Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jack zei:Ik heb op Cerberus gerolld.

wat is je nick?Jack zei:Ik heb op Cerberus gerolld.
ik heb da net gemaakt daar zoon kat om te testenbieren zei:had ik eerst ook gedaan maar toen wou ik zo een kat mens maken en toen kon het niet meer![]()
[-AoLP-]Linkin;17739135 zei:Hopelijk doen ze alsnog de ragnarok server weer open, ik zit er al sinds vorige jaar op, maar mijn broer wilt er ook op.
Louistje zei:Mensen op shiva, voeg me gerust toe: Louistje pak'jepietje

standaard is gwn /say voor een gebied rond u. Voor een groter bereik moet ge /shout gebruiken (tekst int oranje)Crosserke zei:hoe werkt chat eigenlijk ? als je gewoon typt is dat dan in een general channel of gewoon voor mensen rond je zoals je in WoW /say zou doen ?
Beetje confusing aangezien er geen text bubbles boven je hoofd zijn, en iedereen zijn text in chat is rood en mijn wit dus heb eigenlijk geen clue tegen wie of waarin ik aan het typen ben![]()
ALLES ziet er interessant uit vind ikAffinity zei:graphics zijn echt wel goed op Maximum settings
ben normaal altijd een healer maar in dit spel wetek het nog niet ... archer ziet er wel cool uit![]()


Dit is wat iedereen zegt, inclusief mij. Normaal haak ik altijd direct af bij MMO's, maar deze voelt zo fijn!Cirenras zei:Ik heb ondertussen al hele dag gespeeld en man man is lang geleden dat ik nog zo een goe gevoel heb gehad tijdens het spelen van een mmo.
Ik vind het echt top spel tot nu. De sfeer alleen al <3
Crosserke zei:Ik vind eigenlijk iedereen een beetje ignorant in chat
soms ziede eens een eerste guild recruiten, maar buiten dat gewoon een paar random zinnen of '' this game is great ''.
Of misschien is dat een gevolg dat er geen general chat channel is en alles via /say of /yell /shout moet gebeuren.
Ik krijg eigenlijk nog geen MMO gevoel van te spelen, voelt meer als een singleplayer rpg game waar je gewoon een hoop man ziet lopen.
Kan ook nog wel zijn dat iedereen gewoon wat aan het proberen is aangezien het beta is.
