dario
Legacy Member
Heeft er eigenlijk nog iemand problemen om te armworstelen?
Als joiner staat er gedurende een hele tijd launching session en dan vlieg ik terug naar de open wereld.
Juist was ik host en na x-aantal keer te winnen blokkeerde het gewoon bij het scherm juist voordat ge begint met armworstelen bij de opwarming eigenlijk.
Als joiner staat er gedurende een hele tijd launching session en dan vlieg ik terug naar de open wereld.
Juist was ik host en na x-aantal keer te winnen blokkeerde het gewoon bij het scherm juist voordat ge begint met armworstelen bij de opwarming eigenlijk.


