Archief - [PC/PS5/PS4/PS3/XBOX] Grand Theft Auto Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Destel

Legacy Member
Gisteren na de survival m'n geld op de bank gezet en dan opeens iemand in m'n buurt gezien. Dacht dat 'm uit was op geld, dus heb 'm afgeknald. Bleek achteraf een crewmember te zijn ... :p

Kan me niet meer herinneren wie 't was. Heb alleszins geen geld opgeraapt ;)

squan

Legacy Member
Ze hebben precies de prizemoney voor races afgezwakt. Rockstar wil écht wel meer van die cash cards verkopen me dunkt. Lame...

Destel

Legacy Member
't Is al effe dat je minder geld krijgt voor vanalles, ik denk dat het een paar weken geleden ofzo opeens voor heel veel games gehalveerd werd.

Ik stoor me er niet aan, ik ben pas na de stimulus package beginnen spelen en toen kon je gemakkelijk 50 000 euro per uur verdienen met vb. racing, en dan moest je niet eens eerstes eindigen. Ik vond dat veel te snel gaan, want zo bnen je na een maandje dagelijks een uurtje gamen al miljonair.


Survival blijft het meeste opleveren, zeker als je de goede plaatsjes kent :)

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Ik zie dat Grifter zich goed laat gaan ik het WiiU topic, om een hartinfarct (op die leeftijd moet je daar toch mee oppassen) te voorkomen stel ik voor om straks nog wat gta te spelen? :p

grifter

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
Ik zie dat Grifter zich goed laat gaan ik het WiiU topic, om een hartinfarct (op die leeftijd moet je daar toch mee oppassen) te voorkomen stel ik voor om straks nog wat gta te spelen? :p

Haha, mijn dochtertje ia fable aan het spelen....

Bushido

Legacy Member
Ik heb de nacht deze week dus zulde mij niet te veel online zien dees week...

Zijn wij trouwens de enige leden die nog spelen?

grifter

Legacy Member
Het zla niet veel schelen denk ik... En de laatste keer is bij ook al enkele dagen terug!

Bushido

Legacy Member
Ge zijt aan het verzwakken eh :-) 's middags kom ik nog wel even online, maar dan kom ik meestal niet verder dan wat rellen...

Destel

Legacy Member
Paar drukke dagen achter de rug, vandaag / vanavond passeer ik wel es in Los Santos ;)

Destel

Legacy Member
't Is al druk in Los Santos precies ;-) Mensen die missietjes willen doen, kom maar af!

Dr Wodka

Legacy Member
Ik speel vanaf vandaag ook dit spelleke :)
Allee tis te zeggen ofwel speel ik ofwel speelt mijn zoontje het.

grifter

Legacy Member
Af en toe. Kom ik es online. Maar dat moment is er niemand. ..

Verstuurd van mijn GT-I8190 met Tapatalk

Bushido

Legacy Member
Dat ken ik... Gisteren was de headset aan het opladen en de andere zijne micro is kapot... Ik ben dees week 's avonds laat wel eens online...

grifter

Legacy Member
nuja, ik vond het een beestig spel, nogal tijd wel. MAar denk dat ik er voor de moment, niet bijzonder veel nog op zal zitten. Tot de echte volgende update, heists enzo!

Destel

Legacy Member
Wanneer ik vanavond thuis kom, verwacht ik enkele custom games van jullie ;-)

Krikke

Legacy Member
Hahaha ben naar mijn tv aan het kijken, naar de tv waar Trevor naar aan het kijken is.
Omg :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan