Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cyprien

Legacy Member
Hmm meesten zitten op Moogle hier?

Damn wil wel op zelfde server maar staat nooit meer beschikbaar precies!
En ik wil er definitief invliegen, ben al 3 keer opnieuw begonnen :-)

sele

Legacy Member
Cirenras zei:
Iemand weet als je lvl 30 word met je class je dan automatisch de quest krijgt voor een job te unlocken?
Of moet je met iemand gaan praten dan?

Edit: Ik noem Dalgrimar Farsea en zit op Shiva

die nick naam zelf gevonden of laten maken door spel?want ik vin da moeilijk 2 namen geven aan een char :)

edit: kunnen we geen pol maken voor een server?shiva of moogle?:p

diknmuis

Legacy Member
voila mn char in haar bedje gelegd in een inn room, f*ck wat een game zeg
net nog tam tara deepcroft gedaan, die dungeons zijn echt prachtig van art/gfx

had al een ps3 versie besteld en net ook nog de digital collectors

edit: op moogle zit normaal sword and roses en tweakers gaan daar ook een company beginnen

_Wicked_

Legacy Member
Beta aan het spelen nu. Welke server gaan de meeste hier zitten btw?

en is er char wipe?

sele

Legacy Member
_Wicked_ zei:
Beta aan het spelen nu. Welke server gaan de meeste hier zitten btw?

en is er char wipe?

neen gaat normaal geen char wipe zijn,ik ga op moogle spelen denk ik of shiva zitten er veel op van 9lives pc topic

sele

Legacy Member
diknmuis zei:
voila mn char in haar bedje gelegd in een inn room, f*ck wat een game zeg
net nog tam tara deepcroft gedaan, die dungeons zijn echt prachtig van art/gfx

had al een ps3 versie besteld en net ook nog de digital collectors

edit: op moogle zit normaal sword and roses en tweakers gaan daar ook een company beginnen

dus prolly moogle de meeste belgen?
tot hoe laat kunnen we nog spelen btw?

SusieQ

Legacy Member
Cirenras zei:
Iemand weet als je lvl 30 word met je class je dan automatisch de quest krijgt voor een job te unlocken?
Of moet je met iemand gaan praten dan?

Edit: Ik noem Dalgrimar Farsea en zit op Shiva

Je krijgt je job quest nadat je 30 level in een class bent EN level 15 in de tweede. Dus niet gewoon nadat je level 30 bent ;)

In mijn geval is dat level 30 archer en level 15 conjurer om dan de job quest voor BARD te krijgen van de Archers guild.

SusieQ

Legacy Member
diknmuis zei:
edit: op moogle zit normaal sword and roses en tweakers gaan daar ook een company beginnen

Raar dat sword en roses naar moogle gaan, want de meeste zijn toch 1.0 users? :s
EN de enige legacy eu server is Ragnarok.

Kairos

Legacy Member
de chars die je nu maakt in de open beta, worden die gewiped als het spel uitkomt?

BTW mss een veelgestelde vraag, maar gaat er een subscription zijn voor dit spel?

Crosserke

Legacy Member
diknmuis zei:
net mn eerste dungeon gedaan (sastasha), prachtige gfx, niet iets waar ge in 5min doorloopt (lees WoW :p)

Vanilla wow ( en in zekere extensie TBC ) liep je ook niet op 5 minuten door een dungeon, Blackrock Depths kon wel een uur duren.

Reden dat het zo traag gaat in FF is de amount of trash in een dungeon en het feit dat 51 dmg al ''big hits'' zijn, zo duurt het wel even om een pack te clearen :p

Louistje

Legacy Member
Kairos zei:
de chars die je nu maakt in de open beta, worden die gewiped als het spel uitkomt?

BTW mss een veelgestelde vraag, maar gaat er een subscription zijn voor dit spel?
characters worden niet gewiped. Ge moet inderdaad maandelijks betalen voor dit spel.

Crosserke

Legacy Member
Gewoon online zoeken voor 60 days gametime cards, op de meeste cd key websites vind je die wel voor 20 euro ipv 26.
Dan is het 10 euro / maand.

Louistje

Legacy Member
Net eerste dungeon gedaan, vond het echt wel geslaagd! Mijn Limit Break (als lancer) was ook fucking nice, en enorm veel damage :D

diknmuis

Legacy Member
Crosserke zei:
Vanilla wow ( en in zekere extensie TBC ) liep je ook niet op 5 minuten door een dungeon, Blackrock Depths kon wel een uur duren.

Reden dat het zo traag gaat in FF is de amount of trash in een dungeon en het feit dat 51 dmg al ''big hits'' zijn, zo duurt het wel even om een pack te clearen :p
nee kweet wel maar rift de startersareas hebben dit ondertss ook al ondergaan, alles moet zo snel gaan dat je er niet meer kan van genieten
@SusieQ
heb da ergens gelezen, idd raar de meesten zijn idd wss 1.0
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan