Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sele

Legacy Member
iemand die ergens weet waar ik soms info kan vind van naar welke stat van gear ik moet kijk voor elke klasse?want je kan soms een ring aan doen met 0 armor op maar dan wel +1 van bepaalde stats...

Crosserke

Legacy Member
Meeste fansites hebben wel een sectie , of je kan googlen op ''Final Fantasy XIV < class> guide''

Veel info is wel nog van 1.0 en sommige plekken lopen achter, enigste wat ik zeker weet is Archer/Bard = DEX en Lancer/Dragoon = STR

Casters gelijk Thaumaturge/Black mage etc zal wel INT zijn.
Verwacht wel dat de meeste plekken hun guides zullen updaten tijdens/na release.

Louistje

Legacy Member
sele zei:
iemand die ergens weet waar ik soms info kan vind van naar welke stat van gear ik moet kijk voor elke klasse?want je kan soms een ring aan doen met 0 armor op maar dan wel +1 van bepaalde stats...

Ik dacht:
Melee DPS: STR
Ranged physical damage(archer): DEX
Magic damage: INT
Heals: MND

Cirenras

Legacy Member
Ze zeggen voor paladin VIT>STR, maar ik lees op forums veel dat Str belangrijker is dan vit op paladin voor beter treath en dmg mitigation.

Louistje

Legacy Member
Ge moet gewoon kijken naar uw equipment welk Craft ge nodig hebt. (Bvb als een item Lvl 45 Blacksmithing nodig heeft ofzo)
Dan kunt ge u ook focussen op Mining als gathering job, om resources te hebben voor uw blacksmithing ;)

Louistje

Legacy Member
Cirenras zei:
Ze zeggen voor paladin VIT>STR, maar ik lees op forums veel dat Str belangrijker is dan vit op paladin voor beter treath en dmg mitigation.
Paladin is meer gericht naar dmg mitigation, Warrior is meer pure HP.

?therapy?

Legacy Member
Zal mijnen wekker maar zetten. :p Aangezien ik waarschijnlijk een kater zal hebben aangezien het jeugdhuis terug open is na 2 maanden vakantie. :unsure: Ik heb zo'n vermoeden dat er voldoende meters bier zullen passeren. Het zal lastig zijn zaterdag. :lol:

Louistje

Legacy Member
Tis nie alsof ge nu ma 4 dagen weer hebt voor te spellen eh. Het spel gaat er nu voor altijd zijn :)
Ik begin gewoon als ik kan :p
Herexamens...

Cirenras

Legacy Member
Deze week is echt langste week van dit jaar voor mij lol. XD
Morgen ga echt een eeuwigheid duren xD

bieren

Legacy Member
Louistje zei:
Tis nie alsof ge nu ma 4 dagen weer hebt voor te spellen eh. Het spel gaat er nu voor altijd zijn :)
Ik begin gewoon als ik kan :p
Herexamens...

Haha ik ga er pas savonds op kome, aant verbouwen:(. Maar ga nieuw chat aanmaken Maurder voor warrior te worden kan ik gaan tanken :). Zal je dan nog whisp geven of men naam hier plaatse

SusieQ

Legacy Member
Cirenras zei:
Deze week is echt langste week van dit jaar voor mij lol. XD
Morgen ga echt een eeuwigheid duren xD

Ik nog 7 dagen werken en bijna 8 weken thuis dan... zal langste speelsessie worden van de laatste 20 jaar! :D :D

SusieQ

Legacy Member
lol en net als ik dacht dat alle rariteiten aan het oplossen waren krijg ik nu:

"New forum post cannot be made due to either you have reached to your daily limit or your main character's level is not high enough."

Ik heb 9 uur geleden mijn eerste en enige post op het forum gedaan in hde welkom thread :s
En als het aan het level ligt, ik ben 15 archer/11conjuror... als dat al te laag is om meer dan 1 bericht te mogen posten lol :s

sele

Legacy Member
Louistje zei:
Tis nie alsof ge nu ma 4 dagen weer hebt voor te spellen eh. Het spel gaat er nu voor altijd zijn :)
Ik begin gewoon als ik kan :p
Herexamens...

Dude wij gingen nachtje door doen! Verader!!!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan