Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

t511413

Legacy Member
ja wadde al die servers zitten vol, gisteren nog in shiva geraakt maar op moogle of odin geraken ga niet meer lukken denk ik

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
Hopelijk doen ze alsnog de ragnarok server weer open, ik zit er al sinds vorige jaar op, maar mijn broer wilt er ook op.

sele

Legacy Member
Die legacy servers zijn voor spelers van de eerste versie zeker? Spel is wel redelijk uitgebreid aant worden met dat je zo maar van class kan veranderen na een tijd, ik dacht altijd dat je dan een ander char moest aan maken...blijkbaar moek eens wa info zoeken over dit spel want ik spring blindelings op de hype train :)

Louistje

Legacy Member
sele zei:
Die legacy servers zijn voor spelers van de eerste versie zeker? Spel is wel redelijk uitgebreid aant worden met dat je zo maar van class kan veranderen na een tijd, ik dacht altijd dat je dan een ander char moest aan maken...blijkbaar moek eens wa info zoeken over dit spel want ik spring blindelings op de hype train :)
Zoals al vaak gezegd: met 1 character kunt ge letterlijk alles :p

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
normaal gezien kan je nieuwe characters maken op de legacy servers, maar is op dit moment restricted door waarschijnlijk teveel mensen al

Affinity

Legacy Member
ik begin het stilaan beu te worden :) telkens als ik een fucking account wil maken zegt hij dat het e-mail adres al genomen is..... als ik dan request password doe zegt hij dat het e-mail adres niet bestaat

sele

Legacy Member
Affinity zei:
ik begin het stilaan beu te worden :) telkens als ik een fucking account wil maken zegt hij dat het e-mail adres al genomen is..... als ik dan request password doe zegt hij dat het e-mail adres niet bestaat

Ja die dingen zitten daar ni goed in elkaar blijkbaar :s

Affinity

Legacy Member
da fucking menu ook.... al mijn nicknames zijn in use, dan moet ik alle keren weer mijn password intypen + die fucking onleesbare 'security code' , met daarbovenop nog eens mijn e-mail adres telkens "in use"

Louistje

Legacy Member
Affinity zei:
da fucking menu ook.... al mijn nicknames zijn in use, dan moet ik alle keren weer mijn password intypen + die fucking onleesbare 'security code' , met daarbovenop nog eens mijn e-mail adres telkens "in use"
Maak ff een nieuw e-mail adres? is op 10 seconden gebeurd

Affinity

Legacy Member
Louistje zei:
Maak ff een nieuw e-mail adres? is op 10 seconden gebeurd

ik heb al met een ander geprobeerd, als hij zegt dat je nickname in use is , dan is ook plots je e-mail in gebruik als je daarna opnieuw probeert

moet je het eigenlijk al gekocht hebben nu om in de beta te mogen spelen? of hoe zit dat nu juist?

Louistje

Legacy Member
Affinity zei:
ik heb al met een ander geprobeerd, als hij zegt dat je nickname in use is , dan is ook plots je e-mail in gebruik als je daarna opnieuw probeert

moet je het eigenlijk al gekocht hebben nu om in de beta te mogen spelen? of hoe zit dat nu juist?
Nee, ge kunt normaal zo aan de beta meedoen. Ik snap ook nie hoe da komt bij u :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan