Archief - RealManager - Online Jupiler League Manager

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RatZ!

Legacy Member
perre zei:
mijn code bestaat uit 3 lijnen :tongue:

als ge u scherm op 3600x24000 ofzo zou zetten zou mijn sig ma 3 lijnen in beslag nemen :p

en als de mijne bovenste 2 regels ni meeteld ook

Garfinator

Legacy Member
And now back on topic ;) Mja ik ga gewoon de spelerlijst overnemen van Megascore of Gouden Elf (weet nog niet welkeen). Want ik ben nu zelf ook zo geen kennen dat ik van elke speler in de Belgische competitie zijn kwaliteiten kan bepalen en gedeeltijd kan voorspellen of hij goed of slecht zal spelen dit seizoen :/

Garfinator

Legacy Member
Graag meld ik jullie even dat de spelerslijst online staat en je dus kunt beginnen met je selectie samen te stellen. Veel plezier!

TRC

Legacy Member
Garfinator zei:
Graag meld ik jullie even dat de spelerslijst online staat en je dus kunt beginnen met je selectie samen te stellen. Veel plezier!
Ze kloppen wel nie fel é. Mendoza is bvb al weg bij Club en waar is Runje bij Standard :ironic:

*edit: nog een vraagje: Je moet minstens 1 doelman, 3 verdedigers, 3 middenvelders en 3 aanvallers selecteren.
Mag je er ook meer en hoe tellen die dan mee???

RatZ!

Legacy Member
ik heb ook nog een vraagje, tot hoeveel spelers mag je gaan. En waar ligt je limiet ?

€300 staat in de spelregels, maar is dat hetzelfde als de waarde ?
dus 300 waarde ?


sommige posities en ook sommige spelers moeten nog veranderen, ook nog spelers toevoegen, maar dat zal denk ik pas in de laatste week op zijn puntjes staan :)

maar wat ik zonet nog opmerkte, ik heb 3 aanvallers, 3 middenvelders en 3 verdedigers en 2 keepers, en hij geeft nogaltijd de melding bij "mijn team" dat ik 3 aanvallers moet selecteren of anders mijn selectie ongeldig is.

Diedobal

Legacy Member
Dat zijn nog 'kleine' bugs die garfinator zo rap mogelijk zal proberen te herstellen. Sommige functies konden nog niet getest worden voordat de spelerslijsten online gezet werden,vandaar.

Rapporteer alle bugs die je nog vind op het forum van RealManager.

Garfinator

Legacy Member
Je mag zoveel spelers selecteren als je wil, en ze krijgen ook allemaal punten. Het € teken is ondertussen weg, je budget bedraagt "300", in dezelfde eenheden als de waarden van de spelers.
Er zitten heeeel veel fouten in de spelerslijst, die jammer genoeg niet echt kunnen (mogen) aangepast worden, anders kan de boel in het honderd lopen, aangezien velen al begonnen zijn met hun selectie samen te stellen. Volgend seizoen stel ik misschien zelf een volledige lijst samen (nu is het die van Megascore), maar daar is heel veel opzoekwerk voor nodig.
RatZ, dank je om dit te melden, het is ondertussen opgelost.

RatZ!

Legacy Member
ik zou toch overwegen om de lijst aan te passen hoor, anders gaan er veel mensen afhaken vrees ik. Waaronder misschien mezelf wel. Indien we allemaal een beetje helpen en hier de lijst aanpassen met spelers die niet goed zijn denk ik wel dat dit op een paar dagen inorde kan komen.

Ik neem nu maar een paar voorbeelden, bij stvv zitten spelers waarvan de positie niet klopt, en ook nog is een paar spelers die nimeer bij de club zijn. Zoals bijvoorbeeld Jochen Janssen.

$hitFly

Legacy Member
gedver schijtregistratie,
kga er al nie meer achterkijken als em zo heeltijd bugt

Garfinator

Legacy Member
Het zou ondertussen terug perfect moeten werken. Sorry voor de ongemakken -.-

De spelerslijst zou ik gerust willen aanpassen, maar dan gaan heel veel mensen hun selectie ook moeten aanpassen en zo, wat ook vervelend is :(

Waarschijnlijk maak ik volgend seizoen gewoon mijn eigen lijst... Met de hulp van wat vrijwilliigers moet dat wel lukken. Tenzij iemand nog met een gewiekste oplossing uit de hoek komt kan de lijst niet echt meer aangepast worden...

Nogmaals mijn excuses voor de problemen die er geweest zijn, ben zelf een hele tijd bezig geweest om ze op te lossen. Dit is ook de eerste keer dat ik zoiets in mekaar steek, maar tot nu toe zijn alle bugs heel snel opgelost geweest, op 1 na dan, wat wel nogal een vervelende bug was aangezien men niet meer echt kon registreren en ik dat maar doorhad na een tijdje :(

Re@V0r

Legacy Member
geen probleem gehad met spelers te kiezen imo :p

kheb gewoon een paar dagen gewacht terwijl den helft hier zat druk te maken over bugs :D en wanneer ik mijn team opstelde was alles al in orde gebracht :p

$hitFly

Legacy Member
kya inloggen lukt
nu moeje zeker tot 6 augustus wachten tot 1ste speeldag dus? :)
hopelijk worden die bugjes eruit gehaalt ( kheb 3 aanvallers maar toch blijft em herhalen da ik geen aanvallers heb geselecteerd)

RatZ!

Legacy Member
ik stel voor dat we ergens een topic beginne met de nieuwe spelerslijst, we hebben nog een dikke 2 weken de tijd. Want als we nog is een seizoen moeten wachten, dan zijn wel al een volledig jaar verder. Daar moet je niet op hopen, dan gaat er niemand terug komen, misschien heb je dan zelfs geen zin meer, of is er iemand anders je voor met het spel te maken.

Garfinator

Legacy Member
Hm als ik nu de spelerslijst nog verander:
1) Heb ik veel tijd nodig voor de "research" terwijl ik elke werkdag pas om 18.30 thuis ben van mijn vakantiejob
2) Moet iedereen zijn selectie opnieuw maken, en vrees ik dat velen daar niet toe zullen bereid zijn.

Ik ga nu de spelerslijst toch niet meer aanpassen hoor :s Tis een beetje jammer, al zal het zeker ook wel gaan. Misschien kunnen we zorgen dat er met nieuwjaar een hele nieuwe spelerslijst is voor de terugronde, en kunnen we dan nog eens vanaf nul beginnen.

Het is nu ook weer niet zo dat het spel niet kan doorgaan he met zo'n lijst, de voordelen van nu nog de lijst aan te passen wegen niet op tegen de nadelen vind ik.

Garfinator

Legacy Member
RatZ,

je wil het blijkbaar niet begrijpen he ^^ Sorry als je daardoor niet meedoet, maar ik heb geen andere keuze, tenzij natuurlijk je me kan overhalen met goede argumenten en de problemen die ik aangehaald heb om de lijst niet aan te passen kan oplossen.

Garfinator

Legacy Member
Hopelijk is dat als sarcastische mop bedoeld ;) Dan vind ik hem wel geslaagd, lekkere timing :p

Re@V0r

Legacy Member
klas gisteren ofzo da aa gent misschien nog olufade van charleroi zou kopen... kheb dien nu in mijn ploeg staan maar als die naar gent gaat, verandert er dan iets voor mij of blijft da hetzelfde?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan