Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cirenras

Legacy Member
Crosserke zei:
Als er iemand op Moogle van plan is end game te raiden of een free company heeft die van plan is te raiden en nog volk zoekt, hook me up tijdens early access.

Heb afwisselend 10/25 man hc's geraid in WoW van 2008 tot 2013 en heb wel zin in een nieuwe uitdaging.
Gaan er 10/25 man raids zijn in ffixv arr?
Of gewoon party raids dus met max 1 volle party fzo

Edit: Ik krijg ook altijd deze error :( - Error 3: There was a problem. Please try again later

Crosserke

Legacy Member
Cirenras zei:
Gaan er 10/25 man raids zijn in ffixv arr?
Of gewoon party raids dus met max 1 volle party fzo

Edit: Ik krijg ook altijd deze error :( - Error 3: There was a problem. Please try again later

raids zijn 24 man, 3 parties van 8 ( kweet wel niet of je het te zien krijgt als 1 24 man group of 3x8 man groups )

Er is ook nog iets anders wat 8 man nodig heeft maar kgeloof niet dat dat full flagged raids zijn.

Cirenras

Legacy Member
Wooot. ik ben nooit echt raider geweest meer pvp oriented, maar ffixv is eerste mmo waar ik de pve echt leuk vond dus heb echt wel zin in 24man raids xD

?therapy?

Legacy Member
Hier wel een serieuze PvE'er. :) Ik wil altijd healer zijn als eerste character en het al een poosje geleden maar tijdens de open beta een random persoon tegengekomen die problemen had en dus snel tijdens mijn combat ook zitten healen. :love: De smaak te pakken qua healing!

Cirenras

Legacy Member
Hehe klinkt leuk xD
Ik ben voor eerste keer in mijn mmo carriere tank in een pve mmo.
Hopelijk lukt het mij wat hehe.
De eerste duties waren wel easy maar wss ga ik wel wat moeite hebben met aoe tanking...

Piekatsjoe

Legacy Member
Welke class neem je? Glad of Warr?

Als je Glad neemt, geef ik je de tip mee om nooit met een warrior te teamen :). Die zijn ook bedoeld om te tanken, maar zijn beter in AOE tanking dan een Glad. Machtig irritant als zij mee gaan als DPS en jij moet dan tanken terwijl hij continu de aggro naar zich toe trekt -,-.

Crosserke

Legacy Member
Gvd nu lees ik op sommige plekken dat Bard niet meer leeched van Conjurer en dat je een pugilist op 15 moet hebben voor bard te gaan.

Als dat waar is kan ik een nieuw char beginne zaterdag want heb alle sidequests opgebruikt van een lvl 15 cnj te maken, en kga niet uren lang FATE's grinden voor xp.

Moesten ze CNJ hebben verwijderd als Bard subclass dan reroll ik wss lancer into Dragoon.
Wel fking kut dat ze opeens in P4 de requirements veranderen ipv Pase 3 ofzo, en dan nog niks zeggen...

Edit : mn bron is een lvl 50 Bard van 1.0 die zegt dat cnj niks meer te doen had met bard in P4, hoop eig dat het een troll is :unsure:

Cirenras

Legacy Member
Piekatsjoe zei:
Welke class neem je? Glad of Warr?

Als je Glad neemt, geef ik je de tip mee om nooit met een warrior te teamen :). Die zijn ook bedoeld om te tanken, maar zijn beter in AOE tanking dan een Glad. Machtig irritant als zij mee gaan als DPS en jij moet dan tanken terwijl hij continu de aggro naar zich toe trekt -,-.
Ja kunnen zij ook tanken dan?
Dacht dat ze puur dps waren.
Wat is beste tank dan?

Edit: Ik krijg nu 2 verschillende errors wanneer ik men early acces code wil registreren.
Error 3: There was a problem. Please try again later
Error 1: There was a problem. Please try again later

Crosserke

Legacy Member
Die 2 errors zijn er al afwisselend van gisterenavond.

Error 3 is een generic error code vd website , Error 1 zou betekenen dat je code invalid is maar SE support heeft al gezegd dat error 1 onbelangrijk is , maw de site flipt complete.

De pagina om je codes te redeemen is ook offline gehaald atm, hopelijk als ze terugkomt dat het werkt ( en liefst voor zaterdag )

Cirenras

Legacy Member
Moet je eigenlijk ook nog een cd key ingeven nadat je de early acces code hebt geactiveerd?
Want ik heb gepreorderd bij game mania hier in herentals en ze zijde me vandaag nog eens terug te komen maar ik heb de early acces code al gekregen.

SusieQ

Legacy Member
Cirenras zei:
Bij mij staan toch nog geen games registered hoor :(

Wel ge ziet mijn screen shot he, heb het niet zelf gefabriceerd hoor :)

Het is wel een beetje een klucht aan het worden met die codes, ergste van al is dat ik mijn code al heb kunne reggen in JUNI!!!!

Ik heb hen daarover gemailed, en ze beweren dat het niet kan omdat de registration date maar vanaf 20/08 was, maar ook van toen had ik screens genomen en hen opgestuurd... nu 2 maand later is die registratie van juni plotseling "verdwenen" op die account en nu krijg ik met 1 code 2x een pre order.

Alez zal nog maar eens meewerken aan de "BETA" en ze nog eens uitleggen wat er aan de hand is, zal weer gene waar zijn lol.

Crosserke

Legacy Member
Die registered games betekenen niets, is al gepost op de Beta forums en MMO Champ, het is nogmaals een bewijs dat de servers flippen.

De enige manier dat je het juist heb gedaan is je early access code ingeven op de betreffende pagina , en als je dan een 20 delige code ziet voor je pre order items te claimen ingame , dan heb je het juist gedaan.

Ik krijg nog steeds error 3 en bij mij staat de game ook op mn account, maar het betekend niks want ik heb nooit die pagina te zien gekregen die je de 20 delige code geeft voor ingame items + ik heb ook nooit een mail gezien met dezelfde 20 delige code ( en SE heeft al meermaals gezegd dat je die mail moet krijgen als je de early access code procedure correct voltooid hebt )

TL;DR : je 18 delige early access code gebruiken op de juiste pagina ( die met error 3 fouten )

als het lukt krijg je een pagina die zegt '' preorder complete '' en eronder staat een 20 delige code voor je moogle cap en sith ding ingame

die moet je nogmaals invullen op een 2de pagina , en dan heb je alles compleet juist gedaan.

als je ergens blijft hangen met een error code heb je nog niet alles juist gedaan , ook al hangt het game zogezegd aan je account en zul je GEEN early access hebben

ReLiX)OiA)

Legacy Member
Ik heb al sinds 2 maanden de CE gepreorderd bij gamemania Leuven, maar nog geen sms ofzo gekregen over een pre order code. Hebben jullie die al gekregen bij gamemania? Zijn jullie daarvoor gewoon langsgeweest of hebben ze jullie gesmst?

Crosserke

Legacy Member
Geloof bij GM moet je die zelf gaan vragen, had ik met Rift moeten doen.

Btw, heeft er iemand hier tijdens Open Beta op een andere EU server dan Moogle gespeeld ? if so, hoe was het gedrag in jullie chat qua Engels te spreken ?

Ik denk eraan om tijdens early access van scratch te beginnen op een andere server als Lancer into Dragoon, maar Moogle was echt alsof je in fking Parijs liep -_- en kwil er eig liever nu vanaf dan als ik spijt begin te krijgen op lvl 40 ofzo.

bieren

Legacy Member
Crosserke zei:
Geloof bij GM moet je die zelf gaan vragen, had ik met Rift moeten doen.

Btw, heeft er iemand hier tijdens Open Beta op een andere EU server dan Moogle gespeeld ? if so, hoe was het gedrag in jullie chat qua Engels te spreken ?

Ik denk eraan om tijdens early access van scratch te beginnen op een andere server als Lancer into Dragoon, maar Moogle was echt alsof je in fking Parijs liep -_- en kwil er eig liever nu vanaf dan als ik spijt begin te krijgen op lvl 40 ofzo.

Ik en nog paar spelen op Shiva. Daar heb je wel Duitsers.

mdx

Legacy Member
Iemand de game op de site van Square Enix zelf gekocht? Heb nog niets ontvangen van code ofzo, is dit normaal of?

sele

Legacy Member
bieren zei:
Ik en nog paar spelen op Shiva. Daar heb je wel Duitsers.

De duitser zitten op shiva en odin hoorde ik, maja van duits snap ik nog iets en niet van frans, ale mooge=frans, shiva=duits....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan