Archief - QUEST 5 - THE FINAL QUEST - Diablo 3 Closed Beta Keys!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Typhoon

Legacy Member
ik vin ze alle2 zalig, maar mijn vote gaat uit naar AFoutside !

UnD3RD0G

Legacy Member
ik geef zowel de skelton King ( persoonlijke keuze ) als de MooKing ( community keuze ) een key :) Beiden heel verdiend - de andere waren zeker ook dik in orde, maar die 2 springen er toch ver bovenuit :)

Gezien de Mooking community wise gewonnen heeft, moet hij een nieuwe task belsissen. PM me op forum of kom even op IRC ( 9lives.diablo @ quakenet via QuakeNet Web IRC (qwebirc) ) om te bekijken.

Proficiat!

UnD3RD0G

Legacy Member
Jez zei:
Wat mij opvalt is hoeveel gezaag er daarover is.

Wat mij opvalt is dat iemand met 19 posts die zo uithaalt beter wegblijft...
Waarom is het zo moeilijk om even vriendelijk te blijven?

Het is een vaststelling EN effectief zo , wat hier idd oude registratiesdatums MET weining posts zien verschijnen, zoals jezelf, das gewoon een opmerking, geen persoonlijke aanval, we hebben nooit gezegd dat hetniet mag he, maar no need voor dergelijke uitlating, dat gaat het hier onnodig verzuren..

FalconGX

Legacy Member
Wow zalig! Bedankt community! :hug:

Next challenge : Toon aan de buitenwereld hoeveel je van diablo houdt.

Good luck mensen!

Jez

Legacy Member
UnD3RD0G zei:
Wat mij opvalt is dat iemand met 19 posts die zo uithaalt beter wegblijft...
Waarom is het zo moeilijk om even vriendelijk te blijven?

Het is een vaststelling EN effectief zo , wat hier idd oude registratiesdatums MET weining posts zien verschijnen, zoals jezelf, das gewoon een opmerking, geen persoonlijke aanval, we hebben nooit gezegd dat hetniet mag he, maar no need voor dergelijke uitlating, dat gaat het hier onnodig verzuren..

Waarom kan die 'vriendelijkheid' dan niet tegenover mensen die hier niet vaak posten?
Misschien moet je daar dan even de oorzaak zoeken dat mensen zoals ik hier niet vaak posten/komen, ook al volgen we gewoon de frontpage.
Ik dacht net dat contests als deze (en de algemene key contest van vorige week) gericht zijn op het aantrekken van nieuwe members en meer activiteit op het forum? Op deze manier zul je die dan ook weer heel snel kwijt zijn.

Maar wees gerust, als zelf moderator's me zeggen dat ik beter weg blijf, dan zal ik dit doen. Jammer om hier weer zo'n mentaliteit te zien.
Veel succes aan de deelnemers van de volgende opdracht.

Psy

Legacy Member
Moet ook niet belachelijk doen hé, alsof volk met een paar posts (ook al zijn ze al jaren geregistreerd) ineens bijzonder actief gaat worden op het forum omdat ze een betakey gewonnen hebben hier, das weer zo'n praat om uzelf te verdedigen tegen dingen waarvan ge weet dat ie gelijk heeft.

Men zegt niet dat men weg moet blijven omdat men weinig gepost heeft, maar langs de andere kant kunt ge de frustratie van anderen (die wel actief zijn) ook wel begrijpen dat net die mensen dan met keys gaan lopen terwijl ze nooit iets bijgedragen hebben aan de community op zich.

De key contest op de frontpage was te idioot voor woorden, mensen blijven die maar verdedigen met 'das om nieuwe members aan te trekken', zever in pakskes.
Dat er ineens een paar belgen & een paar hollanders bijkomen, zich registreren & gaan lopen met een key om zich daarna nooit meer te vertonen, ik kan er nog inkomen, das tenminste nog volk dat de taal kan lezen & af en toe nog eens op de site zal komen ..
Maar men maakt daar geen onderscheid in, volk kon zich vanuit Zimbabwe registreren & met een key gaan lopen terwijl ze geen bal van de taal begrijpen, alsof die ineens nog de site zullen bekijken. En op die manier is het wel frustatie allom.

Voor wedstrijden met keys en dergelijke zou men imo zo'n systeem als bij registratie van forum accounts moeten toepassen, een vraag a la 'hoeveel bollen heeft het atomium', 'dash wast witter dan ..' en weet ik veel wat, één kans per IP, met een timer van 30seconden om het antwoord te geven zodat buitenlanders het niet rap aan een belg kunnen vragen.
Discriminatie naar de hollanders toe wel, aangezien we als belg ook al rap op tweakers & dergelijke iets proberen te winnen, zie enkel geen andere manier om niet belg/hollanders tegen te houden.

mIrReN

Legacy Member
Jez, ik hoop dat jij er geen wint.

Laat u niet ontmoedigen Underdog, is en blijft een prachtig initiatief.

