Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bushido zei:Vanavond ben ik wel online... Na 22u wel...
Bushido zei:ja was ik ook...
Maar was niet zo lang, (madam was ff weg)
Uwe Dodge al gevonden? Welke wagen bedoel je eigenlijk?
Bravado Bison heet hij ingame, zwaarste motor en turbo ingestoken 
grifter zei:ik kom binnen het halfuur tot een uur online, gisteren aantal keren online geweest, effe met MovieFreak gezeten. MAar er was niemand anders! Ben dan maar gaan PS3'en

grifter zei:Geen idee hoe die heette. MAar ja, ik ben dan ook maar ik he, wat had je nu verwacht
Straks ben ik online he, fun gegarandeerd!
Bushido zei:Vanavond iemand online?
Romeo Carpaccio zei:Vanavond party bij mij thuis? Heb goede whisky, wijn en een bong![]()
grifter zei:Wanneer komen jullie? Ik zit dus wel te wachten he! Met jullie net gen! Verdomme.... Ga nog es last gen gasten!
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
en was te druk bezig met iRacing 
)