Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crosserke

Legacy Member
wel alleen tijdens cutscenes / big storyline quests.
Vraag me af of de full game install volledige voice overs gaat hebben

sele

Legacy Member
Ben ik de enige die gewoon zo goed als niets leest wa ze allemaal vertellen?:)

Crosserke

Legacy Member
sele zei:
Ben ik de enige die gewoon zo goed als niets leest wa ze allemaal vertellen?:)

Waarschijnlijk niet maar vergeet niet dat je zo wel het hele verhaal mist

diknmuis

Legacy Member
Shotterke zei:
Op Moogle zijn het de fransen die lastig doen. :sop:
idd vandaag eens chatten int plat vlaams :D
@ Sele
ik lees toch ook alles hoor, anders mist ge enorm veel van het verhaal en zal alles eerder op een grind gelijken en wss vlugger vervelen

SusieQ

Legacy Member
sele zei:
Ben ik de enige die gewoon zo goed als niets leest wa ze allemaal vertellen?:)

IK lees dat ook allemaal niet, ik heb dat nooit gedaan in mijn 30 jaar rpg's/mmo's spelen. Kweet dat ik een rare ben, rpg's spelen zonder lore te volgen... woooohhhhhhhhh heiligschennis :D :D

Maar ik vind niet dat het dan een grind wordt zoals iemand hier vermeld, ik heb nooit dat gevoel gehad. Ik lees tussen de regels door wat ik moet doen en ik vlieg weer in de actie, daarom is het geen grind he, een grind is voor mij op en vierkante meter uren dezelfde mobs neermeppen :)

Als het gesproken is dan kan ik dat wel volgen, dan vind ik het ook aangenaam om effe te zitten kijken en luisteren, mag zelf in een onverstaanbare taal als japanees zijn (staat in japanees bij mij de voice overs :)), dan nog vind ik het helemaal anders dan gewoon tekst lezen :)

Wat de chat betreft, op Ragnarok legacy is er zo goed al niets te zien in de chat, mede door het feit dat daar niet echt nieuwe spelers opzitten die veel vragen hebben, maar je moet bij final fantasy online sowieso rekening houden dat er veel minder in chat word gezwierd dan bij een andere mmo, enkel en alleen al door het feit dat de vele console gamers niet allemaal een keyboard hebben en ze zich dan meestal ook beperken tot wat standaard emotes of helemaal niets.

SusieQ

Legacy Member
SusieQ zei:
Aha EUREKA, toch voice overs! Heb eens zitten prutsen met de options en daar kwam ik een optie tegen om de taal te veranderen, effe op een taal gezet ipv "adjust tot system" en ik had geluid :)

Crosserke zei:
wel alleen tijdens cutscenes / big storyline quests.

Hmm toch niet bij alle cutscenes, tis toch wel nog bugged of niet volledig geimplementeerd.

Je kan het testen vanaf dat je je INN ROOM hebt unlocked. In je ROOM ligt er een boek waar je kan op klikken om al je cutscenes opnieuw te zien (skippable). EN daar merk je dat de ene cutscene wel en de andere geen voice over heeft :S

diknmuis

Legacy Member
net mn eerste dungeon gedaan (sastasha), prachtige gfx, niet iets waar ge in 5min doorloopt (lees WoW :p), zeer leuke vriendelijke party met een tank die alles uitlegde.......
hopelijk kunnen we hier met de release samen op de zelfde server zitten

Louistje

Legacy Member
Ik stel voor dat iedereen zijn nickname en server post :D
Bij mij is het: Louistje Pak'jepietje // Shiva server

Bahamut

Legacy Member
Louistje zei:
Ik stel voor dat iedereen zijn nickname en server post :D
Bij mij is het: Louistje Pak'jepietje // Shiva server

Ah, 't is dus niet me je eigen materiaal dat je wilt spelen?

jeroendk

Legacy Member
weet er iemand hoe het zit met player housing ? moet je om bv in limsa een huis te hebben daar gestart hebben?
want ooit eens gezien dat er in toekomst bij pvp bv city states tegen elkaar is, hoe bind je je dan aan een van de city states, kan toch niet zo zijn dat je begin class dictate dat je bij die city state hoort he

Louistje

Legacy Member
jeroendk zei:
weet er iemand hoe het zit met player housing ? moet je om bv in limsa een huis te hebben daar gestart hebben?
want ooit eens gezien dat er in toekomst bij pvp bv city states tegen elkaar is, hoe bind je je dan aan een van de city states, kan toch niet zo zijn dat je begin class dictate dat je bij die city state hoort he
Is er housing in de beta? Er zijn wel Inns in elke stad waar ge kunt resten, maar over housing heb ik nog niks gezien.

jeroendk

Legacy Member
nee nog geen housing atm, maar gaat er wel komen, vraag me gewoon af hoe het zit met die city binding want veronderstel dat housing daar ook gaat aan gebonden zijn dan

sele

Legacy Member
diknmuis zei:
net mn eerste dungeon gedaan (sastasha), prachtige gfx, niet iets waar ge in 5min doorloopt (lees WoW :p), zeer leuke vriendelijke party met een tank die alles uitlegde.......
hopelijk kunnen we hier met de release samen op de zelfde server zitten

ik moet da dus weten e op welke server de meeste van hier gaan spelen, dan beging ik daar op volgende week zaterdag en ik zal een nachtje door doen :)

SusieQ

Legacy Member
Okeee raganrok eu legacy server full.... bah... ellendigste is dat er blijkbaar geen automatic queue is, dus blijven klikken :s

Maw denk niet dat ze snel niet legacy accounts gaan toelaten :)

Cirenras

Legacy Member
Iemand weet als je lvl 30 word met je class je dan automatisch de quest krijgt voor een job te unlocken?
Of moet je met iemand gaan praten dan?

Edit: Ik noem Dalgrimar Farsea en zit op Shiva

Louistje

Legacy Member
Cirenras zei:
Iemand weet als je lvl 30 word met je class je dan automatisch de quest krijgt voor een job te unlocken?
Of moet je met iemand gaan praten dan?

Edit: Ik noem Dalgrimar Farsea en zit op Shiva
Geen idee, volgens mij wordt dat wel uitgelegd tegen dan ;)
Zal u straks toevoegen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan