Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Flumbooze

Legacy Member
Louistje zei:
Hoe zijn de quests? Als het standaard saaie quests zijn zoals TERA begin ik er niet aan.

Niet per se saai, maar wel veel lore en tekst mee gemoeid.

romanspartan

Legacy Member
heeft er iemand ook last van performance problemen staat op standaard en krijg maar 16 fps
met een gtx580
8 gig ram
amd phenom II x4 965 3.4GHz

jabo

Legacy Member
romanspartan zei:
heeft er iemand ook last van performance problemen staat op standaard en krijg maar 16 fps
met een gtx580
8 gig ram
amd phenom II x4 965 3.4GHz
Heb zelfde cpu ook 8 gig ram gpu is asus gtx 670 4gb op 2560 x 1080 reso met alle settings op max haalde ik 36 fps.
keek er naar uit maar die lore en tekst pfff denk dat ik deze toch aan me ga leten voorbij gaan.

Louistje

Legacy Member
jabo zei:
Heb zelfde cpu ook 8 gig ram gpu is asus gtx 670 4gb op 2560 x 1080 reso met alle settings op max haalde ik 36 fps.
keek er naar uit maar die lore en tekst pfff denk dat ik deze toch aan me ga leten voorbij gaan.
Tja tis final fantasy eh, wa had ge verwacht. Als er minder lore was, kon het om het even welke MMO zijn.

Jack

Legacy Member
romanspartan zei:
heeft er iemand ook last van performance problemen staat op standaard en krijg maar 16 fps
met een gtx580
8 gig ram
amd phenom II x4 965 3.4GHz

Update uw drivers eens naar de laatste Beta drivers van nVidia.

Flumbooze zei:
Hoeveel mensen zijn eigenlijk van plan te subben?

Mijn vriendin en ik gaan zeker verder spelen. Ikzelf heb ook al legacy status.

Louistje

Legacy Member
Ik vind het echt jammer dat het pay to play gaat zijn :(
Ik snap waarom ze het doen, maar het komt gewoon slecht uit voor mij. Kan alleen int weekend gamen met unief :(

krisciel

Legacy Member
Louistje zei:
Ik vind het echt jammer dat het pay to play gaat zijn :(
Ik snap waarom ze het doen, maar het komt gewoon slecht uit voor mij. Kan alleen int weekend gamen met unief :(

omdat ze hun geld niet meteen terug willen zoals de meeste mmorpg's (die hebben investeerders). Kijk naar wow en ffxi zij hebben alletwee nog een sub en doen het nog altijd goed. en geven nog altijd leuke en grote updates met nieuwe content. trouwens een ftp game is nooit ftp als je de beste wilt zijn toch? :)

Louistje

Legacy Member
krisciel zei:
omdat ze hun geld niet meteen terug willen zoals de meeste mmorpg's (die hebben investeerders). Kijk naar wow en ffxi zij hebben alletwee nog een sub en doen het nog altijd goed. en geven nog altijd leuke en grote updates met nieuwe content. trouwens een ftp game is nooit ftp als je de beste wilt zijn toch? :)
Ja dat zeg ik ook. Ik snap waarom ze het doen. Tis gewoon balen voor mezelf, want ik heb te weinig tijd om het te spelen om die maandelijkse betaling het waard te maken.

t511413

Legacy Member
er zijn nog een ton beta keys over mensen,
en beta eindig maandag, dus haast je als je nog wilt testen :)

gisteren gladiator gespeeld wel tof, spijtig dat het geen dualwield swordsmen was.
maar een sword and shield class. moet nog veel leren over de game.

ook had ik niet door dat er 3 citys zijn waar je begint.
dus ik was aangenaam verrast dat het niet de zelfde starter zone was toen ik x jaar terug de beta speelde

romanspartan

Legacy Member
Jack zei:
Update uw drivers eens naar de laatste Beta drivers van nVidia.

al gedaan

Mijn vriendin en ik gaan zeker verder spelen. Ikzelf heb ook al legacy status.

krisciel

Legacy Member
Louistje zei:
Ja dat zeg ik ook. Ik snap waarom ze het doen. Tis gewoon balen voor mezelf, want ik heb te weinig tijd om het te spelen om die maandelijkse betaling het waard te maken.

lol ik dacht dat er stond "ik snap het niet" ik zal maar eens een afspraak met de opticien maken :D

Louistje

Legacy Member
krisciel zei:
lol ik dacht dat er stond "ik snap het niet" ik zal maar eens een afspraak met de opticien maken :D
Das omdat ge gewend zijt om van die boze rage posts te zien :p

SusieQ

Legacy Member
Louistje zei:
Ging er niet nog een beta fase komen na deze?

Ja.. en neen :D

Volgende phase is de zogenaamde "open beta fase" maar het verschil met wat we gewent zijn zit hem erin dat je chars uit die open beta niet gaan gewiped worden. Tenzij er zich bugs zouden voordoen die game breaking zijn, zeggen ze op hun forum.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan