Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Louistje

Legacy Member
Crosserke zei:
Btw er is een heel makkelijke manier om te weten of je early access gaat hebben of niet.

Start de launcher en log in met je account , als alles goed is krijg je '' Please wait until the start of early access period or official launch to access the game.''

Als FF XIV niet op je account staat krijg je '' "No valid or active service account is available to play FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn.''
Jup

Cirenras

Legacy Member
Crosserke zei:
Ja , enige confirmation wat je eigenlijk krijgt is die 20 delige code die begint met REEU, die invoeren en klaar.

Voor de rest moet je wachten op een officiele launch cd key als je ergens hebt gekocht ( game mania of cd key website ) , of op een mail van SE als je direct van hun hebt gekocht.

Die key/mail bevat uw 30 dagen free play en zal er ook voor zorgen dat je het game ''bezit'' en attachen aan uw account settings.
Ik heb ook geen mail gekregen meet die 20digit code hoor.
Heb die code gewoon gekopierd van die confimarion pagina na de early acces code in te voeren..
Als ik die officiele launch cd key van game mania krijg waar ga ik die dan moeten ingeven?
Ik heb trouwens tot nu toe nog geen enkele mail van SE gekregen, alleen denk ik toen ik mijn acc heb aangemaakt

Edit: ah nu krijg ik wel een mail lol met die 20digit code die ik ondertussen al heb ingegeven op die link, juist na dat ik deze post had gemaakt lol

Cirenras

Legacy Member
Ik heb de launcher nu ook opgestart en ingelogt maar is nu nog aan het patchen zo te zien dus hopelijk krijg ik deze ' Please wait until the start of early access period or official launch to access the game.'' bericht

Edit: woot ik krijg da bericht dus van ' Please wait until the start of early access period or official launch to access the game.'' <3

Vecktor

Legacy Member
Vraag me af hoe dit zal werken. Ik was 1.0, maar CE editie cadeau gekregen (EA key ingegeven).

Ding is wel, de CE maar na open beta gekregen...
Kan ik verderdoen op men beta char of zal ik moeten herbeginnen met de CE versie?

Piekatsjoe

Legacy Member
Vecktor zei:
Vraag me af hoe dit zal werken. Ik was 1.0, maar CE editie cadeau gekregen (EA key ingegeven).

Ding is wel, de CE maar na open beta gekregen...
Kan ik verderdoen op men beta char of zal ik moeten herbeginnen met de CE versie?

Normaal kan je verderspelen met je béta char, je account zal dan denk ik gewoon geupgraded worden naar de CE :)!

sele

Legacy Member
Cirenras zei:
Ik heb de launcher nu ook opgestart en ingelogt maar is nu nog aan het patchen zo te zien dus hopelijk krijg ik deze ' Please wait until the start of early access period or official launch to access the game.'' bericht

Edit: woot ik krijg da bericht dus van ' Please wait until the start of early access period or official launch to access the game.'' <3

Had jij laatstz beta ook gedaan? Dus dan nog een download?

djspy

Legacy Member
Mijn early start is intussen in orde.

Ik speel wel op Gilgamesh, wie speelt er daar nog?

Had gekozen voor die server omdat alle NA/EU server toch op dezelfde locatie staan, dus geen verschil in lag.

sele

Legacy Member
djspy zei:
Mijn early start is intussen in orde.

Ik speel wel op Gilgamesh, wie speelt er daar nog?

Had gekozen voor die server omdat alle NA/EU server toch op dezelfde locatie staan, dus geen verschil in lag.

Wtf denk niemand van hier die daar op speeld :) shiva is the place to be :)

?therapy?

Legacy Member
Moogle of Shiva inderdaad. :p
Kwam van Shiva naar Moogle omdat ik dacht dat er meerdere 9livers daar gingen spelen. :p En de guild van Tweakers zit ook daar. :)

[-AoLP-]Carp

Legacy Member
als je morgen(avond) nog pre-order via de square enix store, ga je dan nog early access krijgen?

M-Boy

Legacy Member
Crosserke zei:
Btw er is een heel makkelijke manier om te weten of je early access gaat hebben of niet.

Start de launcher en log in met je account , als alles goed is krijg je '' Please wait until the start of early access period or official launch to access the game.''

Als FF XIV niet op je account staat krijg je '' "No valid or active service account is available to play FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn.''

Bedankt voor de info ;) Hier alles goed :)

M-Boy

Legacy Member
djspy zei:
Mijn early start is intussen in orde.

Ik speel wel op Gilgamesh, wie speelt er daar nog?

Had gekozen voor die server omdat alle NA/EU server toch op dezelfde locatie staan, dus geen verschil in lag.

Ik blijf gewoon zitten waar ik al zat = Ragnarok (EU)

Cirenras

Legacy Member
sele zei:
Had jij laatstz beta ook gedaan? Dus dan nog een download?
Ik heb de open beta gedaan ja, maar dacht dat ik nieuwe client moest downloade xD
Dus had de client van open beta verwijderd en opnieuw gedownload hehe :)

darkarchangel

Legacy Member
ik probeer vanaf de early access op ragnarok te geraken . Zitten paar oude vrienden van FFXI

Crosserke

Legacy Member
Free Company gevonden op Odin, nu zaterdag nog een char kunnen maken op die server :unsure:

Seems like a friendly bunch :)

Louistje

Legacy Member
Crosserke zei:
Free Company gevonden op Odin, nu zaterdag nog een char kunnen maken op die server :unsure:

Seems like a friendly bunch :)
Ge zijt ook altijd welkom bij ons op Shiva hoor, paar man van 9lives al samen :)

Crosserke

Legacy Member
Waar ik in zit atm is er ook minstens 1 9lives member ( names komen toch overeen )

En nu al leaven na een uurke zou wel redelijk scumbag zijn :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan