Archief - [PC/PS5/PS4/PS3/XBOX] Grand Theft Auto Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FritzziiPsyko

Legacy Member
heb er niet veel van gemerkt dat er veel van crew aanwezig waren
stuurde invite's niemand da joinde .?
spijtig.

Bushido

Legacy Member
Enazoe! zei:
Toch niets van gemerkt, of was het om ter laatst? die heeft ene keer gewonnen, ikke zeker 5 keer

Ja maar hij moest altijd van de 2de rij starten,of we spande samen, of hij had niet de juiste kleur van wagen...Anders had hij zeker gewonnen! :p

Therapy

Legacy Member
FritzziiPsyko zei:
heb er niet veel van gemerkt dat er veel van crew aanwezig waren
stuurde invite's niemand da joinde .?
spijtig.

Mijn neefke was thuis gisteren en vandaag en heeft den hele tijd zitten spelen. Excuses voor onbeantwoorde invites of berichten. :p

Cr4zy_M0

Legacy Member
Bushido zei:
Ja maar hij moest altijd van de 2de rij starten,of we spande samen, of hij had niet de juiste kleur van wagen...Anders had hij zeker gewonnen! :p

Hij werd wel steeds benadeeld door het spel das waar :lol:

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Graag een minuut stilte voor:

- de oma van Grifter die ons heeft verlaten door de nalatigheid van Grifter
- de plant van Johnny die ons heeft verlaten na overdreven watergebruik door Johnny.




J/k de oma en de plant mogen jullie dankbaar zijn voor jullie goede zorgen!

En ik ben jullie dankbaar voor de leuke avond :p

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Graag een minuut stilte voor:

- de oma van Grifter die ons heeft verlaten door de nalatigheid van Grifter
- de plant van Johnny die ons heeft verlaten na overdreven watergebruik door Johnny.




J/k de oma en de plant mogen jullie dankbaar zijn voor jullie goede zorgen!

En ik ben jullie dankbaar voor de leuke avond :p


Ah, en Therapy, bedankt voor je vertrouwen in ons door de Bagger te kiezen :unsure:

FritzziiPsyko

Legacy Member
was gisteren wel wijs matchke deathmatch.
met alleen maar knuppels goed gelachen xD

Bushido

Legacy Member
Den deze ook!

Maar ik zit met een vraagske, gisteren kreeg ik via de telefoon een missie nl. the los santos connection. Vandaag wou ik die missiie nog eens spelen en ging via online -> jobs -> missions kijken, maar die stond er niet tussen? iemand die weet hoe dat komt? of waar ik die missie terug kan vinden?

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Bushido zei:
Den deze ook!

Maar ik zit met een vraagske, gisteren kreeg ik via de telefoon een missie nl. the los santos connection. Vandaag wou ik die missiie nog eens spelen en ging via online -> jobs -> missions kijken, maar die stond er niet tussen? iemand die weet hoe dat komt? of waar ik die missie terug kan vinden?

Misschien was het een missie van Lamar/Ron/..?

Cr4zy_M0

Legacy Member
Die missies van u gsm die horen zogezegd bij u online story ofzo, ge krijgt die van ron/gerald/hendrik/karel en weetikveel, da zijn 'echte missies',
die missies via 'jobs' da zijn Last team standings en ga-de-coke-halen-en-ge-spawnt-7-mijl-van-de-coke-missies. (gewoon al den bucht die zonder de naam'missies'hebben gestoken)

Nu een maand ver en ge kunt nog altijd nie zien naar de crew rankings en shit, saaie repetitieve missies en aangepast systeem voor geld verdienen( host krijgt nu nog maar de helft fzo?)
Ik heb eerlijk gezegd geen zin om het nog te spelen,
maar jullie zijn er gelukkig nog <3 jullie maken het veel toffer xxx <33

grifter

Legacy Member
Enazoe! zei:
Die missies van u gsm die horen zogezegd bij u online story ofzo, ge krijgt die van ron/gerald/hendrik/karel en weetikveel, da zijn 'echte missies',
die missies via 'jobs' da zijn Last team standings en ga-de-coke-halen-en-ge-spawnt-7-mijl-van-de-coke-missies. (gewoon al den bucht die zonder de naam'missies'hebben gestoken)

Nu een maand ver en ge kunt nog altijd nie zien naar de crew rankings en shit, saaie repetitieve missies en aangepast systeem voor geld verdienen( host krijgt nu nog maar de helft fzo?)
Ik heb eerlijk gezegd geen zin om het nog te spelen,
maar jullie zijn er gelukkig nog <3 jullie maken het veel toffer xxx <33

Door deze warme reactie, kom ik misschien toch nog online. Iemand the tunnel dan nog gezien?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan