Archief - [PC/PS5/PS4/PS3/XBOX] Grand Theft Auto Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JorisKemp

Legacy Member
Hallo,

Ik ben tegenwoordig GTA online aant aant spelen en via mijn friends list met de crew mee aant spelen.

Mijn gamer-tag is JJnater, en op social club JJ-nater.
Ge ziet me wel verschijnen in Los Santos.

Gr Joris

Romeo Carpaccio

Legacy Member
FritzziiPsyko zei:
ik zobizo damian ;)
en voor de andere persoon wat is je nickname op Rockstar Social en je GT anders mogen we je niet toevoegen van de Crew Boss

*Damien :p Hoe ken je trouwens mijn naam? :p

Born Kill3r

Legacy Member
JorisKemp zei:
Hallo,

Ik ben tegenwoordig GTA online aant aant spelen en via mijn friends list met de crew mee aant spelen.

Mijn gamer-tag is JJnater, en op social club JJ-nater.
Ge ziet me wel verschijnen in Los Santos.

Gr Joris

Heb u idd gisteren nog zien spelen!
Je bent meer dan welkom !

Mvg

Techno Patat

Legacy Member
Whups, xbox naam er niet bijgezet dus :p!

FF recap'n:

Rockstar social club: Tecklar
Xbox live: TechnoPatat

Voeg me gerust toe op xbox live ook, des te handiger :)!

Oh en kan ik een vriend ook laten toevoegen? Ik speel meestal samen met m'n beste maat maar hij leest hier dus niet mee :'(! Welk een leuke gamer die veel gaat meespelen met de crew!

Xbox live username: lkpovgkpoh fg h (da kalf moet nog altijd zijne generieke naam veranderen, ik noem hem voorlopig mislukte rus :p!)

Rockstar social club: Speedy_430

Gelieve hem dus ook toe te voegen aan de social club en op xbox live! Kunnen we lekker het zootje ongeregelden uithangen met ons allemaal samen (Of gebeurt dat hier nooit :D?)

squan

Legacy Member
FritzziiPsyko zei:
is idd klote maar kwaad op worden heeft geen zin.
zet jullie GT nog is op dit forum ( Squan , Grifter )

Kwaad ben ik niet. Ik vind het nog steeds héél vermakelijk. Maar dé reden dat ik een paar jaar terug van pc- naar consolegaming ben gegaan was omdat ik gewoon een game wou kunnen insteken, opstarten en spelen zonder problemen. Thuiskomen, Xbox aan, en ontspannen. Geen gedoe met patches, updates, etc...

But oh well!

grifter

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
Damn, ik hoopte op bekendheid door het 9lives-magazine :( :p

heheheh.... Niemand kent mij nog, ook al heb ik 6.5 jaar lang voor het GUNK magazine gewerkt en was ik hoofdredacteur van de site... en dan ook in het begin 9Lives.... Maar mensen vergeten rap, of lezen niet snel een naam :p

Mijnen nick is trouwens GUNKGrifter... (vandaar dus die verdomde GUNK)

grifter

Legacy Member
Say Wuttt? Raar...
Ik zal es kuisen straks, ik ga ook gamen deze avond... NA enkele Duvels... Is eeuwen geleden dat ik wat dronk.... (een eeuw is ongeveer enkele maanden in mijn hoofd)

L3minscate

Legacy Member
Ik heb vandaag voor het eerst online gespeeld, eindelijk !
Het is me zeer goed bevallen.
Dank aan JJnater voor de hulp en om even mijn persoonlijke bodyguard te spelen !

L3minscate

Legacy Member
Ik heb vandaag voor het eerst online gespeeld, eindelijk !
Het is me zeer goed bevallen.
Dank aan JJnater voor de hulp en om even mijn persoonlijke bodyguard te spelen !

Romeo Carpaccio

Legacy Member
L3minscate zei:
Ik heb vandaag voor het eerst online gespeeld, eindelijk !
Het is me zeer goed bevallen.
Dank aan JJnater voor de hulp en om even mijn persoonlijke bodyguard te spelen !

Je moet geen friend request sturen op 9lives eh slimme :p wel op XBL natuurlijk ;)

Aleja, ik gebruik die 9lives functie niet, zou niet weten wat de voordelen er van zijn ;)

L3minscate

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
Je moet geen friend request sturen op 9lives eh slimme :p wel op XBL natuurlijk ;)

Aleja, ik gebruik die 9lives functie niet, zou niet weten wat de voordelen er van zijn ;)

Oké, ik zal je daar toevoegen.

sxapollo

Legacy Member
Ik heb een crew invite verstuurd.

Username : SxApollo
GT : d3s0n

Groetjes :)

CrasH

Legacy Member
Hopelijk binnenkort terug tijd om wat te gamen. Heb drukke 2 weken gehad. Volgende week ben ik zeker terug online!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan