Archief - QUEST 5 - THE FINAL QUEST - Diablo 3 Closed Beta Keys!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kennaah

Legacy Member
Typhoon zei:
The new task!

De eerste met een foto van een fantasy verkleed huisdier, zal een key winnen! :woohoo:
(met proof natuurlijk, en mag breed gamma aan fantasy zijn)


Discriminatie voor de huisdierloze onder ons :(

Cruise

Legacy Member
20120301_220208.jpg


Proof :
20120301_220609.jpg


Hond wou niet meer meewerken sow the items alleen als da voldoende is.

Bass0

Legacy Member
Kennaah zei:
Discriminatie voor de huisdierloze onder ons :(

Gewoon discriminerend voor mijn hond, i'm not gonna do that sick shit.
Het zal wel voor degene zijn die dat wel in zen hoofd haalt :naughty:

Cruise

Legacy Member
Next challenge : Verzin een shortstory van 100-500 woorden waar een rijmpje in voorkomt tegen morgenmiddag 12u. Onderwerp is een fantasy topic naar keuze.

UnD3RD0G

Legacy Member
IK krijg het vermoeden dat iedereen zowat een key heefft gekregen adhv het aantal reacties? :)
want uiteraard is deze taks ok bevonden - anders had die hier geen 11u gestaan :)

THa SkuLL

Legacy Member
Raar, ik ben zeker dat er hier nog veel mensen zitten met geen key.
Misschien is de task te lastig ofzo.
Deze manier van key's uitdelen is nochtans heel eerlijk en als je er een beetje tijd in steekt heb je gewoon een key.

AFOutside

Legacy Member
Here goes nothing. (Ik ben alles behalve een schrijver :help:)

----

Alweer een rusteloze nacht. Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik me het laatst veilig voelde. Het is precies zo lang geleden toen het allemaal begon. Alsof ik in een droom zit.. wachtend.. hopend op iemand die me wekt uit deze vreselijke nachtmerrie.

Sinds die.. wezens.. ronddwalen is het niet meer veilig. Nergens.
De overheid, zo naïef als maar kan, noemde het een griep epidemie. Als ze de situatie gewoon serieus hadden genomen, konden ze het misschien voorkomen. Dan zat ik nu hier niet, vechten om de dag te overleven. Dag op dag dezelfde routine. Slapen met één oog open, altijd op je hoede zijn. Soms vraag ik mij af waarom ik het doe. Waarom nog proberen te overleven? Het is meer of een maand sinds ik nog een mens gezien heb.

Misschien hoop ik gewoon dat ik het bij het verkeerde eind heb. Dat ik dit morgen allemaal over is. Een mirakel. Ha, wie had dat gedacht. Ik, de meest goddeloze persoon ter wereld, die om een mirakel wenst. Het is inderdaad een hele andere wereld.

Opgeven is ook een optie.

Maar is dit wel wat ik wil?
Uit het leven stappen met een pil.
Opgeven zonder strijd,
het doen vertragen van de tijd.
Of staat de wereld gewoon stil?

Nee. Zo mag ik niet denken. Er is een licht aan het eind van de tunnel. Ik moet er gewoon zien te geraken.

Een frisse bries waait over de stad. De zon komt op. Het is een rustige zomerdag. Je zou haast denken dat zoals vroeger was.

Eld0

Legacy Member
amai voor alles behalve een schrijver te zijn, klinkt ge gelijk iemand da doet voor beroep. Allemaal nu juist ter plekke bedacht? :)

UnD3RD0G

Legacy Member
AFOutside - ik vind het eigenlijk wel goed hoor

28 mins to go :)

Gondark

Legacy Member
Ik word wakker in Lighthaven tempel. Blijkbaar ben ik gered van een groot kwaad door een “soulstone”, me gegeven door een of andere god. Die steen zal mij in de toekomst nog veel redden, want elke keer dat ik dood zou geslagen worden, teleporteert die steen mij terug naar diezelfde tempel.

Ik babbel met de piresters, en die weten mij te zeggen dat er een rattenprobleem is onder de tempel.

Ik probeer hun uit te leggen dat ik net gered ben door hun god, en dat ik semi-immortal ben. Ze kijken me echter droog aan. Later versta ik dat NPC’s daar hun voeten aan vegen, die kunnen zelfs niet geraakt worden. (OP!)

15 ratten, 20 health potions, 4 uur en 3 magische teleportatisch later, leggen ze me uit dat er naast ratten, ook een draak zit in die kelder, en of ‘k die alstublieft ook effe zou kunnen gaan afhandelen. (Die ratten hadden me al bijna te pakken, laat staan nen draak!)

…

De draak is dood, het gewest is veilig. Het wordt tijd op grotere schaal te gaan denken. Er dreigt blijkbaar een groot gevaar voor het contintent, en de magistraat die me om hulp smeekt zegt dat enkel “ik” daar iets aan kan doen. Vreemd genoeg zegt hij dat ook tegen de tien man die me volgt.

M’n enige clue is:
“The crown of corruption lies to the north
For rebirth you will need the skull of evil’s will
Zhakar’s tower will bring you forth
The blood of ogrimar will follow your first kill“

Ik ga op pad!

Een ode aan “The Fourth Coming”, m’n eerste en beste RPG.

---
20 minutes before the clock strikes 12 ^^.

kows

Legacy Member
holy smokes, here goes nothing.

Once upon a time in a land far far away,
there was a town which bears a wicked curse.
Where many blood has been shed,
and the survivors have already fled.
What once was a glorious place,
remains now, shattered in ruins.
Creatures pass in solid pace,
as they not wish to disturb the wrongdoings.
This place still hides a sacred token,
for those who dare to overcome the pressure.
Though they spirit may not be broken,
if you wish to collect this treasure.
There may be only one,
whom can get the job done.
And save the town from its wicked curse...

Cruise

Legacy Member
Achter lang denken en opnieuw lezen en lezen heb ik besloten Kows als winrar te nemen :D
Congratz!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan