Archief - [PC/PS5/PS4/PS3/XBOX] Grand Theft Auto Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Romeo Carpaccio

Legacy Member
grifter zei:
Door deze warme reactie, kom ik misschien toch nog online. Iemand the tunnel dan nog gezien?

Heb 'm in huis gehaald, één dezer dagen eens bekijken ;)

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Born Kill3r zei:
Ik ben online! En heb zin om ies zot te doen!
Who's ready ?

Nog efkes finale van De Slimste mens kijken en dan kom ik mayhem veroorzaken!

Cr4zy_M0

Legacy Member
6vZo2z_kiU-zCniGoggf_A


A4uBJnZsY06L4D-0G4YrnA


Jump-avondje, lekker gezellig en knusjes
Iloveyouguys <3 #ikhebeenboontjevoor9XBL

grifter

Legacy Member
Btw, jullie zijn beuerikken,,, ik wil ook nog andere games spelen... Maar jullie'zorgen ervoor dat ik alleen maar gtav speel... Flauw hoor...

METHODman

Legacy Member
net 100% tijd voor online , mijn gamertag : crashaly1337

EDIT: btw ben nog een xbox nooby, heb die pas gewonne, was net optijd voor gta, anders hadk gewacht op de pcversie(int geniep ben ik een PS fanboy lol)

EDIT2: meh, kzit te wijt van men modem voor da te late machere, word verhuize dus, nog ff wachte voor dak online kan.

EDIT3: LoL moet ik echt betalen voor gta online ?

Cr4zy_M0

Legacy Member
Als u een schijfje van Grand Theft Auto Vijf in uw bezit hebt, zou u normaliter gewoonweg op het online gebeuren terecht kunnen komen.

U moet wel Gold-lid zijn om online te spelen.

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Enazoe! zei:
Als u een schijfje van Grand Theft Auto Vijf in uw bezit hebt, zou u normaliter gewoonweg op het online gebeuren terecht kunnen komen.

U moet wel Gold-lid zijn om online te spelen.

En Gold kost idd money money money

METHODman

Legacy Member
begon net xbox leuk te vinne, was al ant overwege om voor de ONE te gaan, blijkbaar toch terug fanboy @ PS worden fukin kut xbox, iemand kopen? :D me ne kinect bij

EDIT; spijtig genoeg nooit op de hoogte gewest da je voor online gaming xtra moet betalen, terwijl ge al betaalt voor een internet connectie. LOL poor fellers

(nu snap ik wel wrom da de PS sectie zo druk is tegeover de xbox sectie)

Romeo Carpaccio

Legacy Member
METHODman zei:
begon net xbox leuk te vinne, was al ant overwege om voor de ONE te gaan, blijkbaar toch terug fanboy @ PS worden fukin kut xbox, iemand kopen? :D me ne kinect bij

EDIT; spijtig genoeg nooit op de hoogte gewest da je voor online gaming xtra moet betalen, terwijl ge al betaalt voor een internet connectie. LOL poor fellers

(nu snap ik wel wrom da de PS sectie zo druk is tegeover de xbox sectie)

Mooie beredenering

grifter

Legacy Member
METHODman zei:
begon net xbox leuk te vinne, was al ant overwege om voor de ONE te gaan, blijkbaar toch terug fanboy @ PS worden fukin kut xbox, iemand kopen? :D me ne kinect bij

EDIT; spijtig genoeg nooit op de hoogte gewest da je voor online gaming xtra moet betalen, terwijl ge al betaalt voor een internet connectie. LOL poor fellers

(nu snap ik wel wrom da de PS sectie zo druk is tegeover de xbox sectie)

Ge beseft toch dat PS4 PSN ook betalend is?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan