Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Louistje

Legacy Member
bieren zei:
Da ga ik zaterdag opnieuw beginnen eh louistje. Kzal je dan nog wel is whisperen me men nieuw char :)

Cava :) Ik twijfel nog een beetje, maar ik denk dat ik bij mijn char ga blijven

bieren

Legacy Member
Louistje zei:
Cava :) Ik twijfel nog een beetje, maar ik denk dat ik bij mijn char ga blijven

Heb je die laatste pvp gear gezien van die post die had gepost hier die link :) die is zo vet mak denk dat dat monk gaat zijn :)

Ofwel blijf ik gwn voor White mage vind die zen gear opt einde toch wel nicer dan sholar :)

Louistje

Legacy Member
bieren zei:
Heb je die laatste pvp gear gezien van die post die had gepost hier die link :) die is zo vet mak denk dat dat monk gaat zijn :)

Ofwel blijf ik gwn voor White mage vind die zen gear opt einde toch wel nicer dan sholar :)
90% zeker dat dat geen Monk is :p
Monk's dragen amper armor en moeten snel bewegen. Dat lijkt me eerder iets voor Paladin of Warrior.

bieren

Legacy Member
Paladin is de eerste dan is dat warrior :D of lancer mss maar is meer een tijger of wolf achtig armor

Louistje

Legacy Member
bieren zei:
Paladin is de eerste dan is dat warrior :D of lancer mss maar is meer een tijger of wolf achtig armor

Ik zou ook Warrior zeggen, die hebben zowat de zwaarste armor en vaak ook meer naar de natuur toe.

sele

Legacy Member
Anvious zei:
Ik zit op Odin, daar heb je af en toe wat Duits erdoor heen maar over het algemeen wel Engels

Is zelfde als op shiva maar daar kwamen ze in op stand om alleen engels in general chat

Piekatsjoe

Legacy Member
Cirenras zei:
Ja kunnen zij ook tanken dan?
Dacht dat ze puur dps waren.
Wat is beste tank dan?

Edit: Ik krijg nu 2 verschillende errors wanneer ik men early acces code wil registreren.
Error 3: There was a problem. Please try again later
Error 1: There was a problem. Please try again later

Yup, zij kunnen ook tanken.

Over wie de beste tank is zijn er verschillende meningen. Wat ik denk is dat de Warrior een betere AOE tank is, terwijl de Gladiator een betere single target tank zou zijn.

Shotterke

Legacy Member
Warrior = AOE en veel hp
Paladin = Single target en meer mitigation/avoidance

Piekatsjoe

Legacy Member
Voor wie hun EA codes nog moet registreren, het werkt terug. Heb de mijne net kunnen invoeren.

_Wicked_

Legacy Member
Nog steeds die error 3 hier.

edit: duurt toch wel lang voor dit opgelost is, niet?

Louistje

Legacy Member
_Wicked_ zei:
Nog steeds die error 3 hier.

edit: duurt toch wel lang voor dit opgelost is, niet?
Komt wel in orde :p
En moest het niet zo zijn, doen ze meestal wel iets voor het goed te maken

Crosserke

Legacy Member
Gebruik een andere browser die je gisteren nog niet hebt gebruikt.

Ik zat continue op IE en kreeg error 3, ben 40 min geleden op Firefox gegaan en de code ging dadelijk door. ( net ook eens in IE geprobeerd en ging ook )

Veel mensen zeggen dat Chrome voor hun ging , daarna Firefox en als laatste IE.
Het begint te lijken alsof de SE server toch grote momenten heeft waar het gewoon meteen werkt vandaag.

Louistje

Legacy Member
Crosserke zei:
Gebruik een andere browser die je gisteren nog niet hebt gebruikt.

Ik zat continue op IE en kreeg error 3, ben 40 min geleden op Firefox gegaan en de code ging dadelijk door. ( net ook eens in IE geprobeerd en ging ook )

Veel mensen zeggen dat Chrome voor hun ging , daarna Firefox en als laatste IE.
Het begint te lijken alsof de SE server toch grote momenten heeft waar het gewoon meteen werkt vandaag.
Voor Amerika werkte het al eerder. Ik denk dat Europa het laatst aan de beurt komt. :p
Ik heb ook nog steeds geen code dus... Maar ik zal het wel nog gaan krijgen voor zaterdag.


Hoop ik xD

sele

Legacy Member
Ik had meteen geluk!
Ik vraag me af of we nog extra data moeten downloaden want nu is da spel 8gb zeker? Kan me ni voorstellen dat dit voor heel het spel genoeg is...

alowen

Legacy Member
Iedereen met zoveel miserie hier... code paar dagen in mijn bezit, gisteren zonder problemen kunnen ingeven en ready to go. Had gewoon gelun zeker?

Piekatsjoe

Legacy Member
Bedoel dat de launcher nog niet werkt, er staat dat er maintenance is :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan