Crosserke zei:
Ja , enige confirmation wat je eigenlijk krijgt is die 20 delige code die begint met REEU, die invoeren en klaar.
Voor de rest moet je wachten op een officiele launch cd key als je ergens hebt gekocht ( game mania of cd key website ) , of op een mail van SE als je direct van hun hebt gekocht.
Die key/mail bevat uw 30 dagen free play en zal er ook voor zorgen dat je het game ''bezit'' en attachen aan uw account settings.
Ik heb ook geen mail gekregen meet die 20digit code hoor.
Heb die code gewoon gekopierd van die confimarion pagina na de early acces code in te voeren..
Als ik die officiele launch cd key van game mania krijg waar ga ik die dan moeten ingeven?
Ik heb trouwens tot nu toe nog geen enkele mail van SE gekregen, alleen denk ik toen ik mijn acc heb aangemaakt
Edit: ah nu krijg ik wel een mail lol met die 20digit code die ik ondertussen al heb ingegeven op die link, juist na dat ik deze post had gemaakt lol