Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shotterke zei:Ik zeg nergens dat iedereen een key heeft gekregen maar ze hebben toch serieus wat keys verzonden aangezien ik 5 keys heb gekregen op accounts zonder closed beta en ook op mijn 2 accounts met closed beta.
Raar bij mij staat er iets anders:
Ik zie daar toch nergens iets staan van dat je je key MOET registeren voor 31/07 maar gewoon dat dat het beste is als je van het begin wil spelen.


SusieQ zei:Neen er staat bij mij ook niet letterlijk serial must be registered....maar komt toch op hetzelfde neer he lol
Ze zeggen toch ensure that you are ready = om zeker te zijn...
Waarom zouden ze dat anders erbij zetten?
Wil dan toch zeggen als je het na die datum doet dat het niet zeker is?
Waarom zouden ze anders uberhaupt die datum vermelden?
Als het volgens jouw is omdat je er anders misschien niet van het begin zou bijzijn , dan is het ook niet echt open beta he, en dat is nu precies wat ik al heel de tijd zeg, dus ze gaan dan ook geen miljoenen keys uitdelen he
En ja er zullen wellicht misschien nog sites keys krijgen, alhoewel het bijna tijd word als ze 8 augustus zouden beginnen zoals algemeen word aangenomen![]()

Shyhiem07 zei:is final fantasy xiv a realm reborn een uitbreinding op final fantasy XI?
zo niet
wat is het best dat ik koop final fantasy xiv a realm reborn of final fantasy XI
Vimes zei:Nee iedere FF game met andere nummer is een volledig andere game. XI en XIV zijn toevallig de 2 MMO's uit de serie.
Je moet dus XIV ARR kopen.

Bioshiit zei:Shyhiem07 was als eerste om de key te vragen. Bij deze is de key dus weggegeven.
sele zei:wnn start die beta nu?
Louistje zei:Ik dacht 8 augustus.
Maar ik zag en zie nog steeds niet hoe ge een key kunt verkrijgen :/
Staat nergens iets van uitgelegd, vind het ook raarURL zei:Ik snap het ook niet ... Zoals reeds in PS3 gedeelte van dit forum gevraagd: doen phase3 deelnemers automatisch mee aan phase4 of niet? Of is daar een nieuwe key voor nodig? Het is mij niet duidelijk ...
URL zei:Ik snap het ook niet ... Zoals reeds in PS3 gedeelte van dit forum gevraagd: doen phase3 deelnemers automatisch mee aan phase4 of niet? Of is daar een nieuwe key voor nodig? Het is mij niet duidelijk ...

FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Official Benchmark (Character Creation)
Tested on:02/08/2013 08:29:32
Score:7023
Average Framerate:58.501
Performance:Extremely High
-Easily capable of running the game on the highest settings.
Screen Size: 1920x1080
Graphics Presets: Maximum
System:
Windows 7 Professional 64 bits (6.1, build 7601) Service Pack 1 (7601.win7sp1_gdr.130318-1533)
Intel(R) Core(TM) i7 CPU 870 @ 2.93GHz
12278.367MB
ATI Radeon HD 5800 Series(VRAM 4095 MB) 8.17.0010.1191
SusieQ zei:Nieuwe benchmark is uit!!
(update van de oude + character creation)
Hier te downloaden, uitleg scores staat onderaan die pagina.
FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Official Benchmark (Character Creation)
Buiten het feit dat je kan zien hoe je pc met je config zal draaien kan je nu ook character creation doen EN je kan dan bij open beta en retail die aangemaakte char gebruiken om te beginnen spelen!
Ik haal alleszins de max score, met alle details maximum op mijn hoogste resolutie, en ik zit op een pc van bijna 3 jaar oud met nog een ati 5870![]()