+1 Cowking btw made me lol

Jez

Legacy Member
Psy zei:
Moet ook niet belachelijk doen hé, alsof volk met een paar posts (ook al zijn ze al jaren geregistreerd) ineens bijzonder actief gaat worden op het forum omdat ze een betakey gewonnen hebben hier, das weer zo'n praat om uzelf te verdedigen tegen dingen waarvan ge weet dat ie gelijk heeft.

Natuurlijk blijven die personen niet actief omdat ze een key gewonnen hebben, maar misschien 'worden' ze wel actief omdat ze zien dat het een leuke community is? Wat dus blijkbaar wat tegen valt als ik de reacties hier zo zie.

Anyway, bij deze is de discussie hopelijk gesloten en kan men verder met de contest.

@mIrReN: Ik doe niet eens mee... Het leek me gewoon leuk om de submissions te volgen.

edit: Inderdaad Psy, ik begrijp de frustratie van de 'active' leden en dat er een betere manier zou moeten zijn voor de 'algemene' contest. Dat zou veel van deze discussies oplossen.

UnD3RD0G

Legacy Member
Jez zei:
Waarom kan die 'vriendelijkheid' dan niet tegenover mensen die hier niet vaak posten?
Misschien moet je daar dan even de oorzaak zoeken dat mensen zoals ik hier niet vaak posten/komen, ook al volgen we gewoon de frontpage.
Ik dacht net dat contests als deze (en de algemene key contest van vorige week) gericht zijn op het aantrekken van nieuwe members en meer activiteit op het forum? Op deze manier zul je die dan ook weer heel snel kwijt zijn.

Maar wees gerust, als zelf moderator's me zeggen dat ik beter weg blijf, dan zal ik dit doen. Jammer om hier weer zo'n mentaliteit te zien.
Veel succes aan de deelnemers van de volgende opdracht.

Als ik mij niet vergis kwam de eerste negatieve ontaarding van jou.
Als iemand die hier ala jaren en dag actief is, en zich even NEUTRAAL uitlaat ( want er waas greintje van negativteit in die post ) over de vaststelling dat er toch veel oudere accounts komen met weining posts, en jij regaeert daar onmiddelijk vrij bittter op. Alsof dat specifiek op jou slecht bedoeld was.
Met die mentaliteit ben je hier zeker niet welkom, maar we verwelkomen je met open armen om actief deel te nemen aan de imeers enthousiaste en overwegend nauwe en samenspelende Diablo community.

Laat het ons hier nu bij houden, en van een communicatie/interpretatie misverstand vanuitgaan.

Welkom!

Btw, WAAR ZIJN DIE INZENDINGEN? :)

Ezarto

Legacy Member
Psy zei:
De key contest op de frontpage was te idioot voor woorden, mensen blijven die maar verdedigen met 'das om nieuwe members aan te trekken', zever in pakskes.

Dit zou ik graag nog ff ondersteunen. Ik kan er echt niet bij hoe een site die draait op opbrengsten uit reclame e.d. zo'n wedstrijd kan organiseren. Op welke manier zijn er door die wedstrijd pageviews bijgekomen? Hoe is het forum actiever geworden (behalve dan voor een korte periode). Om dan nog maar te zwijgen over de ondermaatse communicatie. De wedstrijd had moeten dienen om nieuwe members aan te trekken maar da's in mijn ogen ook serieus gefaald. Maar goed ... oude koeien ..., ik wou het gewoon nog ff kwijt :p.

dus:
Grats aan beide winnaars en ik kan niet wachten om inzendingen van de volgende opdracht te zien :)

Rage

Legacy Member
FalconGX zei:
Wow zalig! Bedankt community! :hug:

Next challenge : Toon aan de buitenwereld hoeveel je van diablo houdt.

Good luck mensen!

Ik speel Diablo 2 nog altijd zeer actief.
edit: oei ik denk dat ik de opdracht verkeerd heb begrepen. Euh, jullie zijn de buitenwereld???

Screenshot446.jpg

T-Blade

Legacy Member
tbh, verkleed u als een duivel, ga naar u dichtsbijzijnste Delhaize, zorgt dat de camera draait en roep dan I LOVE DIABLO!!!
= EPIC win en 99% kans op beta key denk ik :p

Cruise

Legacy Member
T-Blade zei:
tbh, verkleed u als een duivel, ga naar u dichtsbijzijnste Delhaize, zorgt dat de camera draait en roep dan I LOVE DIABLO!!!
= EPIC win en 99% kans op beta key denk ik :p

² that haha, zou de max zijn :D
And lets keep on topic eh gaste ;)

FalconGX

Legacy Member
Dat voor sommige mensen de buitenwereld Facebook betekent, verbaast me niks :p

T-Blade zei:
tbh, verkleed u als een duivel, ga naar u dichtsbijzijnste Delhaize, zorgt dat de camera draait en roep dan I LOVE DIABLO!!!
= EPIC win en 99% kans op beta key denk ik :p

Ik had idd ook zoiets in gedachte toen ik de challenge gaf :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan