Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bulldog567

Legacy Member
nee die ene char moet lvl zijn in eerste class en lvl 15 in tweede class om die job te unlocken

Shyhiem07

Legacy Member
is final fantasy xiv a realm reborn een uitbreinding op final fantasy XI?
zo niet

wat is het best dat ik koop final fantasy xiv a realm reborn of final fantasy XI

SusieQ

Legacy Member
Shotterke zei:
Ik zeg nergens dat iedereen een key heeft gekregen maar ze hebben toch serieus wat keys verzonden aangezien ik 5 keys heb gekregen op accounts zonder closed beta en ook op mijn 2 accounts met closed beta.



Raar bij mij staat er iets anders:


Ik zie daar toch nergens iets staan van dat je je key MOET registeren voor 31/07 maar gewoon dat dat het beste is als je van het begin wil spelen.

Neen er staat bij mij ook niet letterlijk serial must be registered....maar komt toch op hetzelfde neer he lol

Ze zeggen toch ensure that you are ready = om zeker te zijn...

Waarom zouden ze dat anders erbij zetten?
Wil dan toch zeggen als je het na die datum doet dat het niet zeker is?
Waarom zouden ze anders uberhaupt die datum vermelden?

Als het volgens jouw is omdat je er anders misschien niet van het begin zou bijzijn , dan is het ook niet echt open beta he, en dat is nu precies wat ik al heel de tijd zeg, dus ze gaan dan ook geen miljoenen keys uitdelen he ;)

En ja er zullen wellicht misschien nog sites keys krijgen, alhoewel het bijna tijd word als ze 8 augustus zouden beginnen zoals algemeen word aangenomen :)

Piekatsjoe

Legacy Member
Voila, mijn key geregistreerd :).

Heb wel eens zin in om dit spel langer dan 3 dagen te mogen spelen :unsure:.

Shotterke

Legacy Member
SusieQ zei:
Neen er staat bij mij ook niet letterlijk serial must be registered....maar komt toch op hetzelfde neer he lol

Ze zeggen toch ensure that you are ready = om zeker te zijn...

Waarom zouden ze dat anders erbij zetten?
Wil dan toch zeggen als je het na die datum doet dat het niet zeker is?
Waarom zouden ze anders uberhaupt die datum vermelden?

Als het volgens jouw is omdat je er anders misschien niet van het begin zou bijzijn , dan is het ook niet echt open beta he, en dat is nu precies wat ik al heel de tijd zeg, dus ze gaan dan ook geen miljoenen keys uitdelen he ;)

En ja er zullen wellicht misschien nog sites keys krijgen, alhoewel het bijna tijd word als ze 8 augustus zouden beginnen zoals algemeen word aangenomen :)

Wat heeft open beta nu te maken van er in het begin bij te zijn? Open Beta wil gewoon zeggen dat er iedereen of heel veel mensen de beta kunnen spelen ipv een kleine groep mensen en meestal zonder iets van NDA. Het kan toch zijn dat ze met waves werken (wat misschien de reden is dat sommige mensen nog geen mail hebben gehad) om zo de load op de servers te verminderen en dat mensen die voor 31/07 hun key hebben geregistreerd vroeger kunnen beginnen. Ik zie niet wat er daar mis mee is of waardoor het dan opeens geen OB meer is. :oink:

Bioshiit

Legacy Member
Wie nog een beta key wil, PM mij maar ik heb nog een over :) first come first serve ofc.

Vimes

Legacy Member
Shyhiem07 zei:
is final fantasy xiv a realm reborn een uitbreinding op final fantasy XI?
zo niet

wat is het best dat ik koop final fantasy xiv a realm reborn of final fantasy XI

Nee iedere FF game met andere nummer is een volledig andere game. XI en XIV zijn toevallig de 2 MMO's uit de serie.

Je moet dus XIV ARR kopen.

URL

Legacy Member
Ik heb al gezocht maar ik vind nergens duidelijke info: doet iedereen die meedeed aan de phase 3 van de beta automatisch mee aan de open (phase 4) beta?
Sommigen zeggen al een mail te hebben ontvangen met een nieuwe code...?

Shyhiem07

Legacy Member
Vimes zei:
Nee iedere FF game met andere nummer is een volledig andere game. XI en XIV zijn toevallig de 2 MMO's uit de serie.

Je moet dus XIV ARR kopen.

oke bedankt voor jow antwoord dan ga ik XIV ARR kopen
eerst keer kijken wanneer die uit komt
en het zou mijn eerste FF online game zijn :)

Vanbil

Legacy Member
Gaat er een server zijn waar alle nederlanstalige guilds/gamers op gaan?

Louistje

Legacy Member
Hoe kan ik deelnemen aan die FF14 open beta?
Zie nergens iets op hun website. Heb in fase 3 meegedaan, werkt dat dan nog?

Bioshiit

Legacy Member
Shyhiem07 was als eerste om de key te vragen. Bij deze is de key dus weggegeven.

URL

Legacy Member
Louistje zei:
Ik dacht 8 augustus.
Maar ik zag en zie nog steeds niet hoe ge een key kunt verkrijgen :/

Ik snap het ook niet ... Zoals reeds in PS3 gedeelte van dit forum gevraagd: doen phase3 deelnemers automatisch mee aan phase4 of niet? Of is daar een nieuwe key voor nodig? Het is mij niet duidelijk ...

Louistje

Legacy Member
URL zei:
Ik snap het ook niet ... Zoals reeds in PS3 gedeelte van dit forum gevraagd: doen phase3 deelnemers automatisch mee aan phase4 of niet? Of is daar een nieuwe key voor nodig? Het is mij niet duidelijk ...
Staat nergens iets van uitgelegd, vind het ook raar

krisciel

Legacy Member
URL zei:
Ik snap het ook niet ... Zoals reeds in PS3 gedeelte van dit forum gevraagd: doen phase3 deelnemers automatisch mee aan phase4 of niet? Of is daar een nieuwe key voor nodig? Het is mij niet duidelijk ...

alle beta players doen mee aan de volgende phases. dus alle phase 3 players doen mee aan phase 4 daarom dat er minder en minder plaats is op de servers denk ik.

SusieQ

Legacy Member
Nieuwe benchmark is uit!!
(update van de oude + character creation)

Hier te downloaden, uitleg scores staat onderaan die pagina.

FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Official Benchmark (Character Creation)

Buiten het feit dat je kan zien hoe je pc met je config zal draaien kan je nu ook character creation doen EN je kan dan bij open beta en retail die aangemaakte char gebruiken om te beginnen spelen!

Ik haal alleszins de max score, met alle details maximum op mijn hoogste resolutie, en ik zit op een pc van bijna 3 jaar oud met nog een ati 5870 :)

FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Official Benchmark (Character Creation)
Tested on:02/08/2013 08:29:32
Score:7023
Average Framerate:58.501
Performance:Extremely High
-Easily capable of running the game on the highest settings.
Screen Size: 1920x1080
Graphics Presets: Maximum

System:
Windows 7 Professional 64 bits (6.1, build 7601) Service Pack 1 (7601.win7sp1_gdr.130318-1533)
Intel(R) Core(TM) i7 CPU 870 @ 2.93GHz
12278.367MB
ATI Radeon HD 5800 Series(VRAM 4095 MB) 8.17.0010.1191

Louistje

Legacy Member
SusieQ zei:
Nieuwe benchmark is uit!!
(update van de oude + character creation)

Hier te downloaden, uitleg scores staat onderaan die pagina.

FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Official Benchmark (Character Creation)

Buiten het feit dat je kan zien hoe je pc met je config zal draaien kan je nu ook character creation doen EN je kan dan bij open beta en retail die aangemaakte char gebruiken om te beginnen spelen!

Ik haal alleszins de max score, met alle details maximum op mijn hoogste resolutie, en ik zit op een pc van bijna 3 jaar oud met nog een ati 5870 :)

Het spel draait inderdaad enorm goed. Ik heb volgens mij nog nooit een spel gezien met zo'n performance en toch zeer mooie graphics. Hoedje af voor SQUENIX :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan