is de battle system enorm traag,saai en eenvoudig?

Louistje zei:Lol, ik heb een beta key gekregen voor PS3 en geen voor PC.
Iemand een idee hoe ge aan een PC key komt?
