Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pffftt zei:ik vind het een prachtig initiatief, heb wel nog niet echt een quest tegengekomen die op mijn lijf geschreven is![]()

Kennaah zei:wat me opvalt is dat er inens veel volk naar boven komt da hier al eeuwen zit en nog nooit 1 post heeft gemaakt buiten dan voor een key
..
Foto's zijn wel wat overbelicht 

AFOutside zei:Op hoop van zegen: Poging 2
---------------------------------
Langer aan gezeten dan ik wil toegeven..
Mijn entry voor de DiabLEGO contestFoto's zijn wel wat overbelicht
Kheb gekozen voor de Skeleton King vs (favo class) Barbarian.
http://i.imgur.com/uU7te.jpg
Close Up Skelly King
http://i.imgur.com/sjBJc.jpg
Epic loot
http://i.imgur.com/jVYmp.jpg
Proof
http://i.imgur.com/FNYTn.jpg
.. LEGO Aftermath
http://i.imgur.com/jCWQL.jpg
(mochten de links niet werken, album hier te vinden: Diablego Contest - Imgur )
PS. Zalige quest, khad een reden om nog eens mijn LEGO's boven te halen :applause:
Ezarto zei:als het community is: +1 cow king
nostalgie![]()