Archief - [PC/PS5/PS4/PS3/XBOX] Grand Theft Auto Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FritzziiPsyko

Legacy Member
haha keb mijn geld en nu ist nutteloos voor nog veel geld te verdiennen keb toch alles al.
enigste wa ik wil is meer XP in plaats die zielige 800 voor een stomme missie

FritzziiPsyko

Legacy Member
Born Kill3r zei:
2 nieuwe logo's gemaakt.
What you think guys?

87a3d25972573794c39f9bcfe0ba560c9cd57e37_512.png

79978a82117025c046db32017534695fa2167c49_512.png

2de is dan schoonst.

Bushido

Legacy Member
Born Kill3r zei:
2 nieuwe logo's gemaakt.
What you think guys?

http://prod.cloud.rockstargames.com/crews/sc/9797/208312/publish/emblems/87a3d25972573794c39f9bcfe0ba560c9cd57e37_512.png[/IMG]
http://prod.cloud.rockstargames.com/crews/sc/9797/208312/publish/emblems/79978a82117025c046db32017534695fa2167c49_512.png[/QUOTE]

Ziet er goed uit! Kunde feitelijk de positie kiezen van het embleem op ne auto?

Vanavond volk online om wat te levelen? Al een paar dagen niet gespeeld dus het is wel eens nodig...

CrasH

Legacy Member
Bushido zei:
Ziet er goed uit! Kunde feitelijk de positie kiezen van het embleem op ne auto?

Vanavond volk online om wat te levelen? Al een paar dagen niet gespeeld dus het is wel eens nodig...

Nee. Kun je spijtig genoeg (nog) niet.

En met die 500k ga je niet ver lopen ze :-)

Nieuw logo is tof, maar de 9 zou transparant moeten zijn :-)

Mclaeys

Legacy Member
Gisteren eerste keer een uurke online gespeeld, niemand van de crew tegen gekomen. Twas wat chaos maar wel fun :)

Sent from my Lumia 920 using Tapatalk

grifter

Legacy Member
Wie me nog neit adde in de firendlist, kan wel neit altijd spelen.. Ook al ben ik online:
GUNKGrifter

moviefreak

Legacy Member
zou graag een crew joinen, 9 lives lijkt me wel leuk en veilig ,mijn nickname moviefreak123 (321 op social club) heb een request via social club gestuurd

de boom

Legacy Member
Had het ook voor, had gistere nog een invite gestuurd dat ik er terug zou inkunnen maar toen ik deze ochtend keek had ik zelf een invite van de crew om er terug bij te mogen? Iemand duidelijkheid? Ik kom vaak in free roam mensen van de crew tegen en speel dan ook samen of missies ofzo, dus zou er graag bij blijven. :)

Born Kill3r

Legacy Member
Sreppy zei:
Ben gekickt uit crew maar ben al dikwijls met crew gespeeld?

de boom zei:
Had het ook voor, had gistere nog een invite gestuurd dat ik er terug zou inkunnen maar toen ik deze ochtend keek had ik zelf een invite van de crew om er terug bij te mogen? Iemand duidelijkheid? Ik kom vaak in free roam mensen van de crew tegen en speel dan ook samen of missies ofzo, dus zou er graag bij blijven. :)

de boom zei:
Er is een 9lives crew maar er worden 8 mensen uitgesmeten?

Had eens gekeken in de lijst van leden in de social club en merkte dat er veel mensen nogal non actief zijn. Nu merk ik wel dat Rockstar nog altijd niet volledig up tot date is.
Heb daardoor dus onterecht mensen verwijderd.

Mijn excuses hiervoor, want jullie zijn bij deze terug uitgenodigd!

Sent from my Nexus 7

de boom

Legacy Member
Ochja er werkt zoveel niet langs hun kant. :D Bedankt voor de invite terug!

Cr4zy_M0

Legacy Member
ik kan nog altijd die member ranking niet chtonologisch zetten (op nummer). Staat altijd door elkaar, kan niet bladeren, hoe moeilijk kan da zijn om da te fixen? tis al 2 weken zo.... en vandaag al 20 freezes gehad fzo, het is echt zonde

Born Kill3r

Legacy Member
de boom zei:
Ochja er werkt zoveel niet langs hun kant. :D Bedankt voor de invite terug!

Zolang da wij blijven werken ist goed hee ;)

Stuur ook ineens vriend requests op Xbox live, kan ik uitnodigingen sturen voor missies of free mode sessies!

Sent from my Nexus 7

grifter

Legacy Member
ja, nog es, iedereen die me nog niet adde...

GUNKGrifter...

Ik ben meer en meer actief!

Blinder

Legacy Member
Born Kill3r zei:
Had eens gekeken in de lijst van leden in de social club en merkte dat er veel mensen nogal non actief zijn. Nu merk ik wel dat Rockstar nog altijd niet volledig up tot date is.
Heb daardoor dus onterecht mensen verwijderd.

Mijn excuses hiervoor, want jullie zijn bij deze terug uitgenodigd!

Sent from my Nexus 7

Kan ik mij aanbieden om te joinen :unsure:?
Ben een goede aanwinst :cool: hoop ik :crazy:

Zit wel op PSN, zie net dat dit xbox forum is oeps :doh:

FritzziiPsyko

Legacy Member
je moet zobizo

deze toevoegen. Born Kill3r , FritzziiPsyko , Wildkeun , Johnny Mustrado
zijn de gene die alles indoog houden en vlotjes houden en leuk binnen de crew ;)

Born Kill3r

Legacy Member
Blinder zei:
Kan ik mij aanbieden om te joinen :unsure:?
Ben een goede aanwinst :cool: hoop ik :crazy:

Zit wel op PSN, zie net dat dit xbox forum is oeps :doh:

Stuur even een request. En zet hier even de account van social club, dan ben je er meteen bij.

Edit: PS spelers hebben we idd niet veel aan.
Er is wel een forum voor ps spelers en zij hebben ook een crew.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan