Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yori89 zei:Weer zwaar teleurgesteld in de PS3 en PC versie, old-school graphics en saaie inhoud. Gelukkig bestaan er bètas!

Ik vind da ook moeilijk maar Dalgrimar is altijd men naam in elke mmo en ja Farsea vond ik wel leuk klinkensele zei:die nick naam zelf gevonden of laten maken door spel?want ik vin da moeilijk 2 namen geven aan een char
edit: kunnen we geen pol maken voor een server?shiva of moogle?![]()
Geen idee welk spel gij gespeeld hebt, maar dit zijn allesbehalve old-school graphicsYori89 zei:Weer zwaar teleurgesteld in de PS3 en PC versie, old-school graphics en saaie inhoud. Gelukkig bestaan er bètas!

?therapy? zei:Hmm geraak niet meer op de beta.
Kon in elke closed beta spelen maar nu met de open beta lukt het niet meer. Kan ook niet meer applyen voor een open beta code omdat ik al in de beta zit.![]()
?therapy? zei:Hmm geraak niet meer op de beta.
Kon in elke closed beta spelen maar nu met de open beta lukt het niet meer. Kan ook niet meer applyen voor een open beta code omdat ik al in de beta zit.![]()
Louistje zei:Ik ben tot lvl 20 geraakt (max lvl voor de beta), dus ik ga stoppen met quests te doen aangezien die geen xp meer geven. Das dan voor de early access![]()
ele blackmage
maar ik vind geen goede 2de naam voor bij sele..sele zei:kan je geen andere dingen lvlen?
btw kzit op shivaele blackmage
maar ik vind geen goede 2de naam voor bij sele..
Ja maar tis even goed geweest, genoeg gespeeld fft511413 zei:yup zoals uw 2nd class naar 15 brengen voor je job
en eventueel crafting als je dat interesant vind

Ja een goeie naam vinden is nooit makkelijksele zei:kan je geen andere dingen lvlen?
btw kzit op shivaele blackmage
maar ik vind geen goede 2de naam voor bij sele..

Crosserke zei:zo een 2de class is toch een mixed bag of feelings.
Aan de ene kant nice dat je een xp boost krijgt berekend aan de hand van hoe groot het level verschil is tussen je main spec en je 2de spec.
Aan de andere kant een pain in the ass omdat ik al bijna 2 uur bezig ben met boring repeatable Levequests en low lvl quests in de 3 steden aan het oppikken.
Vanaf een 3de class moet het pas sucken want dan ben je ( normaal gezien ) alle low lvl side quests in de steden kwijt omdat je die al gedaan hebt, das puur mobs grinden en levequests tot je dungeons kan.
Achja ik ga endgame toch bard dus als mn conjurer 15 is ben ik er toch ff vanaf ( al lees ik wel dat je job ook nog spells kan leechen van een 3de class, maar dat kan toch wel ff wachten )
Nog een grotere ergernis : die kut Fransen weigeren weer engels te spreken in general chat, en als iemand iets zegt antwoorden ze gewoon met 5-6 wall of French text.
Fucking kut volk in games :/
,ik ga op shiva spelen met release denkeksele zei:welke server?
vandaag linkshell aangemaakt op shiva,al 4member van 9lives,ik ga op shiva spelen met release denkek