Romeo Carpaccio
Legacy Member
grifter zei:Door deze warme reactie, kom ik misschien toch nog online. Iemand the tunnel dan nog gezien?
Heb 'm in huis gehaald, één dezer dagen eens bekijken

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
grifter zei:Door deze warme reactie, kom ik misschien toch nog online. Iemand the tunnel dan nog gezien?

Enazoe! zei:Amai euhm, wa moet ik daarvan denken ... ajajaj
Born Kill3r zei:Ik ben online! En heb zin om ies zot te doen!
Who's ready ?
Enazoe! zei:![]()
![]()
Jump-avondje, lekker gezellig en knusjes
Iloveyouguys <3 #ikhebeenboontjevoor9XBL
grifter zei:IK KAN NIKS ZIEN;;;;

Enazoe! zei:Als u een schijfje van Grand Theft Auto Vijf in uw bezit hebt, zou u normaliter gewoonweg op het online gebeuren terecht kunnen komen.
U moet wel Gold-lid zijn om online te spelen.
me ne kinect bijMETHODman zei:begon net xbox leuk te vinne, was al ant overwege om voor de ONE te gaan, blijkbaar toch terug fanboy @ PS worden fukin kut xbox, iemand kopen?me ne kinect bij
EDIT; spijtig genoeg nooit op de hoogte gewest da je voor online gaming xtra moet betalen, terwijl ge al betaalt voor een internet connectie. LOL poor fellers
(nu snap ik wel wrom da de PS sectie zo druk is tegeover de xbox sectie)
METHODman zei:begon net xbox leuk te vinne, was al ant overwege om voor de ONE te gaan, blijkbaar toch terug fanboy @ PS worden fukin kut xbox, iemand kopen?me ne kinect bij
EDIT; spijtig genoeg nooit op de hoogte gewest da je voor online gaming xtra moet betalen, terwijl ge al betaalt voor een internet connectie. LOL poor fellers
(nu snap ik wel wrom da de PS sectie zo druk is tegeover de xbox sectie)
grifter zei:Ge beseft toch dat PS4 PSN ook betalend is?
