Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beiden heel verdiend - de andere waren zeker ook dik in orde, maar die 2 springen er toch ver bovenuit 
Jez zei:Wat mij opvalt is hoeveel gezaag er daarover is.
UnD3RD0G zei:Wat mij opvalt is dat iemand met 19 posts die zo uithaalt beter wegblijft...
Waarom is het zo moeilijk om even vriendelijk te blijven?
Het is een vaststelling EN effectief zo , wat hier idd oude registratiesdatums MET weining posts zien verschijnen, zoals jezelf, das gewoon een opmerking, geen persoonlijke aanval, we hebben nooit gezegd dat hetniet mag he, maar no need voor dergelijke uitlating, dat gaat het hier onnodig verzuren..
Psy zei:Moet ook niet belachelijk doen hé, alsof volk met een paar posts (ook al zijn ze al jaren geregistreerd) ineens bijzonder actief gaat worden op het forum omdat ze een betakey gewonnen hebben hier, das weer zo'n praat om uzelf te verdedigen tegen dingen waarvan ge weet dat ie gelijk heeft.
Jez zei:Waarom kan die 'vriendelijkheid' dan niet tegenover mensen die hier niet vaak posten?
Misschien moet je daar dan even de oorzaak zoeken dat mensen zoals ik hier niet vaak posten/komen, ook al volgen we gewoon de frontpage.
Ik dacht net dat contests als deze (en de algemene key contest van vorige week) gericht zijn op het aantrekken van nieuwe members en meer activiteit op het forum? Op deze manier zul je die dan ook weer heel snel kwijt zijn.
Maar wees gerust, als zelf moderator's me zeggen dat ik beter weg blijf, dan zal ik dit doen. Jammer om hier weer zo'n mentaliteit te zien.
Veel succes aan de deelnemers van de volgende opdracht.

Psy zei:De key contest op de frontpage was te idioot voor woorden, mensen blijven die maar verdedigen met 'das om nieuwe members aan te trekken', zever in pakskes.
.
FalconGX zei:Wow zalig! Bedankt community!
Next challenge : Toon aan de buitenwereld hoeveel je van diablo houdt.
Good luck mensen!
T-Blade zei:tbh, verkleed u als een duivel, ga naar u dichtsbijzijnste Delhaize, zorgt dat de camera draait en roep dan I LOVE DIABLO!!!
= EPIC win en 99% kans op beta key denk ik![]()



T-Blade zei:tbh, verkleed u als een duivel, ga naar u dichtsbijzijnste Delhaize, zorgt dat de camera draait en roep dan I LOVE DIABLO!!!
= EPIC win en 99% kans op beta key denk ik![]()
