Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sele

Legacy Member
ranudero zei:
Ik heb nu ook mijn 20 digit code kunnen invullen en early acces confirmed gekregen. Klopt het dat je dan nog eens een code gaat moeten registreren bij de launch van het spel om na het sluiten van early acces verder te kunnen doen?

Ik denk dat dit wel zal kloppen

_Wicked_

Legacy Member
Allé, vandaag is het ook gelukt. Ik had de open beta ph4 (ps3) gespeeld. Ik dacht hier ergens gelezen te hebben, dat ik die client niet opnieuw moest downloaden dan?

sele

Legacy Member
_Wicked_ zei:
Allé, vandaag is het ook gelukt. Ik had de open beta ph4 (ps3) gespeeld. Ik dacht hier ergens gelezen te hebben, dat ik die client niet opnieuw moest downloaden dan?

Op pc niet dus ik denk op ps3 ook niet, maar ik verwacht wel nog een download van paar gb want download van beta was nu ook niet zo groot

Louistje

Legacy Member
Oei xD
Ik volgde de link in de mail om de client te downloaden. Ik dacht dat dit een nieuwe client ofzo ging zijn, anders dan de beta client. Bij installatie zei em: uninstall FFXIV? Ik klikte Yes. De launcher is dezelfde :p
Nu is er "maintanance", maar ik denk dat ik terug alles ga moeten downloaden haha

bieren

Legacy Member
Louistje zei:
Oei xD
Ik volgde de link in de mail om de client te downloaden. Ik dacht dat dit een nieuwe client ofzo ging zijn, anders dan de beta client. Bij installatie zei em: uninstall FFXIV? Ik klikte Yes. De launcher is dezelfde :p
Nu is er "maintanance", maar ik denk dat ik terug alles ga moeten downloaden haha

Haha ja das wel pech hemme :) maar duurt ook maar een uurtje om die te patchen.

Nog altijd aant twijfelen voor warrior ik wil is tanken in een mmo. Maar weet niet hoe tanking hier gaat zijn ? Iemand een goede guide er voor?

Veruca

Legacy Member
bieren zei:
Ga toch is proberen eerste class voor warriors tank en toch nog goeie dmg :)

Right, so... ik ga waarschijnlijk het spel toch nog even een kans geven. Misschien dat mijn korte beta-indrukken het spel geen eer aan doen. Dat plus het spel kost maar €20, dus daar kan ik niet echt voor sukkelen, ook al speel ik het maar een maand. :p

Louistje

Legacy Member
Veruca zei:
Right, so... ik ga waarschijnlijk het spel toch nog even een kans geven. Misschien dat mijn korte beta-indrukken het spel geen eer aan doen. Dat plus het spel kost maar €20, dus daar kan ik niet echt voor sukkelen, ook al speel ik het maar een maand. :p
Voila, 20 euro is echt niks voor zo'n groot spel vind ik :p

Crosserke

Legacy Member
We are expecting major congestion during the period starting with the Early Access on Aug. 24, 2013 at 09:00 (GMT) leading up to the official game launch on Aug. 27, 2013 (GMT).

If a large volume of players attempt to login to the game simultaneously, certain players may receive the following message: “This World is currently full. Players in queue: ##.” If you receive this message, we ask that you please wait until your login is processed.

In addition, in order to avoid server congestion related issues from multiple characters concentrating in the starting areas, we may implement restrictions on logins and/or the creation of new characters for a period of time after the servers open to the public.

We apologise in advance for any inconvenience this may cause and thank you for your understanding.

Denk dat ik me straks eens bezig ga houden met een nieuwe char look en die saven zodat ik zaterdag opnieuw kan starten op 1 min tijd.

Btw hoe zit dat eigenlijk met characters ? kweet dat er een limit is afhankelijk van hoeveel je betaald voor gametime, maar kheb al een char van open beta , kan daar een 2de bij op ne andere server ?

Shotterke

Legacy Member
Dat zal normaal gezien lukken. Goedkoopste sub is 1 character per world tot een max van 8 characters in totaal.

Cirenras

Legacy Member
Ik heb wel nog geen confirmation mail gekregen dat alles in orde is voor early access -_-
Is dit normaal?

Crosserke

Legacy Member
Ja , enige confirmation wat je eigenlijk krijgt is die 20 delige code die begint met REEU, die invoeren en klaar.

Voor de rest moet je wachten op een officiele launch cd key als je ergens hebt gekocht ( game mania of cd key website ) , of op een mail van SE als je direct van hun hebt gekocht.

Die key/mail bevat uw 30 dagen free play en zal er ook voor zorgen dat je het game ''bezit'' en attachen aan uw account settings.

SusieQ

Legacy Member
Cirenras zei:
Ik heb wel nog geen confirmation mail gekregen dat alles in orde is voor early access -_-
Is dit normaal?


Crosserke zei:
Ja , enige confirmation wat je eigenlijk krijgt is die 20 delige code die begint met REEU, die invoeren en klaar.

Voor de rest moet je wachten op een officiele launch cd key als je ergens hebt gekocht ( game mania of cd key website ) , of op een mail van SE als je direct van hun hebt gekocht.

Die key/mail bevat uw 30 dagen free play en zal er ook voor zorgen dat je het game ''bezit'' en attachen aan uw account settings.

Ik heb wel een korte mail gekregen na het invoeren van mijn 20 digit code dat er een service account is bijgekomen op mijn square enix account page, en inderdaad daar staat nu "Final fantasy XIV 2" onder "Final fantasy XIV 1" bij mijn "active service accounts".

Mail komt binnen met als onderwerp "[Square Enix Account] Service Account Registration Notification".

Crosserke

Legacy Member
Mail system van SE is bonkers, toen ik error 3 bleef kregen duurde het 16 uur voor ik een mail kreeg met mn 20 digit code.
gisteren nog eens mn 18 digit code geprobeerd en duurde weer een halve dag voor ik nogmaals dezelfde 20 digit code mail kreeg.

Ik heb geen mail gehad van mn account page maar ik kan ook niet meer de 20 digit code gebruiken, en toen ik die gebruikt hebt zei het toch dat de mog cap en sith doll + pre order windows had toegevoegd.

zover ik zie op de official forums heeft nog een hoop man successful zijn 20 digit code gebruikt maar account management zegt niks over pre order.

Mijn active service accounts zegt :

Active Service Accounts
FINAL FANTASY XIV

Heb wel nooit 1.0 gespeeld dus kan zijn dat ik daarom wel geen ''XIV 2" heb, maar ik heb daar al XIV staan sinds mn beta key in te voeren op 28 july.

Crosserke

Legacy Member
Btw er is een heel makkelijke manier om te weten of je early access gaat hebben of niet.

Start de launcher en log in met je account , als alles goed is krijg je '' Please wait until the start of early access period or official launch to access the game.''

Als FF XIV niet op je account staat krijg je '' "No valid or active service account is available to play FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn.''
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan