Louistje
Legacy Member
bieren zei:Da ga ik zaterdag opnieuw beginnen eh louistje. Kzal je dan nog wel is whisperen me men nieuw char![]()
Cava
Ik twijfel nog een beetje, maar ik denk dat ik bij mijn char ga blijvenVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bieren zei:Da ga ik zaterdag opnieuw beginnen eh louistje. Kzal je dan nog wel is whisperen me men nieuw char![]()
Ik twijfel nog een beetje, maar ik denk dat ik bij mijn char ga blijvenLouistje zei:CavaIk twijfel nog een beetje, maar ik denk dat ik bij mijn char ga blijven
die is zo vet mak denk dat dat monk gaat zijn 

90% zeker dat dat geen Monk isbieren zei:Heb je die laatste pvp gear gezien van die post die had gepost hier die linkdie is zo vet mak denk dat dat monk gaat zijn
Ofwel blijf ik gwn voor White mage vind die zen gear opt einde toch wel nicer dan sholar![]()

bieren zei:Paladin is de eerste dan is dat warriorof lancer mss maar is meer een tijger of wolf achtig armor
Anvious zei:Ik zit op Odin, daar heb je af en toe wat Duits erdoor heen maar over het algemeen wel Engels
Cirenras zei:Ja kunnen zij ook tanken dan?
Dacht dat ze puur dps waren.
Wat is beste tank dan?
Edit: Ik krijg nu 2 verschillende errors wanneer ik men early acces code wil registreren.
Error 3: There was a problem. Please try again later
Error 1: There was a problem. Please try again later

pagina werkte en had een 20 digit code voor early access en pre order items te claimen ingame.Komt wel in orde_Wicked_ zei:Nog steeds die error 3 hier.
edit: duurt toch wel lang voor dit opgelost is, niet?

Voor Amerika werkte het al eerder. Ik denk dat Europa het laatst aan de beurt komt.Crosserke zei:Gebruik een andere browser die je gisteren nog niet hebt gebruikt.
Ik zat continue op IE en kreeg error 3, ben 40 min geleden op Firefox gegaan en de code ging dadelijk door. ( net ook eens in IE geprobeerd en ging ook )
Veel mensen zeggen dat Chrome voor hun ging , daarna Firefox en als laatste IE.
Het begint te lijken alsof de SE server toch grote momenten heeft waar het gewoon meteen werkt vandaag.

Welke code hebt ge gebruikt? die van 18 of die van 20 tekens?Piekatsjoe zei:Kan precies wel de game niet downloaden![]()