RatZ!
Legacy Member
perre zei:mijn code bestaat uit 3 lijnen![]()
als ge u scherm op 3600x24000 ofzo zou zetten zou mijn sig ma 3 lijnen in beslag nemen![]()
en als de mijne bovenste 2 regels ni meeteld ook
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
perre zei:mijn code bestaat uit 3 lijnen![]()
als ge u scherm op 3600x24000 ofzo zou zetten zou mijn sig ma 3 lijnen in beslag nemen![]()
Mja ik ga gewoon de spelerlijst overnemen van Megascore of Gouden Elf (weet nog niet welkeen). Want ik ben nu zelf ook zo geen kennen dat ik van elke speler in de Belgische competitie zijn kwaliteiten kan bepalen en gedeeltijd kan voorspellen of hij goed of slecht zal spelen dit seizoen :/Ze kloppen wel nie fel é. Mendoza is bvb al weg bij Club en waar is Runje bij Standard :ironic:Garfinator zei:Graag meld ik jullie even dat de spelerslijst online staat en je dus kunt beginnen met je selectie samen te stellen. Veel plezier!


Tis een beetje jammer, al zal het zeker ook wel gaan. Misschien kunnen we zorgen dat er met nieuwjaar een hele nieuwe spelerslijst is voor de terugronde, en kunnen we dan nog eens vanaf nul beginnen.