Archief - QUEST 5 - THE FINAL QUEST - Diablo 3 Closed Beta Keys!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

THa SkuLL

Legacy Member
oKipd.jpg

Eentje met rodebietensap en eentje met blue curaçao.
Perfect drinkbaar dus.

Eld0

Legacy Member
chess.com?
@ pamperke, is het drinkbaar? Moet het eigenlijk drinkbaar zijn of ni lol

UnD3RD0G

Legacy Member
pamperke zei:
2e poging:
rC6eL.jpg

Rood is health, (licht)blauw mana.

Pamperkje wint de task.
Zijn nieuwe task is echter ook reeds goedgekeurd :)

Maak een Diablo III themed zoekertje (A4-formaat) waarin je zoekt naar mensen om coop te spelen. Ga dit zoekertje vervolgens omhoog hangen bij de slager, delhaize, lokale krantenwinkel of een andere publieke plaats en maak er een foto van.

THa SkuLL

Legacy Member
En dat op mijn vrije dag, ben er nog niet goed van.
De volgende task komt er aan trouwens.
Hou deze post in de gaten.

NEXT TASK:
Maak een Diablo III comic van ten minste 6 kaders. Geen tekentalent? Geen nood het is toegestaan om tekeningen van andere(geen inzendingen van deze task) te gebruiken zolang je maar zelf de tekst voorziet.
Deze task loopt tot vanavond 20.00u.
De beste inzending zal door de community gekozen worden.
Good luck!

Preske

Legacy Member
THa SkuLL zei:
En dat op mijn vrije dag, ben er nog niet goed van.
De volgende task komt er aan trouwens.
Hou deze post in de gaten.

NEXT TASK:
Maak een Diablo III comic van ten minste 6 kaders, deze task loopt tot vanavond 20.00u.
De beste inzending zal door de community gekozen worden.
Good luck!

tof dat het de beste is, voor een keer niet de eerste :)

THa SkuLL

Legacy Member
Eld0 zei:
Nu kan er tot 20.00 geen andere quest uitgevoerd worden?
Neen, dit is door UnD3RDOG zo gekozen zodat meer mensen kans maken om mee te doen.

Cruise

Legacy Member
D39lives.jpg

D39lives2.jpg


Zelf niet getekend (google), gewoon andere text opgezet.

Hopelijk is dit toegestaan.

Depresjon

Legacy Member
Cruise zei:
Zelf niet getekend (google), gewoon andere text opgezet.

Hopelijk is dit toegestaan.

THa SkuLL zei:
NEXT TASK:
Geen tekentalent? Geen nood het is toegestaan om tekeningen van andere(geen inzendingen van deze task) te gebruiken zolang je maar zelf de tekst voorziet.

is dus toegestaan,ziet er leuk uit.Alleen is de eerste niet helemaal je eigen tekst.

ebuzola

Legacy Member
testcase zei:
Met ragemaker en photoshop gemaakt, met uitzondering van de ragefaces, is alles mijn tekst, plaatsing etc.

c8oSK.jpg


de PSD is beschikbaar als bewijs

Vond het wel grappig om te lezen + 1 :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan