Archief - Steam Sales Deel II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JimmyPatterson

Legacy Member
Ik wil er wel 2 voor €6 anders?
Kan ik via overschrijving betalen? =p

Marginal0

Legacy Member
Maser00 zei:
Sinds Crusader kings nu in sale is, BUMP! :p

Sorry voor de late respons. Civ5 en (vooral) CK2 is toch een ander paar mouwen. Als je graag wat tijd investeert voor het spel te leren, zeker en vast. Maar het verschilt toch een pak van bijv. een AoE. Civ5 zal je allicht gemakkelijk vinden als je de vorige Civ's gewoon bent. T'is nog makkelijker als de 4. Als je het niet gewoon bent heb je wel een paar uren nodig om het te leren. Voor CK2 geldt hetzelfde, maar dan tot de derde macht (of meer). :p Voor dat spel heb je een ganse dag nodig voor je het volledig door hebt.

@The_Cat: Sorry, het special pack bevat niet alles, maar alles is wel in reclame, muv. de laatste nieuwe DLC die nog maar net deze week uit is. Ik wacht met die laatste toch nog wel even, gezien alles toch direct in sales is. Rome & Muslim DLC had ik ook aan bijna volle prijs gekocht terwijl ik er nooit mee speelde. Maar goed, dat spel is elke euro waard dat je erin stopt dus geen probleem. :p

The_Cat

Legacy Member
Marginal0 zei:
Sorry voor de late respons. Civ5 en (vooral) CK2 is toch een ander paar mouwen. Als je graag wat tijd investeert voor het spel te leren, zeker en vast. Maar het verschilt toch een pak van bijv. een AoE. Civ5 zal je allicht gemakkelijk vinden als je de vorige Civ's gewoon bent. T'is nog makkelijker als de 4. Als je het niet gewoon bent heb je wel een paar uren nodig om het te leren. Voor CK2 geldt hetzelfde, maar dan tot de derde macht (of meer). :p Voor dat spel heb je een ganse dag nodig voor je het volledig door hebt.

@The_Cat: Sorry, het special pack bevat niet alles, maar alles is wel in reclame, muv. de laatste nieuwe DLC die nog maar net deze week uit is. Ik wacht met die laatste toch nog wel even, gezien alles toch direct in sales is. Rome & Muslim DLC had ik ook aan bijna volle prijs gekocht terwijl ik er nooit mee speelde. Maar goed, dat spel is elke euro waard dat je erin stopt dus geen probleem. :p

Ja heb ook gekocht :D zat erop te wachten :P enkel ng maar tutorial kunnen spelen :P


Sent from my iDevice using Tapatalk

thijse

Legacy Member
Miljaar, gistere CS:GO gekocht aan €10.49 omdat het in sale was.
Vandaag kunde een steam pack kopen van 1.6, css, cz en go aan €10.99 en GO aan €6.99 :/

smon

Legacy Member
thijse zei:
Miljaar, gistere CS:GO gekocht aan €10.49 omdat het in sale was.
Vandaag kunde een steam pack kopen van 1.6, css, cz en go aan €10.99 en GO aan €6.99 :/
Ev5ya.png

sneax

Legacy Member
20EUR cs go, alan wake en just cause 2 zalig gewoon, de tijden van games 'alternatief' te bemachtigen zijn echt voorbij. Ik heb hier een shitload aan games die ik nog moet 'inhalen' na een paar jaar niet te gamen.

Therapy

Legacy Member
sneax zei:
20EUR cs go, alan wake en just cause 2 zalig gewoon, de tijden van games 'alternatief' te bemachtigen zijn echt voorbij. Ik heb hier een shitload aan games die ik nog moet 'inhalen' na een paar jaar niet te gamen.

Idem, kan me niet herinneren wanneer ik nog eens een spel heb gecracked sinds die sales begonnen zijn.

fordjah

Legacy Member
Therapy zei:
Idem, kan me niet herinneren wanneer ik nog eens een spel heb gecracked sinds die sales begonnen zijn.

² meer dan 50 games op steam nu waar ik er zeker nog 25+ van moet installen. Da lukt gewoon nooit meer om ze allemaal uit te spelen :D

desP-

Legacy Member
Yup ik ben ook de legale toer opgegaan met al die sales, 40 spellen sinds de zomer erbij waarvan ik er toch 19 gespeeld heb dus ben al bij al nog niet overdreven bezig :p

Gabe :love:

Sommige games weiger ik wel nog altijd te kopen, spreek hier voornamelijk over ports waar ge controls nog eens niet kunt aanpassen, triestig voor AAA-titels.

Marginal0

Legacy Member
Ik crackte sowiezo al niet, maar de aankopen zijn wel gestegen sinds ik Steam gebruik.

Racing_Genk

Legacy Member
Ik heb nog nooit een game gecrackt. Daardoor zorg je ervoor dat er minder pc games zullen uitkomen en als pc gamer moet je nogal dwaas zijn om dat dat continu te doen

Essit

Legacy Member
Zelfde hier eig als de posts hierboven. Steam biedt massas goede games aan, aan betaalbare prijzen. Het nut van illegaal downloaden(wat ik vroeger wel deed) is er voor mij vanaf. Je hebt alles op steam in 1 download, patches, mulitplayer, achievements enz...

Probleem is wel dat ik vaak verslaafd ben aan die sales ook(moet nog ZOVEEL games spelen lol). Maar games, hoe goed ze ook zijn betaal ik niet meer dan 20 euro aan (met uitzondering van Natural Selection 2 dat iets duurder was, omdat ik fan ben).

CL4P-TP

Legacy Member
Hoe ik het meestal doe:

Ik download een game (illegaal), ik speel het (uit) en als het is op een sale komt dan koop ik het. En zo zal het ook zijn met Borderlands 2 en Far Cry 3.

Ik ga niet riskeren van mijn geld weg te gooien aan een spel waarin ik mss teleurgesteld ga zijn.
(En pas op, ik heb ook echt wel veel games op mijn Steam staan hoor, het is niet dat ik nooit iets koop).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan