Archief - [PC/PS5/PS4/PS3/XBOX] Grand Theft Auto Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CrasH

Legacy Member
davy zei:
Hm. Als ik op de social club site kom dan staat mijn XBL nochtans wel bij linked accounts. Ik veronderstel dat dit is wat ge bedoelt? Ben nog niet echt mee met het hele-xbox live gebeuren. Vorige week een kaart gekocht voor GTA:online.

Nu staat het er idd tussen. Wou je toevoegen maar er stond dat je XBL nog niet was toegevoegd =)

FritzziiPsyko

Legacy Member
eventjes nog commentaar op paar vorige reacties over niet saven van je progress
als je missie of race verlaat hou je linker kant van je scherm in de gaten.
krijg je een reactie als het opslagen gefaald is.
dan moet je gwn nog eens een missie spelen en kan zijn dat die dan opslaat;)
dus goed opletten guys ;)

xDilatedx

Legacy Member
Level 50 @ 24h playtime, game wel serieus beu nu. Deze vliegt voor onbepaalde tijd de kast in

grifter

Legacy Member
Hasten, deze avond es afspreken met wat crewleden online? En es wat zotte shit uithalen? En andere spelers uitdagen?

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Ik moet me dringend eens op m'n kamer gaan installeren eh :( m'n moeder heeft de tv ingepalmd voor vanavond, en heb er zooo veel zin in :cry:

grifter

Legacy Member
Doen ;)
Ik heb eens zin om met heel wat crewleden samen es wat fun te beleven...

Therapy

Legacy Member
grifter zei:
Doen ;)
Ik heb eens zin om met heel wat crewleden samen es wat fun te beleven...

Ik wil binnenkort ook wel eens mayhem maken met wat crewmembers.
Vandaag en gisteren al wat zitten racen met paar mensen van hier, was plezant.

squan

Legacy Member
Als het werkt, is het zo plezant hé, maar GTA Online is wss het meest glitchende spel dat ik ooit heb gespeeld.

Gisteren weer, ik ga van de storymode naar online mode. Ik kom in mijn app terecht, "mooi zo" denk ik. Merk ik opeens dat tv en radio uitstaat en op niks kan interacten. Kan geen glazeke whiskey drinken, niet naar buiten, niks. "Goed, pak ik mijn telefoon wel en doe zo wat missies". Zie ik opeens dat ik de telefoon van Michael vast heb ipv de mijne. Zat gewoon vast tussen de twee dimensies van de storymode en onlinemode. En zo twee keer na elkaar.

Get your shit together R*

FritzziiPsyko

Legacy Member
squan zei:
Als het werkt, is het zo plezant hé, maar GTA Online is wss het meest glitchende spel dat ik ooit heb gespeeld.

Gisteren weer, ik ga van de storymode naar online mode. Ik kom in mijn app terecht, "mooi zo" denk ik. Merk ik opeens dat tv en radio uitstaat en op niks kan interacten. Kan geen glazeke whiskey drinken, niet naar buiten, niks. "Goed, pak ik mijn telefoon wel en doe zo wat missies". Zie ik opeens dat ik de telefoon van Michael vast heb ipv de mijne. Zat gewoon vast tussen de twee dimensies van de storymode en onlinemode. En zo twee keer na elkaar.

Get your shit together R*
is idd klote maar kwaad op worden heeft geen zin.
zet jullie GT nog is op dit forum ( Squan , Grifter )

Techno Patat

Legacy Member
Crew request ook hierzo! Zit nu nog in een crew waarvoor een maat me heeft uitgenodigd maar het zijn altijd ik en mijne maat die alleen spelen... Tecklar is de nickname!

Techno Patat

Legacy Member
Gvd, ik dacht: nog efkes kijken dak toch zeker de juisten heb gekozen! Ja dus, maar er staat bij: request failed...!

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Techno Patat zei:
Gvd, ik dacht: nog efkes kijken dak toch zeker de juisten heb gekozen! Ja dus, maar er staat bij: request failed...!

Toch 100% zeker dat het de juiste is he? 9XBL is de afkorting.
Ik ben vanavond tussen 19u en 21u zeker online, mss ook eerder en later, hopelijk zijn er dan nog, zin om eens wat fun te hebben.

FritzziiPsyko

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
Toch 100% zeker dat het de juiste is he? 9XBL is de afkorting.
Ik ben vanavond tussen 19u en 21u zeker online, mss ook eerder en later, hopelijk zijn er dan nog, zin om eens wat fun te hebben.
ik zobizo damian ;)
en voor de andere persoon wat is je nickname op Rockstar Social en je GT anders mogen we je niet toevoegen van de Crew Boss

Mordocai

Legacy Member
Heel onverwacht heb ik dus een pak meer tijd om te gamen 's avonds ... doemme toch, moet ik weer gaan GTA'en :/

Het leven kan toch hard zijn hé

Born Kill3r

Legacy Member
Mordocai zei:
Heel onverwacht heb ik dus een pak meer tijd om te gamen 's avonds ... doemme toch, moet ik weer gaan GTA'en :/

Het leven kan toch hard zijn hé

Zie maar dat u internet werkt ;)

Sent from my Nexus 7
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan