Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enazoe! zei:Toch niets van gemerkt, of was het om ter laatst? die heeft ene keer gewonnen, ikke zeker 5 keer

FritzziiPsyko zei:heb er niet veel van gemerkt dat er veel van crew aanwezig waren
stuurde invite's niemand da joinde .?
spijtig.

Bushido zei:Ja maar hij moest altijd van de 2de rij starten,of we spande samen, of hij had niet de juiste kleur van wagen...Anders had hij zeker gewonnen!![]()




FritzziiPsyko zei:was gisteren wel wijs matchke deathmatch.
met alleen maar knuppels goed gelachen xD

Romeo Carpaccio zei:Merci voor de sticky bomb eh![]()
FritzziiPsyko zei:ik eb niets gedaan:naughty: gij ebt op ouwe auto geschoten e xD
' 
Bushido zei:Den deze ook!
Maar ik zit met een vraagske, gisteren kreeg ik via de telefoon een missie nl. the los santos connection. Vandaag wou ik die missiie nog eens spelen en ging via online -> jobs -> missions kijken, maar die stond er niet tussen? iemand die weet hoe dat komt? of waar ik die missie terug kan vinden?
Enazoe! zei:Die missies van u gsm die horen zogezegd bij u online story ofzo, ge krijgt die van ron/gerald/hendrik/karel en weetikveel, da zijn 'echte missies',
die missies via 'jobs' da zijn Last team standings en ga-de-coke-halen-en-ge-spawnt-7-mijl-van-de-coke-missies. (gewoon al den bucht die zonder de naam'missies'hebben gestoken)
Nu een maand ver en ge kunt nog altijd nie zien naar de crew rankings en shit, saaie repetitieve missies en aangepast systeem voor geld verdienen( host krijgt nu nog maar de helft fzo?)
Ik heb eerlijk gezegd geen zin om het nog te spelen,
maar jullie zijn er gelukkig nog <3 jullie maken het veel toffer xxx <33