Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cirenras

Legacy Member
Crosserke zei:
Zo een nachtje door is eigenlijk toch maar saai als je aan het wachten bent op een bepaald uur :unsure:
haha lol dacht dat jullie bedoelde nachtje door wanneer het spel al uit is dus van vandaag op morgen hehe xD

En @Sele, ik wel hehe moet wel nog beetje wakker worden lol xd

Piekatsjoe

Legacy Member
Vriendin naar het werk moeten voeren tegen 7u, proberen terug in slaap te geraken maar is niet gelukt :unsure:... Zit hier nu te wachten :p. Zit zelfs te kijken naar Libelle TV, alles om de tijd te passeren hé :unsure:.

sele

Legacy Member
Cirenras zei:
haha lol dacht dat jullie bedoelde nachtje door wanneer het spel al uit is dus van vandaag op morgen hehe xD

En @Sele, ik wel hehe moet wel nog beetje wakker worden lol xd

da nachtje door zou wel eens kunnen gebeuren hier vandaag op morgen :)

cyprien

Legacy Member
SusieQ zei:
Als je besteld bij game mania heb je zo een key gratis , en je moet niet eens met voorschot bestellen ;)


En ze hadden nog keys gisteren. (wellicht niet in alle filialen).

Heb niet betaald voor een early-access key hoor :)
Bedoelde gewoon dat je er een early-access key bij krijgt.

In GM is em toch €9 duurder, dus vandaar..

SusieQ

Legacy Member
cyprien zei:
Heb niet betaald voor een early-access key hoor :)
Bedoelde gewoon dat je er een early-access key bij krijgt.

In GM is em toch €9 duurder, dus vandaar..

Ja ik had het net gezien door op die link te klikken.

Louistje

Legacy Member
Ik had een planning gemaakt voor te leren int weekend voor mijn herexamen op maandag.
Maar ik heb zo'n gevoel dat dat helemaal naar de kloten gaat gaan

Cirenras

Legacy Member
Hoe kan ik van race veranderen etc trouwens?
Iemand had gezegt dat je op early acces alles kon veranderen buiten de naam fzo iets

Louistje

Legacy Member
Cirenras zei:
Hoe kan ik van race veranderen etc trouwens?
Iemand had gezegt dat je op early acces alles kon veranderen buiten de naam fzo iets
Ge krijgt een item: Phial of Fantasia ofzoiets
Als ge dat gebruikt kunt ge uw character helemaal opnieuw maken.

M-Boy

Legacy Member
Cirenras zei:
Hoe kan ik van race veranderen etc trouwens?
Iemand had gezegt dat je op early acces alles kon veranderen buiten de naam fzo iets

Daar was sprake van ja, of dat zo gaat zijn weet ik niet.
Mensen die deelnamen aan den beta konden wel als ze op een Amerikaanse Legacy server zaten, kosteloos verhuizen naar een Europese Legacy server en bij het begin van beta4 kreeg je dan de mogelijk om je character aan te passen.

M-Boy

Legacy Member
Ik kan er op nu, ik kan al spelen :)

Rechtzetting, ik kon er op en werd er weer afgesmeten :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan