Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

krisciel

Legacy Member
en eerste indrukken? ik ben legacy en speel dit spel van voor de remake en ik moet zeggen het is verbeterd. Alleen vind ik de wereld wat te klein naar mijn smaak. de missions tot level 20 waren zeer leuk en het deed me uitkijken voor meer :D.

URL

Legacy Member
Niemand de beta aan het spelen dit weekend? Enig idee tot hoelang die nog duurt?

Farmstera

Legacy Member
URL zei:
Niemand de beta aan het spelen dit weekend? Enig idee tot hoelang die nog duurt?
Ik ben net begonnen kon hele tijd niet en tot mijn verbazing daarnet wel :D
Hoelang beta nog is weet ik niet allessinds niet lang :)

Flare'

Legacy Member
Ik vraag me af hoe lang het gaat duren voor deze op PS4 uitkomt. Hopelijk tegen begin volgend jaar ten laatste...

URL

Legacy Member
Beta gaat weer van start:
"July 10, 2013 (Wednesday), 9:00 a.m. to July 15 (Monday), 9:00 a.m. (GMT)"

Shotterke

Legacy Member
Inderdaad dat is nog altijd P3.

Next test schedule:

July 10, 2013 (Wednesday), 2:00 a.m. to July 15 (Monday), 2:00 a.m. (PDT)
July 10, 2013 (Wednesday), 9:00 a.m. to July 15 (Monday), 9:00 a.m. (GMT)

Beta test phase 3 will conclude on Monday, July 15th.

Character Data From Beta Test Phase 3
All character data will be deleted at the end of beta test phase 3. Although character data from Version 1.0 will also be deleted, data from the final save on October 31, 2012 will be transferred again at the beginning of beta test phase 4.

The Beta Test Phase 3 Client
The client for beta test phase 3 cannot be used for beta test phase 4 or official service. Please delete the client at the end of this beta test phase.

Character Appearance Data
Character appearance data saved during beta test phase 3 can be used when creating a character during beta test phase 4 and official service. Those who wish to use their appearance data should not delete the following folder:
Windows
My Documents -> My Games -> FINAL FANTASY XIV - A Realm Reborn (Beta Version)
PlayStation®3
(From "XMB") Game → Saved Data Utility (PS3TM)

* Save data cannot be used after phase 4, and can safely be deleted.
Those who do not intend to use character appearance data from beta test phase 3 may delete this folder. However, windows users should please note this folder also contains screenshots. Please move any screenshots you wish to save to a separate location before deleting this folder.

Linking Square Enix Accounts to Sony Entertainment Network Accounts
Square Enix accounts linked to Sony Entertainment Network accounts during beta test phase 3 will be unlinked at the end of testing.

Beta Test Phase 4
Details on the beta test phase 4 schedule, testing scope, and client will be announced at a later time.

Bioshiit

Legacy Member
Mss zal ik toch verder blijven spelen ookal is het p2p (gw2 model zou leuker zijn) en moet heel het weekend werken dus wss geen tijd om de beta te spelen :(

sele

Legacy Member
Evolµtion zei:
RBWE G55D 3AAJ 8P95 LJL4

voor wie nog geen key heeft.
jammer is al gebruikt,tis weer ne pipo dat niet eens bedankt zegt hier als em de key gebruikt...

Flumbooze

Legacy Member
st0ry zei:
:crazy: ligt het aan mij of is de battle system enorm traag,saai en eenvoudig?

Ze zeiden dat de gevechten zeer gemakkelijk zullen zijn tot de level cap en dat dan pas het echte spel begint, dusja :p

Louistje

Legacy Member
Hoe zijn de quests? Als het standaard saaie quests zijn zoals TERA begin ik er niet aan.

romanspartan

Legacy Member
Bete gedownload en mijn fps is zo slecht haal amper 10 op normaal wanneer ik veel meer zou moeten krijgen

Louistje

Legacy Member
Lol, ik heb een beta key gekregen voor PS3 en geen voor PC.
Iemand een idee hoe ge aan een PC key komt?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan