Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Born Kill3r zei:2 nieuwe logo's gemaakt.
What you think guys?
![]()
![]()
Born Kill3r zei:2 nieuwe logo's gemaakt.
What you think guys?
http://prod.cloud.rockstargames.com/crews/sc/9797/208312/publish/emblems/87a3d25972573794c39f9bcfe0ba560c9cd57e37_512.png[/IMG]
http://prod.cloud.rockstargames.com/crews/sc/9797/208312/publish/emblems/79978a82117025c046db32017534695fa2167c49_512.png[/QUOTE]
Ziet er goed uit! Kunde feitelijk de positie kiezen van het embleem op ne auto?
Vanavond volk online om wat te levelen? Al een paar dagen niet gespeeld dus het is wel eens nodig...
Bushido zei:Ziet er goed uit! Kunde feitelijk de positie kiezen van het embleem op ne auto?
Vanavond volk online om wat te levelen? Al een paar dagen niet gespeeld dus het is wel eens nodig...


de boom zei:Er is een 9lives crew maar er worden 8 mensen uitgesmeten?

Sreppy zei:Ben gekickt uit crew maar ben al dikwijls met crew gespeeld?
de boom zei:Had het ook voor, had gistere nog een invite gestuurd dat ik er terug zou inkunnen maar toen ik deze ochtend keek had ik zelf een invite van de crew om er terug bij te mogen? Iemand duidelijkheid? Ik kom vaak in free roam mensen van de crew tegen en speel dan ook samen of missies ofzo, dus zou er graag bij blijven.![]()
de boom zei:Er is een 9lives crew maar er worden 8 mensen uitgesmeten?
de boom zei:Ochja er werkt zoveel niet langs hun kant.Bedankt voor de invite terug!
Born Kill3r zei:Had eens gekeken in de lijst van leden in de social club en merkte dat er veel mensen nogal non actief zijn. Nu merk ik wel dat Rockstar nog altijd niet volledig up tot date is.
Heb daardoor dus onterecht mensen verwijderd.
Mijn excuses hiervoor, want jullie zijn bij deze terug uitgenodigd!
Sent from my Nexus 7
?
hoop ik 
Blinder zei:Kan ik mij aanbieden om te joinen?
Ben een goede aanwinsthoop ik
Zit wel op PSN, zie net dat dit xbox forum is oeps :doh: