Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sele zei:Ben ik de enige die gewoon zo goed als niets leest wa ze allemaal vertellen?![]()
idd vandaag eens chatten int plat vlaamsShotterke zei:Op Moogle zijn het de fransen die lastig doen.![]()

sele zei:Ben ik de enige die gewoon zo goed als niets leest wa ze allemaal vertellen?![]()


), dan nog vind ik het helemaal anders dan gewoon tekst lezen 
SusieQ zei:Aha EUREKA, toch voice overs! Heb eens zitten prutsen met de options en daar kwam ik een optie tegen om de taal te veranderen, effe op een taal gezet ipv "adjust tot system" en ik had geluid![]()
Crosserke zei:wel alleen tijdens cutscenes / big storyline quests.

Louistje zei:Ik stel voor dat iedereen zijn nickname en server post
Bij mij is het: Louistje Pak'jepietje // Shiva server
HahaBahamut zei:Ah, 't is dus niet me je eigen materiaal dat je wilt spelen?

Is er housing in de beta? Er zijn wel Inns in elke stad waar ge kunt resten, maar over housing heb ik nog niks gezien.jeroendk zei:weet er iemand hoe het zit met player housing ? moet je om bv in limsa een huis te hebben daar gestart hebben?
want ooit eens gezien dat er in toekomst bij pvp bv city states tegen elkaar is, hoe bind je je dan aan een van de city states, kan toch niet zo zijn dat je begin class dictate dat je bij die city state hoort he
diknmuis zei:net mn eerste dungeon gedaan (sastasha), prachtige gfx, niet iets waar ge in 5min doorloopt (lees WoW), zeer leuke vriendelijke party met een tank die alles uitlegde.......
hopelijk kunnen we hier met de release samen op de zelfde server zitten

Geen idee, volgens mij wordt dat wel uitgelegd tegen danCirenras zei:Iemand weet als je lvl 30 word met je class je dan automatisch de quest krijgt voor een job te unlocken?
Of moet je met iemand gaan praten dan?
Edit: Ik noem Dalgrimar Farsea en zit op Shiva
