Archief - [PC/PS4/PS3/XBOX] Final Fantasy XIV Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

krisciel

Legacy Member
morgen is het zover.. zie er super hard naar uit :D heb er dan ook al een dik jaar naar uitgekeken :p

SusieQ

Legacy Member
Louistje zei:
Tis nie alsof ge nu ma 4 dagen weer hebt voor te spellen eh. Het spel gaat er nu voor altijd zijn :)
Ik begin gewoon als ik kan :p
Herexamens...

Tja... niet iedereen MOET wachten he, ik heb lekker niets te doen :D :D :D

bieren

Legacy Member
Mm nog tot morge avond 11u wachte tot ik kan spelen:(.
Kan niet wachten om men kleine maurder aan te maken in plaats van healer:p

Piekatsjoe

Legacy Member
Ben nog aan't twijfelen om te beginnen met een Gladiator of een Conjurer :(.

Darkwave

Legacy Member
bieren zei:
Haha ik ga er pas savonds op kome, aant verbouwen:(. Maar ga nieuw chat aanmaken Maurder voor warrior te worden kan ik gaan tanken :). Zal je dan nog whisp geven of men naam hier plaatse

ik denk dat gladiator een betere tank ga zijn (met shield + swords) en met zijn advanced job naar Paladin? In 1.0 was marauder toch een deftige dps class, ik vermoed niet dat ze dit aangepast hebben?

bieren

Legacy Member
Darkwave zei:
ik denk dat gladiator een betere tank ga zijn (met shield + swords) en met zijn advanced job naar Paladin? In 1.0 was marauder toch een deftige dps class, ik vermoed niet dat ze dit aangepast hebben?

Deze avond dan is wat opzoek werk doen :) maar gaat paladin dan wel deftig zijn voor pvp?

Piekatsjoe

Legacy Member
Is er al een LS op moogle? Of gaan jullie bij de guild van Tweakers?

Veruca

Legacy Member
Piekatsjoe zei:
Is er al een LS op moogle? Of gaan jullie bij de guild van Tweakers?

Goeie vraag. Als ik speel, wil ik natuurlijk ook met de mensen van 9lives spelen. :)
Heb gisteren m'n early access code al succesvol ingegeven. Ik ga 99,99% voor een Conjurer gaan.

Icib

Legacy Member
Ik heb een vraag en ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
De beta heb ik niet gespeeld maar heb de game gekocht en een early access key, het probleem begint als ik de setup complete heb en de launcher wil starten. Hij blijft maar zeggen:
Boot error: Unable to complete version check

Op het internet van alles al afgezocht maar portforward lukt ook niet (tenminste mijn telenet modem accepteert de ports niet) en voor de rest ben ik radeloos. Firewalls staan allemaal uit.

Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt!

(het gaat trouwens om de pc versie)

?therapy?

Legacy Member
Open de launcher eens als administrator? Anders zou ik het uninstallen en opnieuw installeren.

cyprien

Legacy Member
Allright, net een early access key gekocht voor € 20.
Hopelijk geraak ik meteen op moogle server morgen; heb er zin in!

Louistje

Legacy Member
Icib zei:
Ik heb een vraag en ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
De beta heb ik niet gespeeld maar heb de game gekocht en een early access key, het probleem begint als ik de setup complete heb en de launcher wil starten. Hij blijft maar zeggen:
Boot error: Unable to complete version check

Op het internet van alles al afgezocht maar portforward lukt ook niet (tenminste mijn telenet modem accepteert de ports niet) en voor de rest ben ik radeloos. Firewalls staan allemaal uit.

Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt!

(het gaat trouwens om de pc versie)
Geen idee :/

cyprien

Legacy Member
Zeker dat je niet de verkeerde client hebt gedownload?
Had met open beta het zelfde probleem, toen moest ik ook eerst mijn vorige client verwijderen.

Met client van open beta kan ik nu gewoon verder.

Anvious

Legacy Member
Ben ik dan weer de enige die met de 20 Digit problemen kampt op deze forum :(

Als ik die 20 Digits key wil invoeren krijg '' Code inapplicable for this region''
Dus mijn game is geregistreerd maar mijn Early access dan weer nie :/

Louistje

Legacy Member
Anvious zei:
Ben ik dan weer de enige die met de 20 Digit problemen kampt op deze forum :(

Als ik die 20 Digits key wil invoeren krijg '' Code inapplicable for this region''
Dus mijn game is geregistreerd maar mijn Early access dan weer nie :/
waar begint die code mee? met RAAE?

Piekatsjoe

Legacy Member
Oftewel heb je een NA key die je wil toevegen op een EU account, oftewel heb je een EU key die je wil toevoegen op een NA account...

Waar heb je gepreordered? Op welke website zit je om je 20 digit code te verzilveren?

?therapy?

Legacy Member
Als dat zo is:

FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn Support Center

If you accidentally registered your FINAL FANTASY XIV: A REALM REBORN Early Access Code to the incorrect Service Account or Square Enix ID, we will be able to offer a one-time assistance after you verify your account.

Please take the following steps to contact the SQUARE ENIX Support Center and receive assistance.

(1) Click “Additional Assistance” at the bottom of this article.
(2) Enter “Early Access Code Incorrect Registration Support Form” in the “Contact Details” field and click “Next.”
(3) Click “Next” again in the subsequent screen.
(4) Click on “Square Enix Account Login” and log in to the Square Enix account that you accidentally registered the Early Access Code to.
(5) Click on “Proceed to Email Support.”
(6) Enter your contact details. Please be sure to include your registration code and the Square Enix ID you meant to register the code to within the “Detailed Condition” field. Once you have entered all the necessary information, click “Next.”
(7) Verify the contact details and then click “Submit.”

* For more information on service accounts, please refer to the article below:
SQUARE ENIX Support Center

* We are only able to provide assistance if the account information for the Square Enix account on which the code was mistakenly registered and the intended Square Enix account match.
* This recovery can only be performed once per account.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan