Archief - Steam Sales Deel II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Muscleduck

Legacy Member
Marginal0 zei:
Iedereen die nog es wat nostalgia wil opsnuiven kan dat met gratis Duke Nukem 3D: Atomic Edition code op GOG. Geen idee hoelang de actie duurt.

Het zijn daar ook sales nu naar het model van Steam. 50% met select 75% per dag.

Zaliig :woohoo:

byter

Legacy Member
Pseudo zei:
Red Orchestra 2 in promotie voor 4,49€ op steam

leeft die community nog?

SteamGraph

Je zal maw wel volk vinden maar er is toch een serieuze decline... een ander issue is dat je servers met bots hebt (wat toch beetje fun wegneemt).

ganz

Legacy Member
Marginal0 zei:
Iedereen die nog es wat nostalgia wil opsnuiven kan dat met gratis Duke Nukem 3D: Atomic Edition code op GOG. Geen idee hoelang de actie duurt.

Ik geloof tot de 14e, dus niet té lang wachten moest je interesse hebben.

UrbanusVanAnus

Legacy Member
Marginal0 zei:
Iedereen die nog es wat nostalgia wil opsnuiven kan dat met gratis Duke Nukem 3D: Atomic Edition code op GOG. Geen idee hoelang de actie duurt.

awesome, meteen gedownload :)

nite

Legacy Member
Marginal0 zei:
Iedereen die nog es wat nostalgia wil opsnuiven kan dat met gratis Duke Nukem 3D: Atomic Edition code op GOG. Geen idee hoelang de actie duurt.

Het zijn daar ook sales nu naar het model van Steam. 50% met select 75% per dag.

Cool, bedankt voor de tip. Had al nostalgie sinds ik de tabletversie op google play store zag staan, maar die wou niet draaien op mijn Nexus 7.

f@t_b@$t@rd

Legacy Member
Bucht. zei:
Het zijn alleszins Steam keys volgens de comments, maar als je ze kan redeemen buiten de VS durf ik niet te zeggen.

Als ik de eerste comment bekijk zegt die kerel dat het NOT steam activatable is...
da is wel een MUST voor mij...

Marginal0 zei:
Ik vermoed niet dat het exclusief steam is, anders zou het wel vermeld worden op de webpagina. Je mag allicht geen fake adres ingeven, dat spreekt voor zich, maar goed... je mag ook geen muziek en films downloaden dusja...

en da met da fake adres, tjah, "mogen" zal da idd wel nie :) ma kvolg dit topic al een tijdje en kheb toch al mensen weten gewoon een random US adres ingeven en zij kregen de keys...

f@t_b@$t@rd

Legacy Member
Huh? Hoe hebt gij die van u gevonden, want bij die van u staat er wel dat het steam keys zijn...?

AntiChrist7

Legacy Member
wanneer zijnt eigelijk christmas sales? had nekeer iet gelezen van den 20ste, ma zal wss ni kloppen. Zou nice zijn om iets te hebben dat het gat tussen AC3 en Rome 2 vult

Paddeh

Legacy Member
Normaal dat ik had gelezen ging het door vanaf 20 december tot en met 4 januari
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan