Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Piekatsjoe

Legacy Member
Vreemd, zou normaal moeten gaan... 'k Zou zeggen, mail eens naar square, maar tegen dat je antwoord zou krijgen, is de EA gedaan..

Duo13

Legacy Member
vraagje, als ik net bij game mania pre-ordered heb, krijg ik dan nog op tijd een key voor early access of zou ik beter online van square unix zelf bestellen :D namelijk nog niets in de mail ofzo gehad .. doh ik noob weer te laat

Crosserke

Legacy Member
Game mania pre orders moet je altijd zelf je beta key / early access key gaan halen in de winkel.
Die lamzakken laten alleen weten wanneer uw game op stock is , maar nooit je beta / access keys.

Tijdens Rift en Aion was ik gewoon mn key gaan vragen zodra de devs open beta / early access datums hadden gegeven.

Duo13

Legacy Member
nou dan ga ik morgen gelijk om 10 uur naar de game mania en hopelijk hebben ze daar nog code's :D

Anvious

Legacy Member
Tnx iedereen voor de hulp, maar denk dat ik mijn account per ongeluk op de NA site heb geregistreerd ondanks dat er gewoon Country: Netherlands staat...
Dus nu heb ik contact opgenomen met de winkel om te vragen voor een NA key

bieren

Legacy Member
Iemand een idee hoe tank speelt op ps3 ?
En iemand hoe hij zijn rol gaat spelen in Pvp battles?

ZERQ

Legacy Member
de game is maar 25 euro online? cheap voor een mmorpg, mss toch eens proberen

Cirenras

Legacy Member
Ik ga nu slapen se voor ne keer zo vroeg xD
Zo dat ik morgen klaar ben voor 24uur sessie hehe xD

Crosserke

Legacy Member
Zo een nachtje door is eigenlijk toch maar saai als je aan het wachten bent op een bepaald uur :unsure:

M-Boy

Legacy Member
Icib zei:
Ik heb een vraag en ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
De beta heb ik niet gespeeld maar heb de game gekocht en een early access key, het probleem begint als ik de setup complete heb en de launcher wil starten. Hij blijft maar zeggen:
Boot error: Unable to complete version check

Op het internet van alles al afgezocht maar portforward lukt ook niet (tenminste mijn telenet modem accepteert de ports niet) en voor de rest ben ik radeloos. Firewalls staan allemaal uit.

Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt!

(het gaat trouwens om de pc versie)


Ik had dat met beta3 ook voor, die boot error.
Heeft niets met jouw internet of poorten te maken hoor, is een probleem met de launcher van versie beta 3.
Download en installeer de client van deze site = FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Game Client Download (Windows) en dan zou het moeten werken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan