Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yori89

Legacy Member
Weer zwaar teleurgesteld in de PS3 en PC versie, old-school graphics en saaie inhoud. Gelukkig bestaan er bètas!

Cirenras

Legacy Member
sele zei:
die nick naam zelf gevonden of laten maken door spel?want ik vin da moeilijk 2 namen geven aan een char :)

edit: kunnen we geen pol maken voor een server?shiva of moogle?:p
Ik vind da ook moeilijk maar Dalgrimar is altijd men naam in elke mmo en ja Farsea vond ik wel leuk klinken

?therapy?

Legacy Member
Hmm geraak niet meer op de beta. :unsure:
Kon in elke closed beta spelen maar nu met de open beta lukt het niet meer. Kan ook niet meer applyen voor een open beta code omdat ik al in de beta zit. :unsure:

Louistje

Legacy Member
Yori89 zei:
Weer zwaar teleurgesteld in de PS3 en PC versie, old-school graphics en saaie inhoud. Gelukkig bestaan er bètas!
Geen idee welk spel gij gespeeld hebt, maar dit zijn allesbehalve old-school graphics :p

t511413

Legacy Member
?therapy? zei:
Hmm geraak niet meer op de beta. :unsure:
Kon in elke closed beta spelen maar nu met de open beta lukt het niet meer. Kan ook niet meer applyen voor een open beta code omdat ik al in de beta zit. :unsure:

tis een nieuwe client, oude moet je weg smijten

sele

Legacy Member
?therapy? zei:
Hmm geraak niet meer op de beta. :unsure:
Kon in elke closed beta spelen maar nu met de open beta lukt het niet meer. Kan ook niet meer applyen voor een open beta code omdat ik al in de beta zit. :unsure:

En je kan ook niet inloggen?

?therapy?

Legacy Member
Is met de nieuwe client alleszins.
Inloggen lukt wel maar als ik een character wil maken krijg ik een foutmelding.

/edit: net opnieuw gedaan en nu werkt het blijkbaar wel.
Was een foutmelding dat mijn service account geen nieuwe characters meer mocht maken. :p

Louistje

Legacy Member
Ik ben tot lvl 20 geraakt (max lvl voor de beta), dus ik ga stoppen met quests te doen aangezien die geen xp meer geven. Das dan voor de early access :)

sele

Legacy Member
Louistje zei:
Ik ben tot lvl 20 geraakt (max lvl voor de beta), dus ik ga stoppen met quests te doen aangezien die geen xp meer geven. Das dan voor de early access :)

kan je geen andere dingen lvlen?
btw kzit op shiva:Sele blackmage :) maar ik vind geen goede 2de naam voor bij sele..

t511413

Legacy Member
sele zei:
kan je geen andere dingen lvlen?
btw kzit op shiva:Sele blackmage :) maar ik vind geen goede 2de naam voor bij sele..

yup zoals uw 2nd class naar 15 brengen voor je job
en eventueel crafting als je dat interesant vind

Louistje

Legacy Member
t511413 zei:
yup zoals uw 2nd class naar 15 brengen voor je job
en eventueel crafting als je dat interesant vind
Ja maar tis even goed geweest, genoeg gespeeld ff :p

Louistje

Legacy Member
sele zei:
kan je geen andere dingen lvlen?
btw kzit op shiva:Sele blackmage :) maar ik vind geen goede 2de naam voor bij sele..
Ja een goeie naam vinden is nooit makkelijk :p

Crosserke

Legacy Member
zo een 2de class is toch een mixed bag of feelings.

Aan de ene kant nice dat je een xp boost krijgt berekend aan de hand van hoe groot het level verschil is tussen je main spec en je 2de spec.
Aan de andere kant een pain in the ass omdat ik al bijna 2 uur bezig ben met boring repeatable Levequests en low lvl quests in de 3 steden aan het oppikken.

Vanaf een 3de class moet het pas sucken want dan ben je ( normaal gezien ) alle low lvl side quests in de steden kwijt omdat je die al gedaan hebt, das puur mobs grinden en levequests tot je dungeons kan.

Achja ik ga endgame toch bard dus als mn conjurer 15 is ben ik er toch ff vanaf ( al lees ik wel dat je job ook nog spells kan leechen van een 3de class, maar dat kan toch wel ff wachten )

Nog een grotere ergernis : die kut Fransen weigeren weer engels te spreken in general chat, en als iemand iets zegt antwoorden ze gewoon met 5-6 wall of French text.

Fucking kut volk in games :/

alowen

Legacy Member
Veel fun gehad. Mijn arcanist op 20 en thaumaturge op 15.. summoner here i come!

Ondertussen guildpic genomen
1146410_10151535590600686_1776679473_o.jpg

?therapy?

Legacy Member
Bah, Moogle server is nog altijd niet terug open. :sop: Geen zin om op een andere server weeral het begin te doen. Heb het nu ondertussen al 10 keer gedaan ofzo, dus blijven wachten tot Moogle open gaat.

Tijd dat er wat volk gaat gaan slapen. :p

sele

Legacy Member
Crosserke zei:
zo een 2de class is toch een mixed bag of feelings.

Aan de ene kant nice dat je een xp boost krijgt berekend aan de hand van hoe groot het level verschil is tussen je main spec en je 2de spec.
Aan de andere kant een pain in the ass omdat ik al bijna 2 uur bezig ben met boring repeatable Levequests en low lvl quests in de 3 steden aan het oppikken.

Vanaf een 3de class moet het pas sucken want dan ben je ( normaal gezien ) alle low lvl side quests in de steden kwijt omdat je die al gedaan hebt, das puur mobs grinden en levequests tot je dungeons kan.

Achja ik ga endgame toch bard dus als mn conjurer 15 is ben ik er toch ff vanaf ( al lees ik wel dat je job ook nog spells kan leechen van een 3de class, maar dat kan toch wel ff wachten )

Nog een grotere ergernis : die kut Fransen weigeren weer engels te spreken in general chat, en als iemand iets zegt antwoorden ze gewoon met 5-6 wall of French text.

Fucking kut volk in games :/

welke server?

vandaag linkshell aangemaakt op shiva,al 4member van 9lives :),ik ga op shiva spelen met release denkek

?therapy?

Legacy Member
Precies wel veel Duitsers op Shiva had ik de indruk door de chat.

Enfin, Moogle is terug open. :p Tijd om heel die intro er weer door te jagen.

Nick: Krispy Bacon

Crosserke

Legacy Member
sele zei:
welke server?

vandaag linkshell aangemaakt op shiva,al 4member van 9lives :),ik ga op shiva spelen met release denkek

Moogle.
Maar Fransen zijn kut op elk spel en elke server, die hebben constant een mentaliteit van '' tis een EU server waarom zou ik wel Engels moeten '' en dan krijgen ze opeens altijd versterking van de ander Fransen op de server en dan lees je opeens 20 min niks anders dan Frans gezeik.

Lijkt wel alsof dat volk gewoon resoluut koppig is om Engels te leren.
Ne Italiaan zei het ook nog in chat '' i'm Italian and we don't spam Italian in general chat ''

Louistje

Legacy Member
Shiva is inderdaad heel chill. Af en toe wat duits, maar dat stoort me niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan