Archief - Porsche 911 4S vs. BMW M3 csl

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke van deze 2 verkies je?


  • Totaal aantal stemmers
    206
  • Opiniepeiling gesloten.

Oblivion

Legacy Member
preske zei:
alleen spijtig dat haast elk model wel op elkaar lijkt :unsure:


dat is juist de basis van het porscheconcept
ze wijzigen er opzettelijk zo weinig aan.... en draai of keer het hoe je het wilt
elke nieuwe porsche is een uberbak, en toch zie je er direct aan dat het een porsche is

Valcke

Legacy Member
<RAVEheart> zei:
als ge toch iet echt fatsoenlijk wilt: koop nen BMW Alpina M5 krijgde al uw geld voor terug en da is ne klassebak


ofwel ist nen alpina, ofwel nen M é .... mor alleszins nie de twee samen, da besta nie
en OT zouk nie weten wa gekozen
mor tussen alpina en M CSl moek nie twijfelen ze
100% zeker CSL, is groffer vanbuiten, vanbinnen en om mee te rijden

Valcke

Legacy Member
Oblivion zei:
porsche
in tegenstelling tot 3e post > je ziet nauwelijks zulke porsches rijden
de bmw m3 is idd een vette bak, maar hij lijkt teveel op de gewone bmw reeks
en DAT heeft iedereen, ge kunt de bmws per dag ni bijhouden ze, die auto ziede zo verschrikkelijk veel

en ja kweet da m3 anders is maar het verschil is toch niet zo immens te noemen


voor de zoveelste keer
tga over nen M3 CSL
is 30.000 euro duurder dan nen M3 ze
kheb al genoeg M3's gezien, nen M3 CSL nog mor éne keer gezien
in de etalage van bmw kortrijk

kr15t0f

Legacy Member
bwa, nen M3 zie ge nie zoveel

en in onze streek lijkt wel iedereen diene porsche te hebben

daarbij vind ik de M3 praktischer enzo.
dus ik heb maar gestemd op den M3

Oblivion

Legacy Member
Valcke zei:
voor de zoveelste keer
tga over nen M3 CSL
is 30.000 euro duurder dan nen M3 ze
kheb al genoeg M3's gezien, nen M3 CSL nog mor éne keer gezien
in de etalage van bmw kortrijk


aye, maar ik herhaal wat ik zei
m3 csl dan als ge het wilt, hij ziet er nauwelijks verschillend uit dan de gewone bmw's waarvan er 13 in een dozijn rondrijden (de fotos die daar staan doen me gewoon denken aan een getunede bmw)
en ja ik weet ook wel dat wat er onder die kap is totaal niet te vergelijken valt
maar op uiterlijk afgaand lijkt hij gewoon teveel op de normale bmw's en die rijden teveel rond


waarmee ik uiteraard niet zeg dat ik de m3 geen vette bak vind, verre van
zeer kwijl :)
maar heb altijd al een porsche voorliefde gehad

Drizzt

Legacy Member
ec8or zei:
Porsche is perfectie op wielen - elke keer opnieuw :woohoo:
idd porsche > all :)

maar deze vind ik nu niet zo heel speciaal
geef mij maar een boxster of een cayenne :love:

Nicolaiz

Legacy Member
Valcke zei:
tga over nen bmw m3 csl

das een gelimiteerde versie van de M3 reeks
zoveel rijden der nie rond ze ...
veel minder dan die 911 4S

+ ge zegt 'een lekker brute Porsche... beats de bmw anywayz'
ik weet nie waar ge da vandaan haalt

bmw m3 csl trekt in minder dan 5sec na de 100km/u
porsche 4S 5.1sec of zelfs 5.6sec me de tiptronic

daar zijn ze ong hetzelfde in hoor bmw M3 csl :5.2 sec
Porsche 4S: 4.9 sec maar de bmw is zeer sterk in het hernemen daar zit zijn grote kracht in

Nicolaiz

Legacy Member
Oblivion zei:
aye, maar ik herhaal wat ik zei
m3 csl dan als ge het wilt, hij ziet er nauwelijks verschillend uit dan de gewone bmw's waarvan er 13 in een dozijn rondrijden (de fotos die daar staan doen me gewoon denken aan een getunede bmw)
en ja ik weet ook wel dat wat er onder die kap is totaal niet te vergelijken valt
maar op uiterlijk afgaand lijkt hij gewoon teveel op de normale bmw's en die rijden teveel rond


waarmee ik uiteraard niet zeg dat ik de m3 geen vette bak vind, verre van
zeer kwijl :)
maar heb altijd al een porsche voorliefde gehad

sjonge sjonge hier in Leuven (Ladeuze Parking) staat op de laagste verdieping altijd een M3 csl (van de eigenaar) en als je het verschil tussen zo'n racemachien en een gewone bmw niet kan zien sorry maar dan denk ik dat je dement bent ,op de fotos zijn ook niet alle details zo duidelijk,

de mooie spoiler, de 4 roestvrijstalen uitlaten, de ubervelgen, al die dingen...

en nogmaals het gaat hier niet om een M3 van €57 000
maar om de M3 csl € 88 000 :applause:

Valcke

Legacy Member
Nicolaiz zei:
daar zijn ze ong hetzelfde in hoor bmw M3 csl :5.2 sec
Porsche 4S: 4.9 sec maar de bmw is zeer sterk in het hernemen daar zit zijn grote kracht in

tis juist omgekeerd
bmw 4.9
en porsche 5.1 manueel 5.6 tiptronic
maar idd is ongeveer verwaarloosbaar
was gewoon reactie op diegene die dee alsof diene porsche me gemak diene M3 CSL aftroeft
ze zijn gelijkwaardige autos

Valcke

Legacy Member
Drizzt zei:
idd porsche > all :)

maar deze vind ik nu niet zo heel speciaal
geef mij maar een boxster of een cayenne :love:


lol, da vin ek wel erg
boxster boven nen 911?? dan zijt ge echt zot
sorry ze, mor boxster vin ek gewoon lichtjes uitvallen
911 >>>>>>>>>>>>>>>> boxster

en cayenne vin ek ook zeer nive, vooral den turbo :D

Valcke

Legacy Member
Oblivion zei:
aye, maar ik herhaal wat ik zei
m3 csl dan als ge het wilt, hij ziet er nauwelijks verschillend uit dan de gewone bmw's waarvan er 13 in een dozijn rondrijden (de fotos die daar staan doen me gewoon denken aan een getunede bmw)
en ja ik weet ook wel dat wat er onder die kap is totaal niet te vergelijken valt
maar op uiterlijk afgaand lijkt hij gewoon teveel op de normale bmw's en die rijden teveel rond


waarmee ik uiteraard niet zeg dat ik de m3 geen vette bak vind, verre van
zeer kwijl :)
maar heb altijd al een porsche voorliefde gehad


ik versta wa ge bedoeld
maar alle porsches lijken ook op elkaar é
nen gewone 911 of nen 911 turbo, bij den 911 turbo staat er int groot turbo achteraan + zantjes en remblokskes die wa verschillen
maar meeste zien die verschillen nie
ik zal alleszins veel rapper eens mijne kop draaien bij et zien van nen M3 CSL dan bij nen porsche 911
mor het blijven alletwee droomwagens
diene porsche 4S eeft wel vierwielaandrijving (daar staat die 4 trouwens voor) wa da wel een voordeel is vin ek

Tazz_

Legacy Member
ik zou toch ook de BMW kiezen, persoonlijk heb ik nog niet veel m3's zien rondrijden, en dan vind ik toch die m3 iets 'exclusiever'
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan