Archief - Steam Sales Deel II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Marginal0

Legacy Member
Bart Religion zei:

K'vind da nu persoonlijk geen superhotte deals. Meestal is't wel goedkoper tijdens steam sales. Maar goed, da's dan ook steam-based en allicht niet hetzelfde.

Ter herhaling: op GOG nog steeds. Vandaag vin'k het persoonlijk geen superinteressante deal, maar er waren toch al goeie packs tussen. Deus Ex 1/2 en Thief 1/2/3 en Anachronox voor 10 euro ofzo.

smon

Legacy Member
Steam is zelden de goedkoopste, zelfs tijdens de Steam sales niet. Indie games kan je er nog goedkoop krijgen, maar de grote AAA games zijn altijd ergens anders goedkoper te vinden.
Skyrim heb ik onlangs nog voor €10 kunnen kopen terwijl het bij Steam op dat moment een daily deal aan €25 was.

AntiChrist7

Legacy Member
Mja ge moet u ook ni alleen op steam vastpinnen he. Best is da ge op zoveel mogelijk sites geabboneerd zijt om te weten wanneer ge hetgene wa ge wilt het goedkoopst kunt krijgen. Ik zit ook op greenmangaming en gamersgate, en ge kunt ne mail krijgen wanneer een product da ge hebt aangeduid in de verkoop staat.

In deze tijden met zoveel aanbieders zou het zot zijn u tot steam te beperken ;) Maar voor indie game ist idd wel de beste denk ik. En greenlight kan ook veel potentieel naar boven brengen

Bv202

Legacy Member
Als iemand de Metro-actie op Facebook gemist heeft en het spel nog steeds wilt, ik heb nog een key (ik had het spel al, maar had wel een key aangevraagd). PM me maar ;)

SavaB

Legacy Member
Ongelukkig toeval: gisteren is mijn visa geblokkeerd, en morgen-avond beginnen dus de steam sales. Dus ik ben prepaid kaart-opties aan het bekijken.

- heeft er iemand al ervaring met bpaid van de post? Werkt dit voor steam?
- heb ook al gehoord over paysafe kaarten, hoe gemakkelijk is dit?
- zijn er nog andere opties?

valdemaniak

Legacy Member
Bv202 zei:
Als iemand de Metro-actie op Facebook gemist heeft en het spel nog steeds wilt, ik heb nog een key (ik had het spel al, maar had wel een key aangevraagd). PM me maar ;)

aces, pm gestuurd (indien nog geldig)

cheers

Easyrider

Legacy Member
SavaB zei:
Ongelukkig toeval: gisteren is mijn visa geblokkeerd, en morgen-avond beginnen dus de steam sales. Dus ik ben prepaid kaart-opties aan het bekijken.

- heeft er iemand al ervaring met bpaid van de post? Werkt dit voor steam?
- heb ook al gehoord over paysafe kaarten, hoe gemakkelijk is dit?
- zijn er nog andere opties?

Paypal gebruiken? Die werken toch ook met maestro nu?

Easyrider

Legacy Member
Waarom? Is een van de veiligste manieren van online betalen vind ik.

Maar als je er niet voor bent kan je ook eens kijken naar DIRECTebanking.com. Die support ook sommige banken in belgie.

Kijk hier of je bank er tussen staat.

one piecer

Legacy Member
Als iemand een gift wil doen op mijn steam account ;D
Mijn steam naam is : steamisomoptekakke

Bv202

Legacy Member
SavaB zei:
Ongelukkig toeval: gisteren is mijn visa geblokkeerd, en morgen-avond beginnen dus de steam sales. Dus ik ben prepaid kaart-opties aan het bekijken.

- heeft er iemand al ervaring met bpaid van de post? Werkt dit voor steam?
- heb ook al gehoord over paysafe kaarten, hoe gemakkelijk is dit?
- zijn er nog andere opties?

1) Ja, dat werkt, maar daarvoor zou ik nu echt niet zo'n kaart aanvragen. Bovendien kan het even duren voor je die kaart hebt.
2) Je koopt die in de winkel en je kan ze gebruiken. Het nadeel is dat je bij de Steam sales niet weet hoeveel je gaat uitgeven (ik toch niet :p) en dat dus geen goede oplossing is. Bovendien werk je natuurlijk met ronde getallen waardoor je altijd nog geld over zult hebben (als je een kaart van €20 koopt en een spel van €16, heb je nog €4 op de kaart over die je misschien niet gebruikt).
3) Zoals al gezegd: Paypal, Directebanking.

AntiChrist7

Legacy Member
one piecer zei:
Als iemand een gift wil doen op mijn steam account ;D
Mijn steam naam is : steamisomoptekakke

ge moogt mijn zeer waardevolle en bijna unieke dota 2 key hebben

one piecer

Legacy Member
haha , ik vroeg mij af heeft er nog iemand aan die metro actie meegedaan dat die key heeft en niet kan gebruiken ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan