Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FritzziiPsyko zei:ik zobizo damian
en voor de andere persoon wat is je nickname op Rockstar Social en je GT anders mogen we je niet toevoegen van de Crew Boss
Hoe ken je trouwens mijn naam? 
JorisKemp zei:Hallo,
Ik ben tegenwoordig GTA online aant aant spelen en via mijn friends list met de crew mee aant spelen.
Mijn gamer-tag is JJnater, en op social club JJ-nater.
Ge ziet me wel verschijnen in Los Santos.
Gr Joris
Romeo Carpaccio zei:*DamienHoe ken je trouwens mijn naam?
![]()
!
!
!)
?)Damn, ik hoopte op bekendheid door het 9lives-magazineFritzziiPsyko zei:staat gelijk op u xbox account xD

FritzziiPsyko zei:is idd klote maar kwaad op worden heeft geen zin.
zet jullie GT nog is op dit forum ( Squan , Grifter )
Romeo Carpaccio zei:Damn, ik hoopte op bekendheid door het 9lives-magazine![]()
![]()

grifter zei:Doen
Ik heb eens zin om met heel wat crewleden samen es wat fun te beleven...

L3minscate zei:Ik heb vandaag voor het eerst online gespeeld, eindelijk !
Het is me zeer goed bevallen.
Dank aan JJnater voor de hulp en om even mijn persoonlijke bodyguard te spelen !
wel op XBL natuurlijk 

Romeo Carpaccio zei:Je moet geen friend request sturen op 9lives eh slimmewel op XBL natuurlijk
Aleja, ik gebruik die 9lives functie niet, zou niet weten wat de voordelen er van zijn![]()
sxapollo zei:Ik heb een crew invite verstuurd.
Username : SxApollo
GT : d3s0n
Groetjes![]()
Wie is den Johnny zijn zus ?grifter zei:Waar is den Johnny zijn zus....