Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

?therapy?

Legacy Member
Dat is normaal. :p
Enfin, ik hoop dat ik morgen mijn pre-order code ontvang.

Crosserke

Legacy Member
Hoop dat er nog bijkomt , veel cutscene stukken van de main story line hadden geen voiceovers.

Ofwel doe je full voiceovers ofwel geen, nu lijkt het gewoon alsof ze niet genoeg tijd hadden om elke stem een full voiceover te laten doen in cutscenes.

Piekatsjoe

Legacy Member
Normaal zullen alle cutscenes voiceovers hebben, heb ik ergens gelezen...

Cirenras

Legacy Member
Juist ook kunnen invoeren de early acces code.
Nu krijg ik zo een 2de early acces code, wanneer moet ik die ingeven?
Ze zijde mij als ge voor eerste keer inlogt int spel.
Das den 24ste dan ofwa?

Piekatsjoe

Legacy Member
Als het die 20 digit code is, normaal stond er een link onder de plaats waar je die code kreeg :).

Louistje

Legacy Member
Piekatsjoe zei:
Normaal zullen alle cutscenes voiceovers hebben, heb ik ergens gelezen...
Enkel die van de Story Quest. Maarja, zowat alle cutscenes zijn van de story quest :D

Piekatsjoe

Legacy Member
't Is dat :). Mij stoorde het niet zo dat niet alles gesproken is.

Ik lees nu overal dat ze bezig zijn met de client aan het downloaden, maar bij mij lukt het niet :/. Krijg de boodschap dat er maintenance is.

Of zijn het de amerikanen die hun client kunnen downloaden, en wij die moeten wachten?

Crosserke

Legacy Member
de client download is 109mb en komt van de SE website , dat is wat ze bedoelen met ''client downloaden''

Patchen zelf van de client gaat pas als de servers up zijn zaterdag, beetje een dom systeem als je Beta 4 niet hebt gespeeld want je kunt nu de game files niet downloaden via de client omdat de servers down zijn.

t511413

Legacy Member
Crosserke zei:
Hoop dat er nog bijkomt , veel cutscene stukken van de main story line hadden geen voiceovers.

Ofwel doe je full voiceovers ofwel geen, nu lijkt het gewoon alsof ze niet genoeg tijd hadden om elke stem een full voiceover te laten doen in cutscenes.

is de voice over in japans compleet ?

sele

Legacy Member
Crosserke zei:
de client download is 109mb en komt van de SE website , dat is wat ze bedoelen met ''client downloaden''

Patchen zelf van de client gaat pas als de servers up zijn zaterdag, beetje een dom systeem als je Beta 4 niet hebt gespeeld want je kunt nu de game files niet downloaden via de client omdat de servers down zijn.

Maja da downloaden is snel gedaan, hij zal vrijdag of donderdag wel al kunnen downloaden zoals met beta wast ook dag voor je kon spelen, dus ge kunt gewoon al de crafts leren? In veronderstel dan ook al de gathers? Dan kunde in feite al de gear maken waje maar nodig hebt voor uw eigen klasse? Dan gaat er geen grote markt zijn voor items of zie ik dit verkeerd?

Louistje

Legacy Member
sele zei:
Maja da downloaden is snel gedaan, hij zal vrijdag of donderdag wel al kunnen downloaden zoals met beta wast ook dag voor je kon spelen, dus ge kunt gewoon al de crafts leren? In veronderstel dan ook al de gathers? Dan kunde in feite al de gear maken waje maar nodig hebt voor uw eigen klasse? Dan gaat er geen grote markt zijn voor items of zie ik dit verkeerd?
Gatheren kunt ge inderdaad ook alles leren. Geen idee hoe de markt zal zijn. Gaat er trouwens uberhaupt een markt zijn?

Cirenras

Legacy Member
Piekatsjoe zei:
Als het die 20 digit code is, normaal stond er een link onder de plaats waar je die code kreeg :).

Het is idd een 20 digit code maar er stond geen link.
Ze zijde gewoon dat je die code moets ingeven wanneer je voor de eerste keer inlogt...
Kan iemand mij wat meer uitleg geven lol

Edit: Oh wacht, ik kreeg zelfde scherm als op de foto van Crosserke http://i891.photobucket.com/albums/ac118/Katmiku/keys_zps7bb07580.jpg
Maar waar ze zijde 'Alternatively, please go here to redeem your code" dacht ik dat ze bedoelde dat je naar die link kon gaan om ook die code op te vragen.
Damn mss moest ik daar die code ook ingeven.
Kan iemand mij mss die link eens geven zo dat ik toch nog die code kan ingeven daar als dat zou moeten

sele

Legacy Member
Cirenras zei:
Het is idd een 20 digit code maar er stond geen link.
Ze zijde gewoon dat je die code moets ingeven wanneer je voor de eerste keer inlogt...
Kan iemand mij wat meer uitleg geven lol

Euh normaal moet er een link zijn en dan kom je op een pagina waar bij je moet kiezen voor als je al een acc hebt of 1 wilt aan maken.....

sele

Legacy Member
Cirenras zei:
Het is idd een 20 digit code maar er stond geen link.
Ze zijde gewoon dat je die code moets ingeven wanneer je voor de eerste keer inlogt...
Kan iemand mij wat meer uitleg geven lol

Edit: Oh wacht, ik kreeg zelfde scherm als op de foto van Crosserke http://i891.photobucket.com/albums/ac118/Katmiku/keys_zps7bb07580.jpg
Maar waar ze zijde 'Alternatively, please go here to redeem your code" dacht ik dat ze bedoelde dat je naar die link kon gaan om ook die code op te vragen.
Damn mss moest ik daar die code ook ingeven.
Kan iemand mij mss die link eens geven zo dat ik toch nog die code kan ingeven daar als dat zou moeten

Ze sturen u normaal alles nog is in mail dacht ik, allee toch die 20 letter code

SusieQ

Legacy Member
Eindelijk gelukt en zo een 20 digit kunnen redeemen, maar nu tonen mijn "oude" account op de square enix website en de nieuwe account op de eu apparte website totaal andere gegevens :s En dat met dezelfde login en password :s

Op de originele site zie je op mijn "oude" account nog mijn 1.0 gegevens en op de nieuwe site enkel de pre order van reborn editie... ja we zullen wel zien overmorgen zekers hoe en wat.

ranudero

Legacy Member
Ik heb nu ook mijn 20 digit code kunnen invullen en early acces confirmed gekregen. Klopt het dat je dan nog eens een code gaat moeten registreren bij de launch van het spel om na het sluiten van early acces verder te kunnen doen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan