Archief - RealManager - Online Jupiler League Manager

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blad3z

Legacy Member
Garfinator zei:
Hopelijk is dat als sarcastische mop bedoeld ;) Dan vind ik hem wel geslaagd, lekkere timing :p

ik snap niet wat er zo grappig aan is, Runje speelt opnieuw bij Standard en hij staat niet in de lijst..

RatZ!

Legacy Member
Hij zei ter juist voor dat hij de lijst niet ging aanpassen, heel de lijst klopt totaal niet.

Er staan overal spelers die er niet thuis horen, die al lang weg zijn, of waar er spelers ontbreken, maar hij heeft de tijd niet om het aan te passen.

Blad3z

Legacy Member
ipv dan wat op het forum rond te lummelen zou hij beter een deftige lijst samenstellen ;)

Garfinator

Legacy Member
Lees eens op het gemak en volledig wat ik allemaal gepost heb he ;) Zelfs al had ik de tijd nog, dan mag de lijst niet meer aangepast worden. Stel je voor dat een doelman van een bepaalde club zitten had in je selectie. Die doelman speelt in realiteit echter bij een andere club. Ik pas dat aan in de lijst. Met als gevolg dat je 4 spelers van die andere club kan zitten hebben (als je er al 3 had van die club). Dit is maar 1 voorbeeldje, er zouden nog veel meer fouten komen.

Serieus, ik dacht echt dat je dat voor de grap vroeg :D

RatZ!

Legacy Member
de ploegvoorstelling volgt een dees dagen, dus misschien als die er zijn dat het gemakkelijk is gemaakt.

Denk als je een krant ofzo hebt en tijd hebt, dat het op een uurke gedaan is hoor.

Garfinator

Legacy Member
Ik dacht eerlijk gezegd ook dat dat wel even ging duren eer ik alles goed bij mekaar gepast kreeg, maar als bij wonder en puur toeval had ik na twee keer de lijst over te hebben in nog geen 5 minuten, een selectie van exact waarde 300 :woohoo:

Garfinator

Legacy Member
Problemen met de hosting... kan er niets aan doen maar als de site nog eens onverwacht down is, en niet 2 minuten voor een simpele serverupdate, dan ga ik bij een andere host (al heb ik niet veel zin om er voor te betalen)

Forza

Legacy Member
Kwil de stand weten, menne dosumnu heeft drie keer gescoord :D, zijn er feitelijk prijzen te winnen?

TRC

Legacy Member
Gaat da spel nog ooit marcheren, want nu is da ook maar zielig zu. Eén speeldag ver en tis al gedaan derbij :ironic:

Garfinator

Legacy Member
Zielig zielig, wees liever wat dankbaar voor de moeite die ik doe... Ik krijg daar gene rotten bal voor he (mag nu zelfs betalen voor webhosting).

http://realmanager.now.nu Lees mededelingen voor meer info

TRC

Legacy Member
Garfinator zei:
Zielig zielig, wees liever wat dankbaar voor de moeite die ik doe... Ik krijg daar gene rotten bal voor he (mag nu zelfs betalen voor webhosting).

http://realmanager.now.nu Lees mededelingen voor meer info
Olé daar gaat de eerste speeldag :ironic: :ironic: :ironic: .
En kga toch nie dankbaar zijn voor een spel dat langs geen kanten werkt?

QuoteRevival

Legacy Member
Garfinator zei:
Zielig zielig, wees liever wat dankbaar voor de moeite die ik doe... Ik krijg daar gene rotten bal voor he (mag nu zelfs betalen voor webhosting).

http://realmanager.now.nu Lees mededelingen voor meer info

...er is meer dan 1 koe die "blaare" heet zulle , werkt de uwe niet goed, schuif dan maar weer achteraan in het rijtje, gratis of niet moeitte of niet.

De meeste willen iets spelen waarvan ze weten dat het werkt EN accuraat is EN waarvan ze zekerheid hebben dat de tijd die er ingestoken word niet verloren is
....

Garfinator

Legacy Member
Ik verplicht niemand om mee te doen, ik vraag enkel dat ge wat begrip opbrengt voor het feit dat ik geen computer-expert ben, maar enkel iets geprobeerd te maken heb omdat het nog niet echt bestond voor de Belgische competitie. Dit is het eerste seizoen, er duiken hier en daar fouten op, maar die worden opgelost. Er waren problemen met de host, nu zitten we bij een andere.

Als je zin hebt om mee te doen, doe dan mee, heb je geen zin of vindt je de gebeurde fouten te vervelend, doe dan niet mee he, zo eenvoudig is het :/

Forza

Legacy Member
Hoes daar gaa den eerste speeldag, ik ging winne :angry: mijne dosunmu, zewlakov, balaban :cry:

Garfinator

Legacy Member
Lol khad toevallig ook stuk of 5 van de scoorders van de eerste speeldag in mijn ploeg...oh well, tis voor iedereen gelijk he
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan